Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten

Zo mag 'ie komen !!

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
    Zo niet. Check de scheve baguette.

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En zo zéker niet, véél te duf.

Comment

• De Mercedes CLK is al een tijd op de markt en heeft het de laatste tijd moeilijk: door de komst van de nieuwe BMW 3-serie Coupé en de Audi A5 loopt het marktaandeel van de Benz steeds verder terug. Maar er is hoop in bange tijden: volgend jaar slaat Mercedes-Benz terug met een geheel nieuwe CLK.
      AutoWeek-lezeres Mirjan Jansen-Emmelkamp trof deze gecamoufleerde testauto aan op vakantie in Zuid-Afrika. Het is duidelijk te zien dat de auto een geheel ander front krijgt: weliswaar behoudt de auto vier koplampen, maar ditmaal zijn ze hoekig van vorm. De auto komt op het platform van de C-klasse te staan, maar de prijzen schurken aan tegen die van de E-klasse. Omdat de fabricage niet duurder is dan die van de C-klasse, is de CLK een ideale auto voor Mercedes-Benz om de winstcijfers mee op te krikken.
      Bij de introductie trapt Mercedes-Benz af met drie ‘gewone’ benzinemotoren en twee diesels. Qua benzinemotoren doet het merk het niet voor minder dan 300 pk sterke CLK 350, gevolgd door de CLK 450 (354 pk) en CLK 550 (428 pk). De twee diesels maken gebruik van de Bluetec-technologie. Het gaat hier om een 2,0-liter viercilinder met 204 pk en een 3,0-liter V6 met 252 pk.
      “En de AMG-modellen dan?”, horen we u denken. Wees gerust, Mercedes-Benz pakt weer uit met een paar schaamteloze pk-kanonnen. De CLK 63 AMG beschikt in de basisgedaante over 481 pk. Ook komt er weer een Black Series met 525 pk. We kunnen het eigenlijk nauwelijks geloven, maar goed ingewijde media spreken zelfs over een hyperexclusieve ‘Signature Series’ met rond de 700 pk.
      Het Duitse merk zet hoog in: in 2006 verkocht Mercedes-Benz 395.000 CLK’s, maar in 2010 moeten dit er 535.000 zijn. Om de kopers bij BMW en Audi weg te lokken, legt Mercedes-Benz bij de CLK de nadruk op stijl, prestige en hoogwaardige technologie. Volgens insiders wil het merk het interieur (anders van ontwerp dan de C-klasse) dezelfde afwerkingskwaliteit als de S-klasse geven, inclusief een aantal high-tech voorzieningen uit die auto.
      Er komt ook weer een cabrio, die gewoon een stoffen kap krijgt. Mercedes-Benz noemt de hypermoderne, verwarmde kap ‘Silent Top’. De open CLK moet een belangrijke bijdrage aan de verkopen gaan leveren, maar komt waarschijnlijk pas begin 2010.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Het huidige model is toch zoveel knapper en stijvoller dan dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Het huidige model is toch zoveel knapper en stijvoller dan dit
          Ach ja, smaken verschillen en auto's evolueren
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Op de spypics is duidelijk te zien dat de achterlichten terug over de koffer zullen lopen.
            Zitten ze nu trouwens in Afrika om te testen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              Op de spypics is duidelijk te zien dat de achterlichten terug over de koffer zullen lopen.
              Zitten ze nu trouwens in Afrika om te testen?
              In Zuid-Afrika blijkbaar. De foto's dateren wel al van januari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Ja, die poep ziet er lekker uit Maar ik vind het zijaanzicht minder

Let wel op, dit is wellicht wel met AMG-pack, zonder zou hij een pak minder sportief ogen.
                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• voor mij de audi 5 aub... vind het dus maar niets.
                  vooral op die eerste foto klopt de verhouding naar de koffer toe niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                    voor mij de audi 5 aub... vind het dus maar niets.
                    vooral op die eerste foto klopt de verhouding naar de koffer toe niet.
                    Wacht met conclusies tot dat de CLK is voorgesteld. Het kan goed meevallen al moet ik toegeven dat ik mijn hart vasthoud gezien de laatste creaties van Mercedes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                      Wacht met conclusies tot dat de CLK is voorgesteld. Het kan goed meevallen al moet ik toegeven dat ik mijn hart vasthoud gezien de laatste creaties van Mercedes.
                      Wat bedoel je met laatste creaties ?

Comment

Wat bedoel je met laatste creaties ?
                        Facelift SL, de achterkant van de CLC en zo zijn er nog wel een paar kleinigheidjes waar ik mij aan stoor.

Comment

Facelift SL, de achterkant van de CLC en zo zijn er nog wel een paar kleinigheidjes waar ik mij aan stoor.
                          De facelift van de SL vind ik in tegenstelling tot die van de CLC dan weer goed. Zo zie je maar, hé De nieuwe CLK wordt prachtig. Zeker weten
                          Last edited by Jocar; 14/03/2008, 16:18.

Comment

De facelift van de SL vind ik in tegenstelling tot die van de CLC dan weer goed. Zo zie je maar, hé De nieuwe CLK wordt prachtig. Zeker weten
                            Dacht je dat ook niet over de CLC?

Comment

• ba dum tish

Comment

In Zuid-Afrika blijkbaar. De foto's dateren wel al van januari
                                Wil dat dat zeggen dat ze met die sticker vanachter 300km/u mogen rijden als ze dan willen?

Comment

Dacht je dat ook niet over de CLC?
                                  Inderdaad, maar nu kan men zeker zijn dat ie op de 204 gebaseerd is, hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Wil dat dat zeggen dat ze met die sticker vanachter 300km/u mogen rijden als ze dan willen?
                                    Goeie vraag, weet ik zelf ook niet. Is er daar wel een snelheidslimiet ? Kan het misschien eens opzoeken

Comment

• Speed limit
                                      The general speed limit on national highways, urban freeways and other major routes is 120km/h (75mph). On secondary (rural) roads it is 100km/h (60mph). In built-up areas it is usually 60km/h (35mph) unless otherwise indicated. Check the road signs.

Heb het eens opgezocht. Er is dus toch snelheidsbeperking in Zuid-Afrika. Misschien mogen de testrijders toch iets meer met dat bord op hun koffer. Ik weet het niet

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zeer goeikope shop
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X