Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    behalve kc, maar ik twijfel eraan of die echt wel mb-liefhebber is
    OK

    Comment


    • #62
      ja sorry he schat
      maarre, en dat mag...zeker weten, als ik je lees mijmeren over een volgende...komen er ook andere merken aan bod

      en das slim, ik draag nog steeds oogkleppen

      Comment


      • #63
        maar daardoor kan ik nog wel MB-lover blijven he.

        Ik ben ook nog altijd Ford-lover.

        Ik ben geen Matteus of Carlito maar ik draag de ster wel een warm hart toe.

        Comment


        • #64
          ja, m'n woorden waren niet juist gekozen

          ik bedoelde oogklep-mb gek

          en zelfs carlito en matteus zullen dat mss niet zijn, time will tell

          Comment


          • #65
            Ik heb een mini

            Comment


            • #66
              Ik zou 'n Benz ook zowiezo met automaat kopen. Je moet daar geen "MB lover" (cfr. bobo) voor zijn, maar gewoon 'es 'n manuele Benz gereden hebben. 't Zijn meesters om hun manuele bakken nét zo "slecht" te maken zodat je eigenlijk bijna zowiezo naar hun (schitterende) automaten grijpt.

              Comment


              • #67
                Mja, ik heb nog altijd geen klachten.

                Comment


                • #68
                  ...en als je niet piet precies koppelt...krijg je dan nog steeds als vroeger zo'n gigantische schokken (erger als bij een ander merk ?

                  ik had ook een 230 manueel, en die schakelde ook perfect, op het preciesie koppelwerk na

                  volgens mij gaat het niet over de bak an sich maar over het verwachtingspatroon, en de rijstijl van de kopers

                  Comment


                  • #69
                    Tja, leer schakelen

                    Comment


                    • #70
                      niet nodig, ik blijf bij autobak

                      maar, zijn die schokken er nog, als je toch eens mist ?

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        niet nodig, ik blijf bij autobak

                        maar, zijn die schokken er nog, als je toch eens mist ?
                        Ik mis eigenlijk nooit. De enige schokken die ik voel zijn als hij nog niet warmgereden is en als ik de koppeling iets te bruusk los maar dat heb je bij eender welke auto.

                        Comment


                        • #72
                          ik zou nog wel eens een moderne mercedes manueel willen voelen
                          de 124 250 turbodiesel was de recenste

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            volgens mij gaat het niet over de bak an sich maar over het verwachtingspatroon, en de rijstijl van de kopers
                            Vanzelfsprekend.

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik zou nog wel eens een moderne mercedes manueel willen voelen
                              de 124 250 turbodiesel was de recenste
                              Nu je het zegt...

                              Eigenlijk is de recentste benz manueel die ik gereden heb denk ik onze Hymer van 93

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Nu je het zegt...

                                Eigenlijk is de recentste benz manueel die ik gereden heb denk ik onze Hymer van 93
                                heeft die nog de dogleg ?
                                mijn 207 wel

                                en de plaats van de pook staat ook ni ergonomisch

                                Comment


                                • #76
                                  Jep, dogleg

                                  Comment


                                  • #77




                                    Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek
                                    CLK op pad in Zuid-Afrika

                                    De Mercedes CLK is al een tijd op de markt en heeft het de laatste tijd moeilijk: door de komst van de nieuwe BMW 3-serie Coupé en de Audi A5 loopt het marktaandeel van de Benz steeds verder terug. Maar er is hoop in bange tijden: volgend jaar slaat Mercedes-Benz terug met een geheel nieuwe CLK.
                                    AutoWeek-lezeres Mirjan Jansen-Emmelkamp trof deze gecamoufleerde testauto aan op vakantie in Zuid-Afrika. Het is duidelijk te zien dat de auto een geheel ander front krijgt: weliswaar behoudt de auto vier koplampen, maar ditmaal zijn ze hoekig van vorm. De auto komt op het platform van de C-klasse te staan, maar de prijzen schurken aan tegen die van de E-klasse. Omdat de fabricage niet duurder is dan die van de C-klasse, is de CLK een ideale auto voor Mercedes-Benz om de winstcijfers mee op te krikken.
                                    Bij de introductie trapt Mercedes-Benz af met drie ‘gewone’ benzinemotoren en twee diesels. Qua benzinemotoren doet het merk het niet voor minder dan 300 pk sterke CLK 350, gevolgd door de CLK 450 (354 pk) en CLK 550 (428 pk). De twee diesels maken gebruik van de Bluetec-technologie. Het gaat hier om een 2,0-liter viercilinder met 204 pk en een 3,0-liter V6 met 252 pk.
                                    “En de AMG-modellen dan?”, horen we u denken. Wees gerust, Mercedes-Benz pakt weer uit met een paar schaamteloze pk-kanonnen. De CLK 63 AMG beschikt in de basisgedaante over 481 pk. Ook komt er weer een Black Series met 525 pk. We kunnen het eigenlijk nauwelijks geloven, maar goed ingewijde media spreken zelfs over een hyperexclusieve ‘Signature Series’ met rond de 700 pk.
                                    Het Duitse merk zet hoog in: in 2006 verkocht Mercedes-Benz 395.000 CLK’s, maar in 2010 moeten dit er 535.000 zijn. Om de kopers bij BMW en Audi weg te lokken, legt Mercedes-Benz bij de CLK de nadruk op stijl, prestige en hoogwaardige technologie. Volgens insiders wil het merk het interieur (anders van ontwerp dan de C-klasse) dezelfde afwerkingskwaliteit als de S-klasse geven, inclusief een aantal high-tech voorzieningen uit die auto.
                                    Er komt ook weer een cabrio, die gewoon een stoffen kap krijgt. Mercedes-Benz noemt de hypermoderne, verwarmde kap ‘Silent Top’. De open CLK moet een belangrijke bijdrage aan de verkopen gaan leveren, maar komt waarschijnlijk pas begin 2010.


                                    Bron: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8211

                                    Comment


                                    • #78
                                      Dat wordt volgens mij een knappe bak.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                        Dat wordt volgens mij een knappe bak.
                                        Kan idd wel zijn, maar hopelijk doen ze iets aan die veel te sterk gebogen gordellijn van de huidige. Het is mss maar een detail, maar het is iets wat me echt tegenstaat aan die wagen. De lijn van de wagen wordt er een pak minder mannelijk door.
                                        120d Hatch Edition Sport

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          Kan idd wel zijn, maar hopelijk doen ze iets aan die veel te sterk gebogen gordellijn van de huidige. Het is mss maar een detail, maar het is iets wat me echt tegenstaat aan die wagen. De lijn van de wagen wordt er een pak minder mannelijk door.
                                          Dat is een feit. De eerste CLK had een veel stoerder uiterlijk.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X