Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-serie (2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Ik weet nu al dat de 7niet aan de S zal kunnen tippen. Een segment waar comfort op nummer 1 staat kan BMW niet mee met Mercedes en is altijd al zo geweest.
    Hij zal er sportiever uitzien en rijden maar in dit segment staat dat niet op 1.
    Ik zou dat niet te hard zeggen. Een klasse lager was de E-Klasse ook altijd een stuk comfortabeler dan de 5-Reeks, terwijl nu juist de BMW 5 de meest comfortabele is. Bij de 7 is het dus ook best mogelijk dat ie comfortabeler wordt dan de S. Verder is het zo dat de nieuwe 7-Serie het zelfde onderstel krijgt als de toekomstige Rolls Royce Phantom, dus dat belooft ook veel goeds.

    Comment


    • #42
      Algemeen volg ik je wel: op voorhand zo'n stellingen neerpoten is ... euhm ... riskant.

      Maar in dat segment heeft Mercedes-Benz het nog altijd 't beste voor elkaar van alle contenders. Op die éne generatie na, toen BMW met z'n E38 de toenmalige S-klasse op zo goed als elk punt wist te evenaren of te verbeteren (afwerking, uitrustingsmogelijkheden, comfort, weggedrag, motorisaties, ...) is het voor BMW, en ook voor Audi en alle anderen, altijd een achtervolgingskoers geweest waarbij koploper S-klasse nooit te pakken viel.
      Door het wegvallen van Maybach (nogal wiedes) kan Mercedes nu alle registers open trekken en van deze S-klasse een modellenreeks maken (drie koetswerkvarianten al, 4matic doorheen het hele motorengamma verkrijgbaar, enz.) waarbij de meest luxueuze het vermoedelijk zullen moeten proberen op te nemen tegen b.v. de Bentley Flying Spur en de Rolls Royce Ghost ... wat qua verkoopsaantallen eigenlijk al een gewonnen spel zou moeten zijn omdat die eerste twee absoluut gezien bijzonder weinig verkopen. Alle features die worden ontwikkeld om in die klasse te kunnen spelen, worden zo ook beschikbaar (zij het optioneel en tegen forse meerprijs) voor de gewone S. En dan kan je dus, als je wil, dra een S 350 CDI kopen met de Magic Carpet ophanging. M'n kop eraf dat dat niet de meest comfortabele auto in zijn klasse (luxeklasse met 3-liter dieselmotor) is, zowel qua ophanging, qua motorsouplesse, en qua cabin comfort.
      Dus, op dat vlak neig ik wel naar een zelfde aanvoelen als BlackHorse, al ben ik het geenszins eens met zijn argumenten.

      Het is maar wat je wil in zo'n auto. Niet iedereen wikt en weegt op basis van dezelfde criteria.

      Comment


      • #43
        jij mag dan denken dat een e38 de 140 wist te evenaren, das gewoon onjuist

        net zoals toen al een 250 turbodiesel de betere is aan een 25tds

        mijn mening natuurlijk

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          jij mag dan denken dat een e38 de 140 wist te evenaren, das gewoon onjuist

          net zoals toen al een 250 turbodiesel de betere is aan een 25tds

          mijn mening natuurlijk

          De W140 was technisch wel een fijne auto, en bovendien de échte "laatste echte MB" (hoewel de meesten vinden dat de W124 die titel toekomt), in de zin van een auto die ontwikkeld werd zonder ook maar de minste aandacht voor de kostprijs, en waar naderhand eens van berekend werd wat ze daarvoor moesten vragen om er een fikse winst op te pakken. Maar het was esthetisch een gedrocht en de enige S-klasse die er ooit in geslaagd is om zich in wereldwijde verkoopscijfers te laten pakken door een 7-reeks, ook al was die laatste dan objectief gezien de mindere auto.

          De nieuwe W222 lijkt opnieuw aan te knopen bij de traditie dat er ontworpen wordt zonder één oog op de kostprijs te houden, in de overtuiging dat er toch méér klanten zullen zijn dan er productiecapaciteit is. Alleen zullen maar heel weinig van die klanten in Europa te vinden zijn, wat dan weer alle remmingen heeft weggenomen om in het interieur stylingopties te voorzien die alleen maar als protserig omschreven kunnen worden.

          Comment


          • #45
            ben zelf ook niet mee met de optionele interieurs dingen

            Comment


            • #46




              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

              Comment


              • #47




                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                Comment


                • #48
                  Er is nog te weinig te zien om al een vroege mening te vormen.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                  Comment


                  • #49
                    zelfs geen klein stukje dash

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Ik weet nu al dat de 7niet aan de S zal kunnen tippen. Een segment waar comfort op nummer 1 staat kan BMW niet mee met Mercedes en is altijd al zo geweest.
                      Hij zal er sportiever uitzien en rijden maar in dit segment staat dat niet op 1.
                      Dat de S de "beste auto ter wereld" is, helemaal mee akkoord. En het zal wel nog een tijdje duren voor de anderen mee zijn.

                      Anderzijds, als S-klasse rijder, denk ik toch ook eens regelmatig dat ik eens wat anders zou willen rijden, en dan is een BMW 7 een logische keus. Ik heb nu al een paar keer met een 7 gereden als renter en hij doet het allemaal wel iets minder perfect dan een S, maar hij heeft zeker zijn charme en ik zou er mee kunnen leven en voor mijn volgende aankoop zou ik een 7 niet uitsluiten.
                      Ideaal ware natuurlijk beide op de oprit te hebben
                      Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten


                        Vanuit deze hoek heeft 'm een mooie lijn naar achteren toe. Hij ziet er nu al minder zwaar en log uit.
                        OO 00 OO

                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                        Comment


                        • #52
                          2015 BMW 7-Series spied up close showing a new look

                          To look significantly different than current model
                          The all-new BMW 7-Series has been spied once again but this time it appears to have a different design.

                          Earlier this month we should you what we believed at that point to be the next generation of the 5-Series. However, we were wrong as a reliable source – who learned from a BMW insider – told us those pictures actually depicted the all-new 7-Series. That car has made a comeback today and by the looks of things the next generation of the 7-Series will look a lot different than the current model.

                          We immediately notice the door handles are extremely close to the window line and there seems to be a considerably bulky C-pillar, while the body of the car appears to be a lot wider than what we are used to see on the current BMW flagship. Thanks to this latest batch of spy photos we also take a closer and clearer look at the massive dual exhaust which most likely will be retained on the production-ready model.

                          From what we know so far, the 2015 BMW 7-Series is expected to shave off as much as 450 lbs (204 kg) thanks to a lightweight platform which mixes aluminum with carbon fiber and steel. Engine lineup is rumored to begin with a four-cylinder packing 260 bhp (194 kW) and end with a V8 4.0-liter twin-turbo delivering 475 bhp (354 kW) and 480 lb-ft (650 Nm) in what will be a range-topping M770i xDrive.



                          Comment


                          • #53


                            Comment


                            • #54


                              Comment


                              • #55


                                Comment


                                • #56

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oei...
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                                    Comment


                                    • #58
                                      M770i? Dat klinkt nu toch ook voor geen meter he... mijn hoofd begint er zelfs zeer van te doen...

                                      1) De huidige 760i doet het met een 6l V12, dan verzinnen ze ineens het typenummer 770i die het met 4 cylinders minder moet gaan doen??
                                      2) hoe gaat de opvolger van de 760i dan heten?? 790i???
                                      3) Is de M770i dan misschien de vervanger van de huidige V12? lijkt me een rare zet, het huidige clienteel dat een 760i rijdt hecht veel meer belang aan de V12 dan aan die M-badge, lijkt me...

                                      Het wordt met de dag gekker bij BMW en hun typenummers. Typenummers x35i/d en x40i/d voor 3000cc + allerlei turbochargers kan ik nog aan wennen om het onderscheid te maken met de "normale" x30i/d. Zelfde verhaal voor de x28i. De M550d benaming voor een 3000cc is er eigenlijk al over, en dan nu x70i???

                                      Ik ga hiervan vannacht niet kunnen slapen, ik weet het zeker!!

                                      Comment


                                      • #59
                                        De nieuwe generatie van de BMW 7-serie is weer opgedoken. Dit keer in Death Valley in de Verenigde Staten. Helaas nog steeds stevig ingepakt.

                                        Driekwart jaar geleden zagen we ‘m voor het laatst; de nieuwe generatie 7-serie. Toen ging de Siebener flink gecamoufleerd de Nürburgring over. Na een lange tijd is de BMW nu weer opgedoken. In de Verenigde Staten om precies te zijn.

                                        Alerte Autoweek-lezer Wouter van Dijk spotte de Duitser in de verzengende hitte van Death Valley, Californië en maakte deze twee foto’s. Volgens hem zaten er Duitsers in de auto en werd hij gevolgd door een BMW 5 GT.

                                        Het is nog steeds wachten tot we meer te zien krijgen van de grote BMW, maar het lijkt erop dat hij niet wereldschokkend anders wordt dan de huidige generatie. Het is wachten tot volgend jaar voordat we de nieuwe generatie officieel in zijn geheel te zien krijgen.
                                        Wel toonde het interieur van de grote Vision Future Luxury naar verluidt al hoe het binnenste van de 7-serie er ongeveer uit komt te zien. Dat zou een flinke stap omhoog betekenen ten opzichte van de huidige generatie.



                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                        Comment


                                        • #60
                                          ziet er nog iets langer uit dan de huidige 7 of is dat gezichtsbedrog?
                                          lets have some more member berries

                                          Comment

                                          Working...
                                          X