
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
Guest replied
-
Geweldig! Ik heb ook al zitten fantaseren om de 500 in de Espace te parkeren en zo een plaats uit te sparen, maar wist niet dat zoiets echt kon
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
om verder off topic te gaan... maar deze werd onlangs gespot: zalig hé ! (dat dit nog kan anno 2016)
Leave a comment:
-
Later is die ook met een turbodiesel gekomen, die dan ook in de eerste Mondeos gekomen is. Was 1.8td, dacht ik.
Leave a comment:
-
Ah, dat van de Sierra wist ik niet, buiten het feit dat het idd ook een 2.3 was. Maar die klonk wel anders, vond ik
Inderdaad antiek, als die toen nog in gebruik werd genomen.
Leave a comment:
-
Lag ook in de Ford Sierra, trouwens.
Zag er een wreed moderne kar uit, destijds, maar met een antieke motor.
Leave a comment:
-
Bij de Citroën CX was de diesel een eigen Citroën fabrikaat. Eerst vanaf 1975 als 2200 D (1 jaar na de lancering van de CX, doorontwikkeling van de dieselmotor die geleverd werd in de C32 en C35 bestelwagens) en vanaf februari 1978 als 2500 D.
De 2,3 indenor was inderdaad bij Peugeot en ook in de Volga. Die had trouwens een heel herkenbaar geluid.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ook indenor en € 2500 minder
Leave a comment:
Leave a comment: