Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• interieur A8

Ja hoe gaat ie er toch uitzien de nieuwe Audi A8?
    We hebben hem al maanden geleden laten zien het dashboard ( afbeelding ), maar op internet duiken nu diverse afbeeldingen op van mensen die zeggen dat ze het nieuwe dashboard hebben gezien, maar wat wij daarvan vonden is dat ie op een A4 basis lijkt/is met de middenklokken met een breed display tussen de klokken. En het MMI is de zelfde vorm als van de A4, en die komt natuurlijk niet in de A8.
    Maar wat wel?

De A8 krijgt natuurlijk weer de allernieuwste generatie mee, waarschijnlijk zoals afgebeeld. Want dit nieuwe platvorm is de basis voor de A8 en de A7 en een latere afleiding naar de A6.
    Hieronder hebben we ook al een tijdje geleden laten zien dat het navigatie systeem generatie 4G zal krijgen.

bron:audiblog.nl
    Eind november weten wij hoe de nieuwe A8 eruit komt te zien. Zowel van binnen als buiten.

Comment

• hoe rapper hoe liever

Comment

• Dit lijkt mij meer waarschijnlijk het interieur van de nieuwe A8.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

Ja hoe gaat ie er toch uitzien de nieuwe Audi A8?
          We hebben hem al maanden geleden laten zien het dashboard ( afbeelding ), maar op internet duiken nu diverse afbeeldingen op van mensen die zeggen dat ze het nieuwe dashboard hebben gezien, maar wat wij daarvan vonden is dat ie op een A4 basis lijkt/is met de middenklokken met een breed display tussen de klokken. En het MMI is de zelfde vorm als van de A4, en die komt natuurlijk niet in de A8.
          Maar wat wel?

De A8 krijgt natuurlijk weer de allernieuwste generatie mee, waarschijnlijk zoals afgebeeld. Want dit nieuwe platvorm is de basis voor de A8 en de A7 en een latere afleiding naar de A6.
          Hieronder hebben we ook al een tijdje geleden laten zien dat het navigatie systeem generatie 4G zal krijgen.

bron:audiblog.nl
          Eind november weten wij hoe de nieuwe A8 eruit komt te zien. Zowel van binnen als buiten.
          Dit is allemaal nep is allemaal photoshops.

Comment

• Die foto's van het interieur zijn ook al redelijk oud dacht ik.

Comment

• Dat stuur alleen al, dat is nog uit de tijd van de C6 PFL

Comment

• lijkt wel wat op het interieur van de A7 sportback concept

Comment

• Vermoedelijk zullen bepaalde elementen uit deze concept worden overgenomen in de A8.

Comment

• Ik heb echt moeite om daar iets vernieuwends in te ontdekken, in die foto's die "zogezegd" het interieur tonen van de nieuwe A8.

Het lijkt al een jaar of 5 oud.

Comment

• Audi A8 World Debut Announced

After shunning major international automotive shows, Audi has finally set a date and venue for the public unveiling of its flagship A8 sedan. The car will debut at the Audi Pavilion, a temporary museum structure in Miami's Design District on November 30.

In partly explaining the logic behind this move, Rupert Stadler, Chairman of the Board of Management of Audi AG said: "Our claim "Vorsprung durch Technik" also embraces design, which is one of the outstanding elements of the Audi signature. And as top design has now emerged as an acknowledged art form, we see the bridge between art and architecture as a logical step in advancing our brand."

This is quite a pertinent development because it points to Audi placing the A8's design pretty much above all else, including performance, luxury and technology.

Nevertheless engines will play a major role as they often do with Audi. Expected in the line-up are V6 and V8 petrols, diesels and a new hybrid. There could even be a new high-performance model to finally deal a blow to the dominance of the Mercedes-Benz S63 and S65 AMGs.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Met video!! [www.quattroruote.it]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Nog anderhalve week en het is zover, ik ben razend benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Nog anderhalve week en het is zover, ik ben razend benieuwd.
                            Het wordt gewoon een grote A4 niets bijzonders.

Comment

• Ik hoop het niet, m'n verwachtingen zijn echt hooggespannen...

Comment

• Second that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Ik hoop het niet, m'n verwachtingen zijn echt hooggespannen...
                                  Oei, dan gaat gij teleurgesteld zijn denk ik.

Comment

• Allez vooruit, jij weet precies meer dan mij dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      Allez vooruit, jij weet precies meer dan mij dan?
                                      Als je kijkt naar de nieuwe Audi's van de laatste 5 jaar dan weet je toch ongeveer aan wat je je mag verwachten?

Het zal een (zeer) mooie auto worden, maar ik vrees niks vernieuwd!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Da's een feit, maar ik hoop toch nog altijd dat dit iets speciaal wordt...
                                          Lelijk wordt hij alvast niet, saai misschien wel. Nog even geduld!

Comment

Working...
                                          X