Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 3000
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Is er hier iemand die zo een "Performance Car buying guide" heeft met een Clio RS op de voorkant.

    Ik zoek die om te kopen, maar kan hem neit meer krijgen via de website.
    http://www.magbooks.com

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Is er hier iemand die zo een "Performance Car buying guide" heeft met een Clio RS op de voorkant.

    Ik zoek die om te kopen, maar kan hem neit meer krijgen via de website.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    idd mooi, maar niet informatief, maar mijne frank is gevallen, 'k kan ICEF zijn overzicht hier gebruiken
    moet nu de "bandentest voor RWD hebben"

    edit: hier sé, wat wil ne mens meer: http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=267
    merci!!!!!
    Best of both worlds.

    In het echt de verzamel covers,hier de gewone.

    Ge ziet dat het altijd voor iets goed is hé.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
    Ik vind die covers juist prachtig en je kan toch nog altijd kijken naar de inhoudsopgave?

    Ohja en in je sig is het 'me' i.p.v. 'my'
    idd mooi, maar niet informatief, maar mijne frank is gevallen, 'k kan ICEF zijn overzicht hier gebruiken
    moet nu de "bandentest voor RWD hebben"

    sig: idd, effe aanpassen

    edit: hier sé, wat wil ne mens meer: http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=267
    merci!!!!!
    Last edited by ; 23/10/2010, 09:23.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    Heb van miserie een abo moetn nemen, en zit nu met die on-informatieve design covers, als je iets wil opzoeken is dat damn cut
    Ik vind die covers juist prachtig en je kan toch nog altijd kijken naar de inhoudsopgave?

    Ohja en in je sig is het 'me' i.p.v. 'my'

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Heb van miserie een abo moetn nemen, en zit nu met die on-informatieve design covers, als je iets wil opzoeken is dat damn cut

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Latest issue of evo Magazine



    Supercar revolution: new Jaguar, Lotus and Lamborghini performance cars. Ariel Atom V8 v Lamborghini Superleggera, BMW M3 GTS v 911 GT3 RS v GT-R Spec V v XKR 75, Caterham 7 celebration


    8th October 2010

    News
    A lightweight, carbonfibre Lambo concept kicks off our round-up from this year’s Paris motor show (lots of Paris show news online here)

    Driven
    First drives of the 2011-model Nissan GT-R (it’s very good) as well as the Mercedes CL63 AMG, Ferrari California S&S, Aston Martin DB9 Volante, Mini Countryman D, Infiniti M37S, BMW 530D Touring, all-new Citroen C4, Caterham 7 Monaco, Audi A7 Sportback and Chevron GR8

    Letters
    Last month’s Porsche versus Ferrari special has got a few of you on your high horses, and there’s a lament for the Mazda RX-8

    Jaguar’s new supercar
    Up close and personal with the show-stopping, gas turbine-powered Jaguar C-X75 concept car

    BMW M3 GTS group test
    The wildest, most expensive M3 ever faces three super-focused rivals – Nissan GT-R Spec V, Jaguar XKR 75 and, of course, 911 GT3 RS – on some sensational Alpine roads. Henry Catchpole keeps score

    Track Battle: Porsche GT3 RS versus F2 single-seater
    The 911 is quick, but compared with a real racer it’s a slug. On sandpaper

    Lotus’s Future
    You wait ages for a new Lotus, then six come along at once. We go behind the scenes

    Ariel Atom V8 v Lamborghini Superleggera
    Flyweight with a supercar-spec 475bhp V8 takes on a pukka supercar on the road, then drag-races another. With startling results

    Seven 7s
    All our favourite Lotus and Caterham 7s. Which is best of all?

    Tyre Test
    We test nine leading 19in tyres on a front-wheel-drive hot hatch, the Renaultsport Megane 250

    Long-term tests
    Bye-bye Renaultsport Clio 200 Cup and Mercedes E63 AMG, hello lovely Renault Clio Williams

    Buying Guide - Porsche Boxster
    Fun, surprisingly practical, and early models are now very affordable

    Me and My Car - James Birkby and his TVR Tuscan
    Life with a road-legal TVR Tuscan race car running a 500bhp Chevy V8

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Latest issue of evo Magazine



    Ferrari v Porsche special issue: 458 v GT3 RS, Enzo v Carrera GT, 599 GTO v GT2 RS, 512 v 917, 288 GTO v 959. Gordini Clio group test, BMW M3 buying guide, new Morgan and Stratos


    14th September 2010

    News
    We’ve got the inside story on Ken Block’s latest sideways antics and there’s a new Morgan (which isn’t something you see every day)

    Driven
    We drive the Daytona Shelby Cobra coupe, pit two mega-tuned Focus RS hot hatches against each other, revisit the mighty Merc G-Wagen and preview the new BMW M5 with Alpina’s twin-turbo V8-powered B5.

    Letters

    How to get E30 M3-style fun from an old 5-series, and a watch-winning thread from the evo forum too…

    Ferrari v Porsche celebration

    No two marques have a greater back catalogue than Ferrari and Porsche. We pit their finest head-to-head, starting with the new 599 GTO against the new GT2 RS. You’ll also find 288 GTO taking on 959, 458 Italia squaring up to GT3 RS, rare 348 Competizione tackling 964 RS, and Enzo renewing its tussle with Carrera GT. And because the rivalry extends to motorsport, we also drive those immortal Le Mans warriors, the 917 and 512.

    Hot Hatch Group Test
    Time-travel back to the ’60s and you’d have seen Abarth, Gordini, Cooper and Cloverleaf badges gracing the rally stages. Today they grace the roads of the Peak District

    Long-termers
    You know what it’s like – no sooner have you said farewell to one four-seater coupe than another one arrives. So it’s goodbye Merc E500, hello Infiniti G37 S Coupe

    Buying guide: E90 M3

    Easy buying guide this month because the E90 M3 is still on sale so you simply walk into your nearest dealer and pay full price (that’s a joke, by the way)

    Track Battle
    The Audi TT RS is rather like the Bentley Continental Supersports’ little brother. Will there be an almighty family row in the VAG household if it beats big brother round the West Circuit?

    The Knowledge
    All the data you need – and more

    Ask the Experts
    If you want to transport your mountain bike about the place, but also want to have a little driving fun while doing it, what are your surprisingly varied options?

    Me and My Car
    We’ve all daydreamed about building our own supercar, but Oliver Ashley has actually built his dream. It’s called the K-1 Attack

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Heb zelf een abonnement voor 2 jaar en krijg elke maand mooi de "collecters edition" in de bus. Meestal zelfs nog voor de officiële release.

    Leave a comment:


  • Mvl
    replied
    Inderdaad erg spijtig dat GTO niet meer bestaat vond ik een machtig goed blad, het beste Nederlandstalige. Die verhalen (ik herriner me plots een verhaal dat ze met een 996 GT3 een 360 CS gingen ophalen in Maranello en dat ze daar niet echt welkom waren met de Porsche , een man die een prachtige gele Ferrari 250 GT Lusso bijna in zijn living staan had en ook de regelmatige Zonda tests door hun goede band met Horacio Pagani...)

    Gelukkig dat ik (bijna) alle nummers sinds 2003/2004 heb, ik betrap me er regelmatig op nog eentje te doorbladeren en te lezen.

    Verder lees ik nog autowereld, CARROS (soms) en Top Gear NL maar die zijn belange niet zo als GTO geweest is...

    Ik lees op 't forum wel veel over EVO en zou deze ook graag beginnen lezen maar de laatste plaats dat ik EVO te koop gezien heb was op de luchthaven
    Last edited by Mvl; 30/08/2010, 03:00.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    IEDERE KRANTENWINKEL kan aan de hand van zijn computerke opzoeken wat het bestelnummer voor EVO is,
    en voor jou iedere maand 1 exemplaar laten binnenkomen

    gewoon vragen!!!!!!!!!
    1x/jaar is hij er wel niet bij

    Leave a comment:


  • GeeZer
    replied
    gewoon bij een paar plekken eens kijken, hier en daar hebben ze het wel

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ik koop ze altijd in de IMS, site is imstijdschriften.be.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Iemand een idee waar ik EV0 kan kopen?

    Afstand doet er niet toe

    Sorry,nu pas jou bericht gezien.
    Ik zie het zelden nog liggen in krantenwinkels.Ring shopping misschien.
    Neem gewoon een abonnement,dat is zowat de helft goedkoper.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Iemand een idee waar ik EV0 kan kopen?

    Afstand doet er niet toe

    Leave a comment:


  • Ambi
    replied
    Ja ik vond hem ook niet in de krantenwinkel
    Dus heb ik maar eene CAR genomen, maar de uitbaatser was wel zo vriendelijk om te kijken of ze er geene kan bestellen.( dat mag ookwel als ik zie voor hoeveel geld ik daar al heb uitgegeven )

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Je kan gewoon 'n abo nemen. Kost een 48 pond voor 'n jaar, wat dus uitkomt op rond de 5 euro per issue. In de winkel betaal je er al snel meer dan 10 euro per stuk voor.

    Als abonnee krijg je een andere voorpagina (met minder tierlantijntjes), maar dat stoort eigenlijk niet zo.
    Stuk voor stuk prachtige covers imo

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    GTO mis ik zeer hard...

    Evo zou ik ook willen lezen maar hebben ze niet overal jammer genoeg.
    Je kan gewoon 'n abo nemen. Kost een 48 pond voor 'n jaar, wat dus uitkomt op rond de 5 euro per issue. In de winkel betaal je er al snel meer dan 10 euro per stuk voor.

    Als abonnee krijg je een andere voorpagina (met minder tierlantijntjes), maar dat stoort eigenlijk niet zo.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Car
    Evo
    Sportauto (fr.)
    en soms een flatsix
    autovisie soms ook OK, maar in mijn dorp niet meer te krijgen

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
    Beste nederlandstalige magzine was GTO wat sptijig genoeg niet meer bestaat..
    EVO is gewoon top autojournalistiek
    GTO mis ik zeer hard...

    Evo zou ik ook willen lezen maar hebben ze niet overal jammer genoeg.

    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    CAR is nog goed eigenlijk, en een paar Franse magazines waar ik de naam niet meer van ken.
    Sportauto.

    Leave a comment:

Working...
X