het is niet direct de bedoeling dat ze veel van die Genesis'en verkopen. Ik geloof dat ze met twee handen vol per jaar al content zijn, was mij verteld. Eerder voor de visibiliteit bij de grote mannen dan om echt potten te breken in het segment.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-serie (2015)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDe neus heeft een Skoda Superb gehalte.
Comment
-
Alle reacties zijn zeer voorbarig.
De grootste kritiek die je zou kunnen geven is dat hij teveel op een 3 reeks lijkt.
Maar op zich ziet hij er niet slecht uit, op dit eerste beperkt zicht.
Het uitgaande model had meer iets van een vrij klassieke berline, maar vind ik nog altijd zeer mooi.
Voor de rest wil ik nog meer foto's en meer bewegende beelden om een echt oordeel te vellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenZet dit tegen een S klasse en wie koop er deze inspiratieloze 7? En ik heb soms wel wat kritiek op de huidige benzen :-) maar dat is nog is een limo met stijl en karakter tov deze. Zoals Jef hierboven al zei, de 6GC heeft die elegantie, stijl en klik wel.
Comment
-
Hij heeft een dolfijnenhoofd.
'Ne blotskop' zeggen we bij ons.
Hopelijk is bovenstaande foto net zijn minst fotogenieke zijde en gaan zichten uit andere hoeken hem beter af.
Deze foto vind ik even ontgoochelend op de 3-reeks lijken als de A8 op de A4.
Ik durf te betwijfelen of hier uberhaupt één persoon op de hele wereld 'wauw' zal bij zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk BerichtenHij heeft een dolfijnenhoofd.
'Ne blotskop' zeggen we bij ons.
Hopelijk is bovenstaande foto net zijn minst fotogenieke zijde en gaan zichten uit andere hoeken hem beter af.
Deze foto vind ik even ontgoochelend op de 3-reeks lijken als de A8 op de A4.
Ik durf te betwijfelen of hier uberhaupt één persoon op de hele wereld 'wauw' zal bij zeggen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenAlle reacties zijn zeer voorbarig.
De grootste kritiek die je zou kunnen geven is dat hij teveel op een 3 reeks lijkt.
Maar op zich ziet hij er niet slecht uit, op dit eerste beperkt zicht.
De nieuwe S is een C op anabolen
De nieuwe A8 is een A4 op anabolen.
Eerlijk waar? Mijn vrouw zou telkens het verschil niet zien hoor.
Maar het verkoopt nu eenmaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk durf te betwijfelen of hier uberhaupt één persoon op de hele wereld 'wauw' zal bij zeggen.
"Wauw"
Comment
-
Ik heb nooit fan geweest van een 7-reeks en zal het nooit worden, dit in tegenstelling tot de S-klasse of een A8.
Ik veronderstel dat je met een 6GC beter af bent maar dat de persoon op de achterbank dit dan weer niet zal zien zitten vrees ik.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten"Wauw"
Comment
-
de officiele eerste scoopfoto van de eerste 7 in 1977
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenCitaat op iets dat ik niet gepost heb. Bizarre dingen
een stevige forum bug volgens mij. Snap ook niet wat er mis gelopen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk BerichtenVolgens de screenshots van de Oostenrijkse configurator is de 7 enkele duizenden euro's duurder dan de vergelijkbare S-Klasse.
Toch een stelletje lefgozers daar bij BMW ... ge moet maar durven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHoezo lefgozers?
Comment
Comment