Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Miljaar dat wordt een mooie wagen...

Zo'n stoffen dak is tig keer knapper dan zo'n stalen dak.

Ik begon al spontaan te denken om volgend jaar de M3 in te ruilen...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Miljaar dat wordt een mooie wagen...

DOEN!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
        Bij het zien van het Cabrio prototype enkel pagina's terug, vond ik het steeds nogal een rare constructie voor een hard wegklapdak!
        Ik vond dat de uitsnijding, voor de bak waar normaal een stoffen kap in hoort, erg vreemd voor een coupe-cabrio, waar het dak normaal in gans de koffer plooit.

Stiekem bleef ik dan ook dromen van een E klasse cabriolet met een stoffen dak... en jewel... dromen kunnen waarheid worden! Zie maar naar de foto's die ik vandaag op autowereld vond.
        Ik ben dan ook voor eenmaal blij dat al die pessimisten , met hun luide klok en moord en brand geroep voor een keer geen gelijk kregen!

Een stoffen kap blijft nu eenmaal veel eleganter en klassevoller!
        Een stoffen dak op de E cabrio :-)
        you made my day!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Miljaar dat wordt een mooie wagen...

E63 AMG cabrio

Verstand komt met de jaren zeggen ze

Comment

• Knappe modellen op komst bij Mercedes...

Geef mij nu maar de CL AMG

Comment

• Artikel dat hoort bij de pics van mattboy20

Verrassende onthulling: Mercedes E-klasse Cabriolet.

Donderdag 22 januari 2009. Mercedes verrast ons met de opvolger van de CLK Cabriolet, E-klasse Cabrio genaamd. Lange tijd werd namelijk gedacht dat de auto een inklapbare hardtop zou krijgen, maar nu hebben we bewijs van een heel andere kapconstructie.Mercedes heeft ons allemaal ongelofelijk goed voor de gek weten te houden. De E-klasse Cabriolet zou namelijk volgens nagenoeg al onze bronnen een inklapbare hardtop krijgen, zoals de BMW 3-serie Cabriolet die ook heeft. En ook de spyshots wezen volledig in die richting. Deze exclusieve beelden bewijzen echter het tegendeel.

Bijna ongecamoufleerd
              Deze foto´s van een nagenoeg productierijp exemplaar van de E-klasse Cabriolet werden vandaag in Mercedes´ hometown Stuttgart gemaakt. En na de zeer zwaar gecamoufleerde prototypes die we al voorbij hebben zien komen vormen deze foto´s een verrassing. Niet alleen doordat je het stoffen dak kunt zien, maar ook omdat Mercedes nagenoeg alle andere camouflage heeft verwijderd.

Debuut in september
              Net als zijn Coupé-broer debuteert de nieuwe E-klasse Cabriolet nog dit jaar. De Coupé staat als wereldprimeur in Geneve (maart), terwijl de Cabriolet is voorbehouden aan de IAA in Frankfurt (september). Net na de zomer zal de opvolger van de CLK Cabriolet bij de dealers staan. Het motorengamma zal grote overeenkomsten vertonen met dat van de nieuwe E-klasse. Reken daarbij op moderne vier- en zescilinder benzine- en dieselmotoren.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Durfde ik niet overnemen wegens copyright. Wist niet dat je dat zomaar mag kopiëren en op andere site zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                  Durfde ik niet overnemen wegens copyright. Wist niet dat je dat zomaar mag kopiëren en op andere site zetten.
                  Dan moest ik al lang in de bak zitten
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Prachtig

Comment

• Zalig.Maar voor mij de liever de coupé!
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Comment

• Dit is wat anders dan de sedan

Comment

• Beter dan de sedan, maar die achterlichten ogen erg goedkoop.

Comment

• Damn...zijn dit nu officiele foto's? ik ben verliefd
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• PRACHTIG ,volgende wordt misschien wel een BENZ.

Comment

• Wat een kar..
                                      freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        de cabrio heeft precies die strip in de achterste zijruit niet die wel altijd voorkomt op de spypics van de coupe.
                                        dit gaat mooi worden :-)

Comment

• Topic staat ondertussen bij "Nieuwe auto's"

Comment

Working...
                                          X