Oorspronkelijk geplaatst door DSB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Kan er mij iemand een youngtimerspecialist aanraden voor een kort interviewtje over de youngtimermarkt, recente evoluties, vooruitzichten etc.?
Liefst iemand met een eigen bedrijf en uiteraard kennis van zaken.
Regio speelt niet echt een rol, moet wel in België zijn
Mag ook via pm indien iemand graag zichzelf zou voorstellen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichtendeze week eens vragengaat vrij duur zijn denk ik
Klaas de Poel heeft er ook nog een mooie staan
Wel prijselijk zoals gewoonlijk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk BerichtenMooi, maar weinig foto's wel helaas.
Prijs overeen te komen, denk dat een goeie 190 tegenwoordig al voor 3000+ gaatgaat vrij duur zijn denk ik
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
Mooi, maar weinig foto's wel helaas.
Prijs overeen te komen, denk dat een goeie 190 tegenwoordig al voor 3000+ gaat
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenEn op foto ziet die kar er echt afgeleefd uit...Vindt het ook niet erg als je de bij een testrit de koude motor in toeren trekt.
Oja, roest checken onder de 16v kit lijkt me geen evidentie? Denk niet dat verkopers staan te springen om ff de 16v kit eraf te halen.
Leave a comment:
-
Guest repliedEn op foto ziet die kar er echt afgeleefd uit...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenLol, die kerel beweerde eerst dat de motor vervangen was en nu ineens is hij gereviseerd?
Veel werk aan om terug origineel te zetten, en zou mij ook niet verbazen als de krikpunten goed rot zijn
Leave a comment:
-
Guest repliedLol, die kerel beweerde eerst dat de motor vervangen was en nu ineens is hij gereviseerd?
Veel werk aan om terug origineel te zetten, en zou mij ook niet verbazen als de krikpunten goed rot zijn
Heb er zelf ook één, dit vond ik bij mij:
Dus conclusie: goed op roest letten...
bekende punten:
- krikpunten
- wielbogen voor en achter
- alles onder de 16V kit
- onder ruitensproeier reservoir
- batterijbak
- C stijl
- rand kofferbak
- rubber achterruit (natte kofferbak tot gevolg)
- ophangingspunten subframe
Leave a comment:
-
Tuurlijk, kijk naar roestwielbogen, voorspatborden, krikpunten en dorpels.
Motor is beresterk maar vraag zeker wanneer de ketting veranderd is
Leave a comment:
-
heb men oog laten vallen op een 190 2.3 16v, iemand ervaring of advies hieromtrent?
Leave a comment:
-
Is hydraulisch en werkt eigenlijk gewoon als reservoir, de veerbollen dempen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenMercedes is pokkeduur.
Mijn schokdemper is stuk (de bus) bijna 500 euro bij mercedes voor eentje.
niet vergeten dat een 2.3/16 nief écht wel pokkeduur was, zoveel als een 300sel en de prijs van de basis 190 * 2.5, logisch dat er wel dure stukken mogen inzitten
Leave a comment:
-
Guest repliedHangt sterk af van welk soort onderdeel het is. Sommige dingen zijn bij Mercedes dezelfde prijs als online, andere dingen kosten dan weer een veelvoud.
Leave a comment:
-
Mercedes is pokkeduur.
Mijn schokdemper is stuk (de bus) bijna 500 euro bij mercedes voor eentje.
Leave a comment:
-
Dacht een dertigtal euro betaald te hebben zo'n vijf jaar geleden (voor twee exemplaren).
Leave a comment:
Leave a comment: