Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten

hier is uwen a 8
    Dit is geen echte foto hé...

Ik denk dat de nieuwe A8 een perfecte evolutie gaat zijn van het geslaagde design van de huidge A8 naar de designkenmerken van de nieuwe Audi's die ik toch wel zeer geslaagd vind.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

de nieuwe audi a 8 is een flop .
      kdenk dat er veel mense ontchoogeld gaan zijn

de audi a 8 krijgt de voorste van een audi a 4 en mengeling van een audi a 6
      Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Dus een dikke flop als gij ?
      Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
      Nee man zoals jij
      telkens ik u naam zie te voorschijn kome dan weet ik al op voorhand da ge weer voze praat komt verkope dus zwijg in vervol

.als iemand zen mening geeft over iet 's moet je ni kome zevere

ik vind het ne flop wa gij er van vind is u zaak

wij wille bloet sien! of brant da's ook goed

peac

Comment

• De nieuwe A8 zal geen radicale veranderingen laten zien, meer een evolutie van de huidige A8.

Comment

heb die wage al gezien slaagt totaal op niks
          ze staan al bij sommige audi dealers maar niet in showroom

Die staat nog nergens, alleen bij de 'Audi dealers' in Ingolstadt.
          Once you go Mac, you never go back.
          Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

• Ik heb liever dat ze de V10 FSI er in laten, op één of andere manier spreekt dat blok me veel meer aan. Het V10-blok is modern, licht, compact, heeft een mooie sound en kan even sterk zijn als de lichtelijk verouderde W12. De RS6 motor in de S8 lijkt me geen onaardige zet!

Comment

heb die wage al gezien slaagt totaal op niks
              ze staan al bij sommige audi dealers maar niet in showroom

De nieuwe A8 moet nog voorgesteld worden aan het publiek, dus ik betwijfel ten zeerste, om niet te zeggen dat ik er zeker van ben, dat er al een A8 D4 bij Audi dealers staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                Ik heb liever dat ze de V10 FSI er in laten, op één of andere manier spreekt dat blok me veel meer aan. Het V10-blok is modern, licht, compact, heeft een mooie sound en kan even sterk zijn als de lichtelijk verouderde W12. De RS6 motor in de S8 lijkt me geen onaardige zet!
                De V10's hebben de langste tijd gehad als front motoren bij Audi.
                Alleen de R8 zal hem tot het einde van zijn productie cyclus houden,
                Next Gen S6/RS6 krijgen volgens zeggen ook geen V10 meer.
                Een W12 is niet veel langer dan een V8 en de nieuwe W12 met 6.3 liter en FSI is een compleet nieuwe motor volgens zeggen met een mooie 525 pk.

Comment

• Wordt deze A8 nu morgen voorgesteld?
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Wordt deze A8 nu morgen voorgesteld?
                    Idd, 30 november in Miami

De slogan voor de Audi A8 wordt " The Art of Progress". Van de week wordt het doek eraf gehaald van Audi's top model de Audi A8. 1 december live om 00.35 is de onthulling in Miami. Uiteraard in het Audi paviljoen is ook kunst vertegenwoordigt door onder andere de…

Comment

• "Van de week wordt het doek eraf gehaald van Audi’s top model de Audi A8. 1 december live om 00.35 is de onthulling in Miami."

30 November in Miami is al 1 december hier. Morgen dus wat langer opblijven...
                      OO 00 OO

Comment

• Kijk ik volop naar uit.

Comment

• kijk er naar uit...
                          Wat ik steeds miste bij audi was het niet 'voluit' gaan bij hun wagens als het gaat om het vermogen in vergelijking met de S modellen van Mercedes (S63 AMG en S65 AMG)
                          Tegenover 525 en 612 pk respektievelijk voor beide modellen zet Audi een A8 W12 en een S8 als topmodellen neer van telkens 450 pk...
                          Een S8 van dik 600 pk en een W12 van 525 pk zou niet misstaan, zeker als ze tegen elkaar gaan getest worden. Hopelijk worden we deze keer wel verwend door Audi.
                          BMW met hun huidige F01 zitten op dit moment ook "maar " tegen de 407 pk en 544 pk met hun respectievelijke topmodellen 750 en 760...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Kijk ik volop naar uit.
                            Wat verwacht ge ervan?

Comment

• Ik vrees dat de A8 een grote A4 of A6 gaat worden. Een heel spijtige koers die Audi al een tijdje vaart en waar BMW zich nu ook aan bezondigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                Ik vrees dat de A8 een grote A4 of A6 gaat worden. Een heel spijtige koers die Audi al een tijdje vaart en waar BMW zich nu ook aan bezondigd.
                                Maar verkopen doen ze wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                  Ik vrees dat de A8 een grote A4 of A6 gaat worden. Een heel spijtige koers die Audi al een tijdje vaart en waar BMW zich nu ook aan bezondigd.
                                  A6 niet, dies te oud. Ik denk een grote A4 met wat A5 trekjes om het wat chiquer te maken en wat stijlelementen van de vorige a8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Maar verkopen doen ze wel...
                                    De spice girls ook destijds, goeie muziek zou ik het toch niet noemen.

Comment

Nee man zoals jij
                                      telkens ik u naam zie te voorschijn kome dan weet ik al op voorhand da ge weer voze praat komt verkope dus zwijg in vervol

.als iemand zen mening geeft over iet 's moet je ni kome zevere

ik vind het ne flop wa gij er van vind is u zaak
                                      Hoe kan jij je mening geen over iets dat je nog niet gezien hebt?
                                      En het is de laatste keer dat je zo tegen me spreekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Hoe kan jij je mening geen over iets dat je nog niet gezien hebt?
                                        En het is de laatste keer dat je zo tegen me spreekt
                                        Ga je hem in brant steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          De spice girls ook destijds, goeie muziek zou ik het toch niet noemen.
                                          => Weederom persoonlijke keuze.

Tina Turner gaat al zeer geruime tijd mee... Wel goede muziek en steeds dezelfde stem
                                          Last edited by ; 30/11/2009, 16:37.

Comment

Working...
                                          X