Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Vandaag trouwens Simon z'n laatste dag bij WAX-IT, vertrekt naar de classic Porsche restaurateur RSC Automobile.
    Succes Simon, altijd je advies op prijs gesteld!
    Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Idem.
    Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Van de ene droomjob naar de andere
    Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Shit, Simon weg....
    Eerlijk gezegd had ik hem het liefst.
    Heb de indruk dat hij meer uitleg gaf met passie ipv met oog op verkoop.

Verstuurd met de postduif.
    Oorspronkelijk geplaatst door Sphere Bekijk Berichten
    +1

Ook heel tevreden geweest over zijn service! Zowel in de shop als per mail.
    Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
    Jammer natuurlijk. Was mede het uithangbord van het bedrijf en heeft uiteraard ook het bedrijf helpen groot maken. Kon alle cliënteel perfect aan en straalde ook klasse uit.
    Hopelijk kan Bert een gelijkwaardige opvolger vinden. Ik vrees dat dit wel moeilijk zal zijn, maar laat ons in elk geval hopen dat dit niet zo is. Iemand die van zijn hobby zijn job wil maken, een zeer goed voorkomen heeft, vertrouwen uitstraalt en bovendien nog zeer intelligent is ook, vind je niet zo gemakkelijk. Maar toch veel succes Bert op de zoektocht!
    Ik denk dat Simon en ook wij dit erg op prijs stellen!

Simon heeft hier idd een fantastisch werk geleverd en we blijven eeuwige vrienden. De opportuniteit die hij kreeg bij RSC was een nieuwe uitdaging die hij niet mocht laten liggen en we steunen hem dan ook 100%!

Leave a comment:

• Gere
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Hier een filmpje van enkele pagina's terug. Je hoort de ruitenwissers over de ruit klapperen.
    Last edited by Gere; 06/10/2016, 10:38.

Leave a comment:

• Gere
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Heb je het over de bathe of the bathe+ ?
    Met de quick detailer met SiO2 was het rampzalig. Ik dacht dat de gewone Bathe geen SiO2 zou bevatten en heb die vervolgens nog een tijdje gebruikt maar die gaf toch ook nog problemen. Maakt de oppervlaktes nog behoorlijk hydrofoob wat natuurlijk de bedoeling is.
    Nu ben ik overgeschakeld op AutoFinesse.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    volgens mij komt het probleem van de Gyeon Bathe shampoo.
    Heb je het over de bathe of the bathe+ ?

Leave a comment:

• febrero
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Vandaag trouwens Simon z'n laatste dag bij WAX-IT, vertrekt naar de classic Porsche restaurateur RSC Automobile.
    Jammer natuurlijk. Was mede het uithangbord van het bedrijf en heeft uiteraard ook het bedrijf helpen groot maken. Kon alle cliënteel perfect aan en straalde ook klasse uit.
    Hopelijk kan Bert een gelijkwaardige opvolger vinden. Ik vrees dat dit wel moeilijk zal zijn, maar laat ons in elk geval hopen dat dit niet zo is. Iemand die van zijn hobby zijn job wil maken, een zeer goed voorkomen heeft, vertrouwen uitstraalt en bovendien nog zeer intelligent is ook, vind je niet zo gemakkelijk. Maar toch veel succes Bert op de zoektocht!
    Last edited by febrero; 05/10/2016, 20:35.

Leave a comment:

• flappy
    replied
    polieren komt van het frans 'polir' en dat betekent dus polijsten

Leave a comment:

• seetjetoebak
    replied
    Wordt met polijsten hetzelfde bedoeld als polieren?

Leave a comment:

• Sphere
    replied
    +1

Ook heel tevreden geweest over zijn service! Zowel in de shop als per mail.

Leave a comment:

• Ralphke
    replied
    Shit, Simon weg....
    Eerlijk gezegd had ik hem het liefst.
    Heb de indruk dat hij meer uitleg gaf met passie ipv met oog op verkoop.

Verstuurd met de postduif.

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Van de ene droomjob naar de andere

Leave a comment:

• A160
    replied
    Idem.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Polieren deel 8 elke keer ik een stuk klaar heb begint het terug te regenen. Zit nu weer binnen te wachten, al 3 keer moeten stoppen. Volgende keer dat ik dat nog is doe is in een overdekte plaats
    Caravans te koop aangeboden en gevraagd. Bekijk het ruime aanbod van nieuw en tweedehands Caravans en andere apparaten. Caravans en Kamperen koop je op 2dehands!

Problem solved!

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Polieren deel 8 elke keer ik een stuk klaar heb begint het terug te regenen. Zit nu weer binnen te wachten, al 3 keer moeten stoppen. Volgende keer dat ik dat nog is doe is in een overdekte plaats

Leave a comment:

• A160
    replied
    Quickdetailer (Finale) is top

Leave a comment:

• Danny65
    replied
    Ik zit nu eindelijk ook weer een stap dichter bij een oplossing door opnieuw nieuwe wissers gemonteerd te hebben die het beter doen.
    Maar toch nog niet helemaal stil.

Ik gebruikte de Gyeon QD wel nog maar niet op de voorruit maar volgens mij komt het probleem van de Gyeon Bathe shampoo. Ik denk dat ik veiligheidshalve best met beide producten stop.
    Dus de Auto Finesse shampoo is 100% veilig. Hun quick detailer ook?
    Al honderden autos mee gedaan,Auto Finesse levert zeer goede producten.

Leave a comment:

• Gere
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
    Ik ga wetcoat laten voor wat het is. Je kan niet vermijden dat het op je voorruit terecht komt bij het afspuiten na aanwending... Ga overstappen op CanCoat.

Als shampoo gebruik ik tegenwoordig AF Lather (zonder enige coatings in).
    Ik zit nu eindelijk ook weer een stap dichter bij een oplossing door opnieuw nieuwe wissers gemonteerd te hebben die het beter doen.
    Maar toch nog niet helemaal stil.

Ik gebruikte de Gyeon QD wel nog maar niet op de voorruit maar volgens mij komt het probleem van de Gyeon Bathe shampoo. Ik denk dat ik veiligheidshalve best met beide producten stop.
    Dus de Auto Finesse shampoo is 100% veilig. Hun quick detailer ook?

Leave a comment:

• A160
    replied
    Hier is het deze morgen droog gebleven. Een Mini is rap gedaan: wassen, kleien (kwam amper iets af), nog eens wassen, drogen, polijsten in 2 stappen (beetje swirls, unizwart dak is een pita op dat vlak), ultra glaze, waxke, spraysealant op de velgjes. En dan begon het te gieten. Auto binnen gezet, en gaan winkelen met de madammen.
    In de vooravond in de garage nog een last touch-up gedaan met een QD, en de bandjes in de dressing gezet.
    Because winter is coming...
    De Volvo ga ik gewoon nog een paar keer wassen, en net voor ik die moet inleveren nog een beetje blingbling ultra glaze erop, zodat alle swirls goed verstopt zijn .

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    To do: volledig polieren en in wax zetten
    rubbers zijn afgeplakt en klaar om te polieren
    To do: passagierskant + voorbumper en motorkap polieren en dan volledig waxen. Kutweer, zon dan regen dan terug zon dan terug regen. Hatelijk als je niet binnen kan staan hopelijk morgen klaar.

Leave a comment:

• C'Mon
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Is al besteld :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
    Ik ben er prijs/kwaliteit wel tevreden van.

Foto van een eind augustus en ik heb de Soft99 aangebracht midden september 2015. Kleine 15000km gereden en altijd binnen gestaan dus dat helpt de standtijd wel. Voor de rest regelmatig gewassen met een AF Lather, die zacht is voor een wax, en bij iedere wasbeurt een laagje quick detail.

Leave a comment:

Working...
X