Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
    => Weederom persoonlijke keuze.

Tina Turner gaat al zeer geruime tijd mee... Wel goede muziek en steeds dezelfde stem
    Der moet sprake zijn van smaak vooraleer er gediscussieerd kan worden over verschillende smaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Der moet sprake zijn van smaak vooraleer er gediscussieerd kan worden over verschillende smaken.
      Inderdaad, smaken verschillen. Dat is net het mooie aan mensen. Tina's muziek is best smaakvol zoals ik ook Audi's smaakvol vind. De kern van de zaak is dat jij vindt dat de Audimodellen teveel gelijkenissen vertonen. Mij stoort dit niet. Maar dit betekent nog atlijd niet dat daarom Audi's wansmakelijk zijn. De vorige 7 was wansmakelijk, maar had minder gelijkenissen met de vorige 5 dan de huidige modellen en thans vind ik de huidge modellen smaakvoller. De E daarentegen is volledig verschillend, maar naar mening niet zo smaakvol.
      Conclusie: smaakvol wil niet zeggen dat je enkel modellen moet creëeren die drastisch van elkaar verschillen. Het is natuurlijk een kunst om niet op elkaar gelijkende modellen te ontwerpen die dan ook nog eens afzonderlijk heel mooi zijn. Maar volgens mij slaagt geen enkel merk op dit moment in dit opzet, wat ook logisch is in mijn ogen omdat ieder merk wederkerende accenten in hun modellen behoudt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
        kijk er naar uit...
        Wat ik steeds miste bij audi was het niet 'voluit' gaan bij hun wagens als het gaat om het vermogen in vergelijking met de S modellen van Mercedes (S63 AMG en S65 AMG)
        Tegenover 525 en 612 pk respektievelijk voor beide modellen zet Audi een A8 W12 en een S8 als topmodellen neer van telkens 450 pk...
        Een S8 van dik 600 pk en een W12 van 525 pk zou niet misstaan, zeker als ze tegen elkaar gaan getest worden. Hopelijk worden we deze keer wel verwend door Audi.
        BMW met hun huidige F01 zitten op dit moment ook "maar " tegen de 407 pk en 544 pk met hun respectievelijke topmodellen 750 en 760...

Binnen 2 uurtjes is het zover :-)
        Ben echt benieuwd...
        Voor wie het wil meemaken: http://tv.audi.com/#/01

Comment

• Ik ga er speciaal voor opblijven...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik ga er speciaal voor opblijven...
            via de Belgische site kan je het ook zien blijkbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
              => Weederom persoonlijke keuze.

Tina Turner gaat al zeer geruime tijd mee... Wel goede muziek en steeds dezelfde stem
              Ja maar die heeft wel pit ..

Comment

• 11:35 is dat over 6 min. ???

Comment

• Het is pas binnen een uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik ga er speciaal voor opblijven...
                    Ik had nooit gedacht dat de komst van een nieuwe Audi je zo zou boeien.

Comment

• De huidige A8 is een dijk van een auto. Ik heb deze steeds knapper gevonden dan de vorige BMW 7. Aangezien ik nu een nieuwe 7 in bestelling heb, ben ik des te meer benieuwd naar deze nieuwe A8. Ik hoop dat ik over goed een half uur geen spijt begin te krijgen...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Allez, we gaan ook maar opblijven zeker. Op dat halfuur gaat het nu ook weer niet aankomen morgenochtend.

EDIT: Eigenlijk wel, dit gaat pijne doen maar soit

Comment

• Speelt bij jullie ook nog steeds dat zelfde filmpje?

Comment

• Daar zal waarschijnlijk nog wat geleuterd worden voor we foto's zien...

Comment

• Hier was net een band live te zien.

Comment

• Ssssssssssssssssssspannend!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Ssssssssssssssssssspannend!!
                                  Ja ik val bijna in slaap.

Comment

• het begint!

Comment

• Het start nu.

Comment

• Ja wat zal ik er van zeggen wat ik er vind.

Comment

• Het gaat beginnen!!!!!!!
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X