Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 D4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik kan me hem zo alweer inbeelden, gewoon een iets stuje langer dan de A6 , nog een stukje langer dan de A4. Audi builta new car
Last edited by mysticwizard; 08/10/2008, 15:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe motoren (waarschijnlijkheid)
4,0TDI - 340pk / 850Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe motoren (waarschijnlijkheid)
3,0TFSI - 290pk / 420Nm
3,0TDI - 250pk / 500Nm
4,2FSI - 372pk / 445Nm
4,0TFSI - 420pk / 550Nm
4,0TDI - 340pk / 850Nm
S8 5,0TFSI - 620pk / 750Nm
En de S8 meer pk dan de RS6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom niet de "Cayenne-diesel"? 3.0 met +300pk
En de S8 meer pk dan de RS6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoe durf je verliefd te zijn op een diesel
Ik ben verliefd op NM KoppelVanaf 500NM is dat in de hernemingen fantastisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAls enige de mogelijkheid om S65 AMG concurrent te zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenIs de S8 dat ooit geweest dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAls enige de mogelijkheid om S65 AMG concurrent te zijn...
||
||
||
V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat kan een audi zowieso niet hoor.
||
||
||
V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenBenzine maakt een beter geluid, maar das ook alles
Ik ben verliefd op NM KoppelVanaf 500NM is dat in de hernemingen fantastisch
Comment
Comment