Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die scheiding tussen de zijdelingse achterruit en dat stukje fixe ruit stoort me. Voor de rest ziet 't er best goed uit! Hopelijk krijgt 'ie een wat ronder interieur in plaats van dat hoekig gedoe uit de GLK en de E. Mag wel op een coupé, vind ik.
ah kging het net ook vragen... Deze ziet er wel erg mooi uit. Aan de E sedan zal ik ook nog wat moeten wennen maar ik zal hem ook wel beginnen apprecieren.
Bij het zien van het Cabrio prototype enkel pagina's terug, vond ik het steeds nogal een rare constructie voor een hard wegklapdak!
Ik vond dat de uitsnijding, voor de bak waar normaal een stoffen kap in hoort, erg vreemd voor een coupe-cabrio, waar het dak normaal in gans de koffer plooit.
Stiekem bleef ik dan ook dromen van een E klasse cabriolet met een stoffen dak... en jewel... dromen kunnen waarheid worden! Zie maar naar de foto's die ik vandaag op autowereld vond.
Ik ben dan ook voor eenmaal blij dat al die pessimisten , met hun luide klok en moord en brand geroep voor een keer geen gelijk kregen!
Een stoffen kap blijft nu eenmaal veel eleganter en klassevoller!
Citaat autotelegraaf:
De auto, hier getoond op foto´s van de website Autowereld.com, lijkt een inklapbare hardtop te krijgen, maar dat is een grapje van de autofabrikant. Het merk wil het publiek voor de gek houden en ondertussen polsen hoe er op zo´n inklapbare hardtop wordt gereageerd. Mercedes vindt zo´n metalen vouwdak niets voor een vierpersoons model. Het gaat ten koste van een fraai lijnenspel en de bagageruimte.
Comment