Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    CAR is nog goed eigenlijk, en een paar Franse magazines waar ik de naam niet meer van ken.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    Ik ga ook eens beginnen met EVO te lezen denk ik.
    Autogidsen ben ik allang ontgroeid
    Nu lees ik vooral topgearmagazine, autowereld en totalbmw.
    Met topgear heb ik somswel de indruk dat het slecht vertaald is uit het engels en het is iets te hollands.
    Totalbmw lees ik ontzettend graag en het is goed om men engels bij te leren .
    Nu dus maar eens de EVO proberen.
    Topgear in het nl is de grootste rommel die er is. Duidelijk een vertaling van het engelse magazine en geschreven door tolken ipv liefhebbers/journalisten.
    Beste nederlandstalige magzine was GTO wat sptijig genoeg niet meer bestaat..
    EVO is gewoon top autojournalistiek

    Leave a comment:


  • Ambi
    replied
    Ik ga ook eens beginnen met EVO te lezen denk ik.
    Autogidsen ben ik allang ontgroeid
    Nu lees ik vooral topgearmagazine, autowereld en totalbmw.
    Met topgear heb ik somswel de indruk dat het slecht vertaald is uit het engels en het is iets te hollands.
    Totalbmw lees ik ontzettend graag en het is goed om men engels bij te leren .
    Nu dus maar eens de EVO proberen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Latest issue of evo Magazine



    BMW M3 birthday celebration: ultimate group test, new GTS supercar driven, and the legendary racers. Ferrari 458 Italia track test, muscle car group test


    16th August 2010

    News
    Squint into the rising sun and you can see a new MX-5 and a mid-engined Honda roadster coming
    Driven
    First drives of the Mercedes-Benz DR520, QT Wildcat R300, a tuned Mercedes SL65 Black, the Porsche 911 Powerkit, Mini Countryman, Jaguar XJ diesel, Suzuki Whizzkid and more...
    Letters
    Police behaving badly? One reader reckons he’s got them bang to rights

    BMW M3 GTS driven
    The hardcore new GTS is being built in very, very small numbers and each one will cost twice as much as a standard M3, so it ought to be a bit of a knee-trembler. Chris Harris takes one on track and finds out whether it lives up to its billing

    Ultimate BMW M3 Group Test
    E30 Sport Evo, E36 Imola Individual, E46 CSL and E92 Competition – Richard Meaden decides which is the tastiest E-number

    Patrick Snijers back on the Manx Rally
    It’s friends reunited as the Belgian rally driver gets back behind the wheel of a Prodrive E30 M3 rally car on the Isle of Man

    E30 M3 DTM
    We show you the reason for the homologation of the original M3

    Ford Mustang v Chevrolet Camaro v Vauxhall VXR8 v Cadillac CTS-V
    Three Americans and an Aussie invade our shores wielding V8s

    Pagani Zonda R Nurburgring Record
    The road to the record is not smooth or straight, but it is quite exciting

    Long-term tests
    Two rare beasts reported on this month: a Yeti and a black V8 Capri

    Buying Guide
    Morgan is famous for its waiting list, so why not skip the queue and buy a second-hand Aero 8?

    Ferrari 458 Italia Track Test
    Where will the Ferrari 458 Italia sit on our West Circuit leaderboard?

    Ask the Experts
    Was the old Focus RS good or bad?

    Me & My Car: Tonino de Paola & his F430
    Haircuts (and patience) got him his dream Ferrari

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    De mannen van EVO-magazine en vooral John Barker hadden een beetje pech.Zelf had hij geen fout aan de crash,die groene is blijkbaar tegen hen aangespint.
    Gelukkig voor hen waren ze uitgenodigd om als VIP-drivers mee te rijden.

    De reactie van Barker was dan ook iets in de trant van,"Thanks guys , see you next time".





    HIER MEER : http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/24u%20of%20Spa%20Francorchamps%202010/

    Roger Green & John Barker(met ijszakje).





    Via deze link zie je de on-board beelden.De crash komt natuurlijk laatst hé.




    .
    Last edited by ; 08/09/2010, 01:13.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    De mannen van EVO-magazine en vooral John Barker hadden een beetje pech.Zelf had hij geen fout aan de crash,die groene is blijkbaar tegen hen aangespint.
    Gelukkig voor hen waren ze uitgenodigd om als VIP-drivers mee te rijden.

    De reactie van Barker was dan ook iets in de trant van,"Thanks guys , see you next time".






    HIER MEER : http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/24u%20of%20Spa%20Francorchamps%202010/


    Leave a comment:


  • 3000
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
    Geen fan? Hij krijgt 4 sterren met als positieve commentaar: A surprisingly old-school GTI en negatieve: Except there's no clutch pedal

    Ik vind leuk aan evo dat ze de cijfers niet ophemelen maar veel aandacht spenderen aan hoe de auto aanvoelt en reageert in gewone omstandigheden maar ook bij sportief gebruik
    Maar ondertussen is de Polo GTI wel uit die tabellen achteraan. Maar bon, er zijn wel betere hot hatches inderdaad, en zeker voor dat geld...
    Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    puntensysteem van autogids vind ik ook wel goed,
    stel dat ik twijfel tussen een zafira en een scenic

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
    Ook een paar interessante longtermers bijgekomen: M3 Competition, Megane RS, TTRS...

    True, en die Opel Insignia VXR ST ziet er zo lekker uit!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
    Polo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)
    puntensysteem van autogids vind ik ook wel goed,
    stel dat ik twijfel tussen een zafira en een scenic

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
    Polo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)
    Geen fan? Hij krijgt 4 sterren met als positieve commentaar: A surprisingly old-school GTI en negatieve: Except there's no clutch pedal

    Ik vind leuk aan evo dat ze de cijfers niet ophemelen maar veel aandacht spenderen aan hoe de auto aanvoelt en reageert in gewone omstandigheden maar ook bij sportief gebruik
    Last edited by ; 29/07/2010, 21:17.

    Leave a comment:


  • 3000
    replied
    Polo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Metcalfe is inderdaad een grote Pagani-voorstander.
    Het helpt waarschijnlijk wel wat bij het upgraden van zijn exemplaar.
    die staat inderdaad niet "origineel" meer

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
    is EVO magazine echt zo'n aanrader?? Heb het nog maar een paar keer bekeken, nog nooit echt doorgenomen...

    Testverslagen goed? Geven ze goeie feedback? Is't vol van UK-chauvinisme of valt het mee?
    Ik persoonlijk vindt het het beste automagazine.Soms ben ik ook niet volledig akkoord met hun oordelen.
    Maar meestal zijn ze wel redelijk objectief.Soms durft er een UK-kar er zelfs eens slecht uitkomen ook.


    Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    'k zal wat "dubbels" meebrengen

    ze zijn ooit bijna verbannen door Ferrari
    omdat Porsche WEER car of the year won terwijl ze de scuderia uit hadden in dat jaar

    zoals ieder magazine zijn vergelijkende testen 't meest nuttige

    ze zijn mee de "pushers" van Zonda, ooit verscheen maand na maand wel een foto of verwijzing naar de zonda op de voorpagina
    rara wie heeft er eentje....de eigenaar van de franchise

    Metcalfe is inderdaad een grote Pagani-voorstander.
    Het helpt waarschijnlijk wel wat bij het upgraden van zijn exemplaar.


    .
    Last edited by ; 28/07/2010, 19:45.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
    is EVO magazine echt zo'n aanrader?? Heb het nog maar een paar keer bekeken, nog nooit echt doorgenomen...

    Testverslagen goed? Geven ze goeie feedback? Is't vol van UK-chauvinisme of valt het mee?
    'k zal wat "dubbels" meebrengen

    ze zijn ooit bijna verbannen door Ferrari
    omdat Porsche WEER car of the year won terwijl ze de scuderia uit hadden in dat jaar

    zoals ieder magazine zijn vergelijkende testen 't meest nuttige

    ze zijn mee de "pushers" van Zonda, ooit verscheen maand na maand wel een foto of verwijzing naar de zonda op de voorpagina
    rara wie heeft er eentje....de eigenaar van de franchise

    Leave a comment:


  • MichM3
    replied
    is EVO magazine echt zo'n aanrader?? Heb het nog maar een paar keer bekeken, nog nooit echt doorgenomen...

    Testverslagen goed? Geven ze goeie feedback? Is't vol van UK-chauvinisme of valt het mee?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Nr1 heb ik in de supermarkt gekocht,daarna meteen een abonnement,sindsdien niet meer gestopt.
    Ik heb dus ook de volledige reeks op volgorde liggen.

    Gelukkig had ik nu wat verlof=bijlezen,op een bepaad ogenblik lag ik 6 edities achter.

    PM via EVO ??? Niet gezien . http://community.evo.co.uk/account/home.cfm
    al lang niet meer opgeweest

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    hij kreeg geen lening om het magazine op te starten,
    toen heeft hij een lening voor een extra graan-silo voor de boerderij aangevraagd,
    en gekregen, met dat geld is EVO opgestart

    'k heb de volledige reeks, 1 is wel lachen: jonge Metcalfe enz.
    'k moet ze nog sorteren en checken of ze effectief allemaal in de dozen zitten
    maatje probeert om nog een '0' af te pingelen in ruil voor het lenen van zijn wagen

    Nr1 heb ik in de supermarkt gekocht,daarna meteen een abonnement,sindsdien niet meer gestopt.
    Ik heb dus ook de volledige reeks op volgorde liggen.

    Gelukkig had ik nu wat verlof=bijlezen,op een bepaad ogenblik lag ik 6 edities achter.

    PM via EVO ??? Niet gezien . http://community.evo.co.uk/account/home.cfm

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Metcalfe was of is allesinds een boer.
    Ik meen ook eens ergens te hebben gelezen dat hij de boerderij op het spel heeft gezet om zijn magazine te kunnen opstarten.
    Ik dacht dat het buget voor de lancering van EVO (+ alle kosten en verzekeringen) zo´n 500.000 £ was.


    Ik heb de indruk dat er hier een hoop posts verdwenen zijn!!!!
    hij kreeg geen lening om het magazine op te starten,
    toen heeft hij een lening voor een extra graan-silo voor de boerderij aangevraagd,
    en gekregen, met dat geld is EVO opgestart

    'k heb de volledige reeks, 1 is wel lachen: jonge Metcalfe enz.
    'k moet ze nog sorteren en checken of ze effectief allemaal in de dozen zitten
    maatje probeert om nog een '0' af te pingelen in ruil voor het lenen van zijn wagen

    Leave a comment:


  • 3000
    replied
    Ook een paar interessante longtermers bijgekomen: M3 Competition, Megane RS, TTRS...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
    Poster?
    In de collectors edition zat geen
    Jup, aan de ene kant de McLaren F1 in al zijn vormen en aan de andere kant een SLS AMG.

    Leave a comment:

Working...
X