Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Guest repliedCAR is nog goed eigenlijk, en een paar Franse magazines waar ik de naam niet meer van ken.
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk ga ook eens beginnen met EVO te lezen denk ik.
Autogidsen ben ik allang ontgroeid
Nu lees ik vooral topgearmagazine, autowereld en totalbmw.
Met topgear heb ik somswel de indruk dat het slecht vertaald is uit het engels en het is iets te hollands.
Totalbmw lees ik ontzettend graag en het is goed om men engels bij te leren.
Nu dus maar eens de EVO proberen.
Beste nederlandstalige magzine was GTO wat sptijig genoeg niet meer bestaat..
EVO is gewoon top autojournalistiek
Leave a comment:
-
Ik ga ook eens beginnen met EVO te lezen denk ik.
Autogidsen ben ik allang ontgroeid
Nu lees ik vooral topgearmagazine, autowereld en totalbmw.
Met topgear heb ik somswel de indruk dat het slecht vertaald is uit het engels en het is iets te hollands.
Totalbmw lees ik ontzettend graag en het is goed om men engels bij te leren.
Nu dus maar eens de EVO proberen.
Leave a comment:
-
Guest repliedLatest issue of evo Magazine
BMW M3 birthday celebration: ultimate group test, new GTS supercar driven, and the legendary racers. Ferrari 458 Italia track test, muscle car group test
16th August 2010
News
Squint into the rising sun and you can see a new MX-5 and a mid-engined Honda roadster coming
Driven
First drives of the Mercedes-Benz DR520, QT Wildcat R300, a tuned Mercedes SL65 Black, the Porsche 911 Powerkit, Mini Countryman, Jaguar XJ diesel, Suzuki Whizzkid and more...
Letters
Police behaving badly? One reader reckons he’s got them bang to rights
BMW M3 GTS driven
The hardcore new GTS is being built in very, very small numbers and each one will cost twice as much as a standard M3, so it ought to be a bit of a knee-trembler. Chris Harris takes one on track and finds out whether it lives up to its billing
Ultimate BMW M3 Group Test
E30 Sport Evo, E36 Imola Individual, E46 CSL and E92 Competition – Richard Meaden decides which is the tastiest E-number
Patrick Snijers back on the Manx Rally
It’s friends reunited as the Belgian rally driver gets back behind the wheel of a Prodrive E30 M3 rally car on the Isle of Man
E30 M3 DTM
We show you the reason for the homologation of the original M3
Ford Mustang v Chevrolet Camaro v Vauxhall VXR8 v Cadillac CTS-V
Three Americans and an Aussie invade our shores wielding V8s
Pagani Zonda R Nurburgring Record
The road to the record is not smooth or straight, but it is quite exciting
Long-term tests
Two rare beasts reported on this month: a Yeti and a black V8 Capri
Buying Guide
Morgan is famous for its waiting list, so why not skip the queue and buy a second-hand Aero 8?
Ferrari 458 Italia Track Test
Where will the Ferrari 458 Italia sit on our West Circuit leaderboard?
Ask the Experts
Was the old Focus RS good or bad?
Me & My Car: Tonino de Paola & his F430
Haircuts (and patience) got him his dream Ferrari
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDe mannen van EVO-magazine en vooral John Barker hadden een beetje pech.Zelf had hij geen fout aan de crash,die groene is blijkbaar tegen hen aangespint.
Gelukkig voor hen waren ze uitgenodigd om als VIP-drivers mee te rijden.
De reactie van Barker was dan ook iets in de trant van,"Thanks guys , see you next time".
HIER MEER : http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/24u%20of%20Spa%20Francorchamps%202010/
Via deze link zie je de on-board beelden.De crash komt natuurlijk laatst hé.
.
Leave a comment:
-
Guest repliedDe mannen van EVO-magazine en vooral John Barker hadden een beetje pech.Zelf had hij geen fout aan de crash,die groene is blijkbaar tegen hen aangespint.
Gelukkig voor hen waren ze uitgenodigd om als VIP-drivers mee te rijden.
De reactie van Barker was dan ook iets in de trant van,"Thanks guys , see you next time".
HIER MEER : http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/24u%20of%20Spa%20Francorchamps%202010/
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenGeen fan? Hij krijgt 4 sterren met als positieve commentaar: A surprisingly old-school GTI en negatieve: Except there's no clutch pedal
Ik vind leuk aan evo dat ze de cijfers niet ophemelen maar veel aandacht spenderen aan hoe de auto aanvoelt en reageert in gewone omstandigheden maar ook bij sportief gebruik
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenpuntensysteem van autogids vind ik ook wel goed,
stel dat ik twijfel tussen een zafira en een scenic
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenOok een paar interessante longtermers bijgekomen: M3 Competition, Megane RS, TTRS...
True, en die Opel Insignia VXR ST ziet er zo lekker uit!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenPolo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)
stel dat ik twijfel tussen een zafira en een scenic
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenPolo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)
Ik vind leuk aan evo dat ze de cijfers niet ophemelen maar veel aandacht spenderen aan hoe de auto aanvoelt en reageert in gewone omstandigheden maar ook bij sportief gebruik
Leave a comment:
-
Polo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenMetcalfe is inderdaad een grote Pagani-voorstander.
Het helpt waarschijnlijk wel wat bij het upgraden van zijn exemplaar.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenis EVO magazine echt zo'n aanrader?? Heb het nog maar een paar keer bekeken, nog nooit echt doorgenomen...
Testverslagen goed? Geven ze goeie feedback? Is't vol van UK-chauvinisme of valt het mee?
Maar meestal zijn ze wel redelijk objectief.Soms durft er een UK-kar er zelfs eens slecht uitkomen ook.
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k zal wat "dubbels" meebrengen
ze zijn ooit bijna verbannen door Ferrari
omdat Porsche WEER car of the year won terwijl ze de scuderia uit hadden in dat jaar
zoals ieder magazine zijn vergelijkende testen 't meest nuttige
ze zijn mee de "pushers" van Zonda, ooit verscheen maand na maand wel een foto of verwijzing naar de zonda op de voorpagina
rara wie heeft er eentje....de eigenaar van de franchise
Metcalfe is inderdaad een grote Pagani-voorstander.
Het helpt waarschijnlijk wel wat bij het upgraden van zijn exemplaar.
.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenis EVO magazine echt zo'n aanrader?? Heb het nog maar een paar keer bekeken, nog nooit echt doorgenomen...
Testverslagen goed? Geven ze goeie feedback? Is't vol van UK-chauvinisme of valt het mee?
ze zijn ooit bijna verbannen door Ferrari
omdat Porsche WEER car of the year won terwijl ze de scuderia uit hadden in dat jaar
zoals ieder magazine zijn vergelijkende testen 't meest nuttige
ze zijn mee de "pushers" van Zonda, ooit verscheen maand na maand wel een foto of verwijzing naar de zonda op de voorpagina
rara wie heeft er eentje....de eigenaar van de franchise
Leave a comment:
-
is EVO magazine echt zo'n aanrader?? Heb het nog maar een paar keer bekeken, nog nooit echt doorgenomen...
Testverslagen goed? Geven ze goeie feedback? Is't vol van UK-chauvinisme of valt het mee?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenNr1 heb ik in de supermarkt gekocht,daarna meteen een abonnement,sindsdien niet meer gestopt.
Ik heb dus ook de volledige reeks op volgorde liggen.
Gelukkig had ik nu wat verlof=bijlezen,op een bepaad ogenblik lag ik 6 edities achter.
PM via EVO ??? Niet gezien . http://community.evo.co.uk/account/home.cfm
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenhij kreeg geen lening om het magazine op te starten,
toen heeft hij een lening voor een extra graan-silo voor de boerderij aangevraagd,
en gekregen, met dat geld is EVO opgestart
'k heb de volledige reeks, 1 is wel lachen: jonge Metcalfe enz.
'k moet ze nog sorteren en checken of ze effectief allemaal in de dozen zitten
maatje probeert om nog een '0' af te pingelen in ruil voor het lenen van zijn wagen
Nr1 heb ik in de supermarkt gekocht,daarna meteen een abonnement,sindsdien niet meer gestopt.
Ik heb dus ook de volledige reeks op volgorde liggen.
Gelukkig had ik nu wat verlof=bijlezen,op een bepaad ogenblik lag ik 6 edities achter.
PM via EVO ??? Niet gezien . http://community.evo.co.uk/account/home.cfm
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenMetcalfe was of is allesinds een boer.
Ik meen ook eens ergens te hebben gelezen dat hij de boerderij op het spel heeft gezet om zijn magazine te kunnen opstarten.
Ik dacht dat het buget voor de lancering van EVO (+ alle kosten en verzekeringen) zo´n 500.000 £ was.
Ik heb de indruk dat er hier een hoop posts verdwenen zijn!!!!
toen heeft hij een lening voor een extra graan-silo voor de boerderij aangevraagd,
en gekregen, met dat geld is EVO opgestart
'k heb de volledige reeks, 1 is wel lachen: jonge Metcalfe enz.
'k moet ze nog sorteren en checken of ze effectief allemaal in de dozen zitten
maatje probeert om nog een '0' af te pingelen in ruil voor het lenen van zijn wagen
Leave a comment:
-
Ook een paar interessante longtermers bijgekomen: M3 Competition, Megane RS, TTRS...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenPoster?
In de collectors edition zat geen
Leave a comment:
Leave a comment: