Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-serie (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je weet toch ook niet in welke mate dat't vergelijkbaar is? De volledige standaarduitrusting is niet bekend. En misschien gaat BMW gewoon hoger inzetten in't begin omdat ze de early-adapters willen aantrekken?
    Voor mij is trouwens een BMW sowieso meer waard als een Merc maar dat terzijde :p

Comment

• goeie marketing he, de uiteindelijke consumentenprijs en de catalogusprijs liggen toch steeds verder uit elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Ik heb nooit fan geweest van een 7-reeks en zal het nooit worden, dit in tegenstelling tot de S-klasse of een A8.
        Ik veronderstel dat je met een 6GC beter af bent maar dat de persoon op de achterbank dit dan weer niet zal zien zitten vrees ik.
        Een 6GC is idd op de achterbank alleen goed voor kleine dametjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          Een 6GC is idd op de achterbank alleen goed voor kleine dametjes.
          Daar is ook een markt voor hé...😁😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
          X