Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De kans dat je een ex-leasing van A160 gaat erven zal waarschijnlijk NIHIL zijn ...
Die ex-leasers waar uit kan 'gekozen' worden, zijn auto's van mensen die de bank verlaten (om bij een zelfstandig agent te gaan werken, om zelf zelfstandig kantoorhouder te worden, omdat ze ingaan op de uitstapregeling,...)
Ik blijf nog even aan boord (als het aan mij ligt), dus mijn kar komt voorlopig niet in de pool. Daarnaast heeft die van mij ook een bovengemiddelde kilometerstand.
Deze namiddag nog wat battlescars weg proberen te werken op een A3 die maandag de pool gaat vervoegen. Niet de beste keuze, ondanks de lage kilometerstand (hagelschade, schaafwond onderaan de voorbumper, en sinds vrijdag ook een ferme jaap op de dorpel onder de linkse achterdeur).
Die anderhalve liter set ? ... die zat ook in mijn mandje.
Gelukkig is het maar één keer per jaar Black Friday ... een zwarte dag voor de bankrekening !
Voor wat het waard is: op het Carclean forum zijn er een aantal gebruikers voorstander van het laten inlopen van de nieuwe machine ... linkje.
Jawel, 21 euro voor anderhalve liter is geen geld wou de Gyeon coating ook nog aanschaffen maar heb nog 6 potten wax staan, die moeten eerst op en dan pas nieuw. Anders kan ik binnen 5 jaar ook een webwinkel beginnen
Ik ga het aanleren op mijn leasing, die ik 2 januari ga halen (is een overname contract, wagen is bijna 3 jaar oud dus ik verwacht me aan een carwashqueen).
De kans dat je een ex-leasing van A160 gaat erven zal waarschijnlijk NIHIL zijn ...
De shampoo vind ik juist zalig, heerlijke zacht en perfect schuimend. Het effect is wel het beste na een voorwas met HD-reiniger en Lather gedaan te hebben.
Hier de finale, glass cleaner, oblitarate, lederonderhoudsproducten. Nu benieuwd naar de iron out maar heb ook non-ferro bij carclean besteld en nog Gyeon product daarvoor staan dus zal kiezen worden
De shampoo en velgenreiniger zelf van Autofinesse vond ik niet zo goed.
Ik koop gewoon de gehele lijn ik ken hun gamma ondertussen vrij goed en ergens denk ik dat producten van hetzelfde merk ook goed op mekaar ‘afgesteld’ zijn.
Had deze keer om 211 pond (met shitload gratis producten, het is een doos van bijna 15 kilo ) en dan nog 180 euro voor een DAP 900 Plus.
Finale is ook heel goed.
Ultra Glaze, Imperial Wheel Cleaner (concentraat), Crystal Glass Cleaner Revive, Verso, Spritz, Iron Out, Lather, Satin Tyre Dressing,... blijf ik ook kopen
Idem hier hoor. Ik ga het aanleren op mijn leasing, die ik 2 januari ga halen (is een overname contract, wagen is bijna 3 jaar oud dus ik verwacht me aan een carwashqueen). Daarna mijn Abarth top zetten. Op auto’s die ik nieuw kocht nooit nodig gehad, als je correct wast heb je veel minder schades...
Leave a comment: