Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Nee,klopt ze, banden, spoiler, interieur, je zit al snel aan 10.000€
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten17% en op die 17% 21% btw dacht ik.
Leave a comment:
-
17% en op die 17% 21% btw dacht ik.
De kenner zal altijd een '84 of '85 willen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenDenk t wel, t bouwjaar ('88 ) is wel niet zo gewild, die hebben minder pk's door een katalysator.
('84 en '85 die moet je hebben)
Leave a comment:
-
Denk t wel, t bouwjaar ('88 ) is wel niet zo gewild, die hebben minder pk's door een katalysator.
('84 en '85 die moet je hebben)
Leave a comment:
-
Wel nog wat werk aan, maar zag er vrij ok.
Spoiler niet origineel, foute bandenmaat en wat prullen.
Leave a comment:
-
Veel roest aan de motor
7500€ is een koopje, volg t op, gaat nog een pak stijgen de laatste minuten
Leave a comment:
-
16-klepper waarvan de veiling straks afloopt: https://vavato.com/nl/#!/auctions/56d85079e53e1/lots/7
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenWv ik begrijp wel niet waarom een 601 beter zou zijn dan een 602 motor? Zijn identiek dezelfde blokken toch? Buiten aantal cc en cilinders he.
Leave a comment:
-
Wv ik begrijp wel niet waarom een 601 beter zou zijn dan een 602 motor? Zijn identiek dezelfde blokken toch? Buiten aantal cc en cilinders he
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDe zuinigste is de 2.0 maar de 2.5 is nog wat steviger lijkt me, minder moeten werken voor zelfde prestatie, Stebenz zei het hier vroeger ook al dat de middenste motoren zijn meestal de beste keuze bij benz allround.
Mijn vader is vooral niet spreken van de eerste W 210 en de eerste W 211's ... De faceliften vielen nog goed mee.
Maar voor hem en de meeste mensen zijn W201 & W124's de beste benzen ooit geweest gevolgd door de W123 & de W114/115
Leave a comment:
-
Ik heb in de week nog een bod gedaan op een 190e (voor stukken) hij moest de expertise nog afwachten.
Ben benieuwd.
Leave a comment:
-
Idd, heb ik ook al aan gedacht voor als daily. Maar propere 2.5d's zijn niet dik gezaaid.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten190D 2.5 zal rond de 5 a 6 liter zitten.Mijn S124 250TD (zelfde blok) zat rond de 7 a 7,5L. Vanwaar het gedacht om er ene te kopen?
Congrats @ PG87, we want pics.
Leave a comment:
Leave a comment: