Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nog even ivm. die speciale covers: enkel de knapste shots, met enkel daarboven 'EVO' en 'The Thrill of Driving'. Zo mooi, dat zelfs mijn vrouw ze graag op de TV-tafel ziet liggen...
Super, IMS heeft hem meestel een dag of 3-4 later.
Ik kijk er telkens weer naar uit.
Leukste moment is s'avonds thuiskomen van een harde dag werken en dan een uur in bad weken met een EVO om te lezen..
Fck, , wa ne vrouwenpraat seg...
Waar lezen jullie het liefst je favo-blad ?
Niet op de WC liefst....
Leukste moment is s'avonds thuiskomen van een harde dag werken en dan een uur in bad weken met een EVO om te lezen..
Niet op de WC liefst....
Ik ga er ook vaak mee in bad .Het gevaar is als ge eens wegdommeld dar den EVO ook kopje onder kan gaan.
Niet op de WC liefst....
Leave a comment:
Guest replied
EVO 100 komt hier in Engeland nu vrijdag uit en het schijnt een super nummer te zijn, allen naar de krantenboer!
Leave a comment:
Guest replied
Ik heb zo'n 10 tal EVO's liggen van rond 2003/2004. Ik weet nog goed hoe ik genoten het van de COTY 2004, waar de NSX-R als winnaar uitkwam.
Tja, ze kostten idd geld.
Onlangs was ik bij een klant een auto aan het detailen en die kwam zowaar met een volle doos EVO's aangezet...
Hou maar, ze staan in m'n weg zei ie...
Nog geen 2 uur later waren ze allemaal weg...
Ik heb alle nummers (behalve nr 2) incl de Supercar Yearbooks, CD-roms en zelfs een gehandtekend exemplaar (door verschillende EVO -mensen) die ik toevallig tijdens een weekdag op de 'Ring tegenkwam...
Voor bepaalde nr´s wordt nu al 70£ geboden,maar ik kan er zo moeilijk afstand van doen.Moest nu iemand voor de volledige verzameling 70£ per nr geven,dan zou ik toch geen nee zeggen denk ik.
Tja, ze kostten idd geld.
Onlangs was ik bij een klant een auto aan het detailen en die kwam zowaar met een volle doos EVO's aangezet...
Hou maar, ze staan in m'n weg zei ie...
Nog geen 2 uur later waren ze allemaal weg...
Ik heb alle nummers (behalve nr 2) incl de Supercar Yearbooks, CD-roms en zelfs een gehandtekend exemplaar (door verschillende EVO -mensen) die ik toevallig tijdens een weekdag op de 'Ring tegenkwam...
Ik ben nog steeds op zoek naar EVO nr 2, noem je prijs !!!
Ik probeer al een tijdje mijn collectie te vervolledigen maar ik heb het tijdelijk opgegeven. Zelfs als je in Engeland woont zijn de eerste nummers niet te betalen. 50 pond en meer voor het eerste nummer is helaas geen uitzondering. Dus nog een reden om EVO te lezen, het is zowaar een investering
1 nadeel vind ik dat het magazine te mooi is, ik durf het bijna niet te lezen, uit angst het te beschadigen...
Vorige uitgave dacht ik. Probleem met de versnellingsbak. De Zonda schoot ineens vooruit zonder dat de auto reageerde op het koppelingspedaal induwen. De eigenaar had gelukkig de snelle reactie van de motor uit te zetten, anders had de Zonda serieus was schade gehad.
Topics eventjes samengevoegd.
Correct me if i'm wrong ...
maar ik dacht dat hij achteruit schoot, de garage uit
Vorige uitgave dacht ik. Probleem met de versnellingsbak. De Zonda schoot ineens vooruit zonder dat de auto reageerde op het koppelingspedaal induwen. De eigenaar had gelukkig de snelle reactie van de motor uit te zetten, anders had de Zonda serieus was schade gehad.
Leave a comment: