Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap!
    nls2000

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Het wordt terug een meer gedrongen wagen zoals de eerste CLK, I like!
        nls2000

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Bron: [www.caranddriver.com]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• In 't zwart met AMG-pack aub
                nls2000

Comment

• in het uni-lichtblauw op doppen aub

Comment

• Jaaaa in zo van dat babyblauw! En dan wit leer en zeer licht gekleurd hout binnenin!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Die scheiding tussen de zijdelingse achterruit en dat stukje fixe ruit stoort me. Voor de rest ziet 't er best goed uit! Hopelijk krijgt 'ie een wat ronder interieur in plaats van dat hoekig gedoe uit de GLK en de E. Mag wel op een coupé, vind ik.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      interieur wordt even hoekig. De ventilatiemonden komen omgekeerd te staan, voor de rest gaat het bijna krek hetzelfde zijn.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                      Zonde, smet op de wagen vind ik
                      Check Concept Fascination. Toch een pak minder hoekig me dunkt. (vooral de bovenkant van het dashboard dan toch)

Vergelijking:

Comment

• IS da nu ne clk?

Comment

• Da's inderdaad de opvolger van de CLK dacht ik.

Comment

• ah kging het net ook vragen... Deze ziet er wel erg mooi uit. Aan de E sedan zal ik ook nog wat moeten wennen maar ik zal hem ook wel beginnen apprecieren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Bobo, zie je het ook?
                              Zelfs geen flapje meer om je voet op te zetten links.
                              Het is een detail maar ik zou er gek van worden op dat beige.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Prachtigggggggggg
                                alleen de achterkant lijkt me wat lomp

Comment

• Bij het zien van het Cabrio prototype enkel pagina's terug, vond ik het steeds nogal een rare constructie voor een hard wegklapdak!
                                  Ik vond dat de uitsnijding, voor de bak waar normaal een stoffen kap in hoort, erg vreemd voor een coupe-cabrio, waar het dak normaal in gans de koffer plooit.

Stiekem bleef ik dan ook dromen van een E klasse cabriolet met een stoffen dak... en jewel... dromen kunnen waarheid worden! Zie maar naar de foto's die ik vandaag op autowereld vond.
                                  Ik ben dan ook voor eenmaal blij dat al die pessimisten , met hun luide klok en moord en brand geroep voor een keer geen gelijk kregen!

Een stoffen kap blijft nu eenmaal veel eleganter en klassevoller!
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heerlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

Citaat autotelegraaf:
                                      De auto, hier getoond op foto´s van de website Autowereld.com, lijkt een inklapbare hardtop te krijgen, maar dat is een grapje van de autofabrikant. Het merk wil het publiek voor de gek houden en ondertussen polsen hoe er op zo´n inklapbare hardtop wordt gereageerd. Mercedes vindt zo´n metalen vouwdak niets voor een vierpersoons model. Het gaat ten koste van een fraai lijnenspel en de bagageruimte.

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?newsid=2751740

----------------------------------
                                      Als ik die foto zo bekijk zouden ze wel eens gelijk kunnen hebben.
                                      Dus toch. Gelukkig.

Comment

• vette taxi daarvoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Bobo, zie je het ook?
                                          Zelfs geen flapje meer om je voet op te zetten links.
                                          Het is een detail maar ik zou er gek van worden op dat beige.
                                          ja ik ook
                                          die vuile voet staat er altijd, onbegrijpelijk

Comment

Working...
                                          X