Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik vind de huidige CLK voor madammen en ouw peekes...
    Inderdaad, behalve de AMG versies.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik vind de huidige CLK voor madammen en ouw peekes...
      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      En allochtonen en zigeuners.
      En homo's
      stomme kloten!! ik vind dat een knappe kar

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
        stomme kloten!! ik vind dat een knappe kar
        Ik ook, maar ik zou deze nooit kopen...
        OO 00 OO

        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

        Comment


        • Knap, maar toch liever de huidige

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Lichten tot op de koffer zelf, dat is ook de eerste keer.

            Algemeen silhouette blijft hetzelfde.
            En een w210 e-klasse dan?

            Comment








            • BRON

              Comment








              • BRON

                Comment


                • This is the new Mercedes CLK, taking a breather after some undercover ice-dancing with an Audi A5. Perhaps it’s practicing for the main event – a showdown with the 3-series Coupé when the C-class-derived two-door is launched in early 2009. We’ve also snapped the car testing in Germany and bagged the first interior shots of the CLK.
                  Like the current CLK, the next generation coupe will sit on the new C-Class platform, but with boast a bespoke cockpit to justify its premium over the saloon.
                  How will it look under all that cladding?

                  Out goes the E-Class-in-a-tracksuit ambience of the current car and in comes design cues lifted from the CLK’s siblings. Sharp, jutting lines hark back to 1980s Mercs when the build quality was second to none. Our shots in the snow give us the clearest look yet at the rear of the CLK, while the front will mirror the C-class and CLC.
                  Will the CLK continue Mercedes’ recent upturn in quality?

                  Yes. Mercedes knows that a Benz has got to be bombproof to cut it these days. Gone are the cheapo plastics, the boy-racer instruments and dodgy ergonomics of the current coupe, replaced by an exclusive, C-class inspired dash and some nice touches like massaging, ventilated, easy-access chairs. The CLK is majoring on luxury, because the 3-series coupe has the ‘sport’ thing wrapped up.

                  Are you telling me it won’t excite me on the blacktop then?

                  Actually, you might be surprised. C-Class underpinnings mean the drive should be vastly improved over the current car’s wallowy poise. Sadly it’ll have to do without the air suspension and active body control seen in Mercs higher up the pecking order, but it will feature 4Matic four-wheel drive for the first time on the 3.5 V6.
                  The engine line-up includes a 300bhp CLK350, a twin-turbo CLK450 with 354bhp and a 428bhp CLK550. And Mercedes has asked their AMG tuning arm to fettle no fewer than three variants on the manic coupe theme: a 481bhp CLK63, a 525bhp Black Series and a limited-edition, barely believable 700bhp Signature Series. That’s some halo model.
                  That’s all well and good, but what about a version suitable for the place most of us live – the real world?

                  Ah yes, the green versions. Two Bluetec diesels will be available for the more eco-conscious; a 204bhp 2.0-litre and a 3.0-litre V6 with 252bhp. Expect prices to start at just over £30,000
                  But no Mercedes coupe line-up would be complete without a chop-top version. Expect the cabriolet in late 2009, complete with a heated ‘silent top’ fabric roof rather than an ungainly folding hard top. Expect the convertible, when it arrives, to feature Mercedes’ Airscarf system that blows warm air around the passenger’s necks.

                  BRON

                  Comment


                  • Comment


                    • Comment


                      • Comment


                        • Laat ons hopen dat het die richting zal uitgaan. Dan wordt ie prachtig ! Toch maar opletten want met die impressies van de CLC hebben ze mij ook op het verkeerde been gezet
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                            Ik denk en hoop dat hij deze richting zal uitgaan.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                              Ik hoop op dit, vette achterkant!!!
                              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                Ik hoop op dit, vette achterkant!!!
                                wel zeer CL-achtig maar dat mag wel

                                Comment






                                • Dit is en blijft echter subliem volgens mij
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                  Comment


                                  • Altijd al liefhebber geweest van de CLK, huidig en vorige model.
                                    Ben benieuwd!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                      wel zeer CL-achtig maar dat mag wel
                                      als ze die achterkant aanhouden, dan is het idd echt vet

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten




                                        Dit is en blijft echter subliem volgens mij
                                        de voorkant van beide impressies zijn gelijk
                                        de achterkant verschillend, ik hoop dat ze voor de poep gaan die ik daarnet postte

                                        Comment


                                        • Ja, die poep ziet er lekker uit Maar ik vind het zijaanzicht minder

                                          Last edited by Jocar; 11/03/2008, 20:23.
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X