Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDie past toch niet? In de 2CV van James Bond (waar ze dat wel gedaan hebben) hebben ze een compleet voorframe + voortrein van een GS gemonteerd. Pas vanaf de A-stijlen is het een 2CV.
Collega van mij heeft er ook nog voor gekeken en heeft van de plannen af moeten zien wegens niet compatibel.
en dat was wel met het origineel 2pk frame
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtenwelk model is dat? Vind het altijd jammer als ze zo'n overdreven camber zetten op de wielen verpest de oldtimer look
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtenwelk model is dat? Vind het altijd jammer als ze zo'n overdreven camber zetten op de wielen verpest de oldtimer look
Leave a comment:
-
Guest repliedwelk model is dat? Vind het altijd jammer als ze zo'n overdreven camber zetten op de wielen verpest de oldtimer look
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door citrofenwick Bekijk Berichten
Heb ook al zitten denken om er een GS-motor in te steken en de dempers wat te laten veranderen, maarja als ge dan iets voor hebt...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten183.000 fr. voor een Spéciale
224.000 fr. voor een Charleston
(juni 1990)
Leave a comment:
-
Onzen Dakar was rond de 200.000, factuur ligt bij mijn nonkel.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Leave a comment:
-
183.000 fr. voor een Spéciale
224.000 fr. voor een Charleston
(juni 1990)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWat zou die in 90 gekost hebben?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDie past toch niet? In de 2CV van James Bond (waar ze dat wel gedaan hebben) hebben ze een compleet voorframe + voortrein van een GS gemonteerd. Pas vanaf de A-stijlen is het een 2CV.
Collega van mij heeft er ook nog voor gekeken en heeft van de plannen af moeten zien wegens niet compatibel.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door citrofenwick Bekijk BerichtenHeb ook al zitten denken om er een GS-motor in te steken en de dempers wat te laten veranderen, maarja als ge dan iets voor hebt...
Leave a comment:
-
Leuk, ik zou hem houden.
Als hij op deze leeftijd het geld nog nodig heeft is hij niet goed bezig geweest.
Wat zou die in 90 gekost hebben?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAX GTI is wel nog vet, met die velgjes en wielranden.
Zo stond mijn eerste GTI:
Mijn huidige is in veel betere staat, maar mn eerste stond wel mooier. Om hem zo origineel mogelijk te houden en de koets niet té veel te belasten met mijn rijstijl rijd ik op 14" zonder verlaging. Ik twijfel wel nog vaak om hem terug op 15" te zetten. Heb de velgen nog.
Leave a comment:
Leave a comment: