Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A160
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door timothy
    Had het gelezen van dat inlopen. Kan al zeker geen kwaad dus ga dat doen.
    Nooit eerder van gehoord, nooit gedaan, bijgevolg

Leave a comment:

• A160
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Packard

De kans dat je een ex-leasing van A160 gaat erven zal waarschijnlijk NIHIL zijn ...
    Die ex-leasers waar uit kan 'gekozen' worden, zijn auto's van mensen die de bank verlaten (om bij een zelfstandig agent te gaan werken, om zelf zelfstandig kantoorhouder te worden, omdat ze ingaan op de uitstapregeling,...)
    Ik blijf nog even aan boord (als het aan mij ligt), dus mijn kar komt voorlopig niet in de pool. Daarnaast heeft die van mij ook een bovengemiddelde kilometerstand.

Deze namiddag nog wat battlescars weg proberen te werken op een A3 die maandag de pool gaat vervoegen. Niet de beste keuze, ondanks de lage kilometerstand (hagelschade, schaafwond onderaan de voorbumper, en sinds vrijdag ook een ferme jaap op de dorpel onder de linkse achterdeur).

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
    Bedankt voor de lijstjes van AF jongens !

Die anderhalve liter set ? ... die zat ook in mijn mandje.

Gelukkig is het maar één keer per jaar Black Friday ... een zwarte dag voor de bankrekening !

Voor wat het waard is: op het Carclean forum zijn er een aantal gebruikers voorstander van het laten inlopen van de nieuwe machine ... linkje.
    Jawel, 21 euro voor anderhalve liter is geen geld wou de Gyeon coating ook nog aanschaffen maar heb nog 6 potten wax staan, die moeten eerst op en dan pas nieuw. Anders kan ik binnen 5 jaar ook een webwinkel beginnen

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Amaai, ‘t gaat daar ferm meuren
    Woon naast de Antwerpe ring, kunnen ze die nog eens afsluiten voor de zoveelste keer deze periode

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Had het gelezen van dat inlopen. Kan al zeker geen kwaad dus ga dat doen.

Leave a comment:

• Packard
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Ik ga het aanleren op mijn leasing, die ik 2 januari ga halen (is een overname contract, wagen is bijna 3 jaar oud dus ik verwacht me aan een carwashqueen).
    De kans dat je een ex-leasing van A160 gaat erven zal waarschijnlijk NIHIL zijn ...

Leave a comment:

• Packard
    replied
    Bedankt voor de lijstjes van AF jongens !

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    heb ook non-ferro bij carclean besteld
    Die anderhalve liter set ? ... die zat ook in mijn mandje.

Gelukkig is het maar één keer per jaar Black Friday ... een zwarte dag voor de bankrekening !

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    een DAP 900 Plus.
    Voor wat het waard is: op het Carclean forum zijn er een aantal gebruikers voorstander van het laten inlopen van de nieuwe machine ... linkje.

Leave a comment:

• A160
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
    Nu benieuwd naar de iron out maar heb ook non-ferro bij carclean besteld en nog Gyeon product daarvoor staan dus zal kiezen worden
    Amaai, ‘t gaat daar ferm meuren

Leave a comment:

• timothy
    replied
    De shampoo vind ik juist zalig, heerlijke zacht en perfect schuimend. Het effect is wel het beste na een voorwas met HD-reiniger en Lather gedaan te hebben.

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Hier de finale, glass cleaner, oblitarate, lederonderhoudsproducten. Nu benieuwd naar de iron out maar heb ook non-ferro bij carclean besteld en nog Gyeon product daarvoor staan dus zal kiezen worden

De shampoo en velgenreiniger zelf van Autofinesse vond ik niet zo goed.

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Ik koop gewoon de gehele lijn ik ken hun gamma ondertussen vrij goed en ergens denk ik dat producten van hetzelfde merk ook goed op mekaar ‘afgesteld’ zijn.

Had deze keer om 211 pond (met shitload gratis producten, het is een doos van bijna 15 kilo ) en dan nog 180 euro voor een DAP 900 Plus.

Leave a comment:

• A160
    replied
    Finale is ook heel goed.
    Ultra Glaze, Imperial Wheel Cleaner (concentraat), Crystal Glass Cleaner Revive, Verso, Spritz, Iron Out, Lather, Satin Tyre Dressing,... blijf ik ook kopen

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Ik vind de citrus power schitterend.
    Na een winterrit even inspuiten, afspoelen en al de zout plekken zijn weg.

Leave a comment:

• Packard
    replied
    Die blijkt zijn werk wel goed te doen, ja.

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Enige dat ik gebruik is de Avalanche van hun. Das wel goed gerief.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Leave a comment:

• Packard
    replied
    Ik gebruik eigenlijk geen producten van AF, hebben ze specifieke aanraders ?

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Nog steeds acties op we site van Autofinesse hoor, tot 26 nov dacht ik.

Hier een 160 euro kwijt in totaal.

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Ben ook weer 150€ kwijt.
    Valt mee deze keer.
    Ben vergeten op de site van AF te gaan kijken.

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Idem hier hoor. Ik ga het aanleren op mijn leasing, die ik 2 januari ga halen (is een overname contract, wagen is bijna 3 jaar oud dus ik verwacht me aan een carwashqueen). Daarna mijn Abarth top zetten. Op auto’s die ik nieuw kocht nooit nodig gehad, als je correct wast heb je veel minder schades...

Leave a comment:

• Packard
    replied
    Snelle service !

Ik heb pas rond 21u besteld, levering zal wel ergens voor volgende week zijn ... is toch niet hoogdringend, korting scoren was het belangrijkste.

Leave a comment:

Working...
X