Ik denk zelfs dat een sportievere rijder sneller een 7 zal kiezen dan een S. Ik prefereer altijd een 7 tov een S, zeker de E38 was schitterend en is dat nog steeds.
Ik zou het trouwens straf vinden dat het gamma van een 7 stopt onder de 500pk, zeker met een M-badge.
De 760 nu levert er al 544, en dat aantal zal toch moeten gehaald worden in de nieuwe, in deze klasse kan je moeilijk anders.
Ik zie een rijke sjeik uit Dubai ofzo niet met een M770i afkomen die minder pk heeft dan de oude 760i om bij de collega's op te scheppen.
Als BMW dat doet nemen ze een groot risico om klanten te verliezen. Natuurlijk hebben ze Rolls in de rangen, maar die kosten dan weer altijd het dubbele en zijn ook dubbel zo lomp
Ik zou het trouwens straf vinden dat het gamma van een 7 stopt onder de 500pk, zeker met een M-badge.
De 760 nu levert er al 544, en dat aantal zal toch moeten gehaald worden in de nieuwe, in deze klasse kan je moeilijk anders.
Ik zie een rijke sjeik uit Dubai ofzo niet met een M770i afkomen die minder pk heeft dan de oude 760i om bij de collega's op te scheppen.
Als BMW dat doet nemen ze een groot risico om klanten te verliezen. Natuurlijk hebben ze Rolls in de rangen, maar die kosten dan weer altijd het dubbele en zijn ook dubbel zo lomp

Comment