Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDat weet ik niet want dieje verkoopt zo maar niet aan den eerste de beste heb ik al vernomen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenAls je hem een bericht/mail stuurt, kom je het ook te weten.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenBen je echt geïnteresseerd, moet ik het eens vragen.
.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWat zou die daar voor vragen ongeveer peisde??.
Leave a comment:
-
Guest repliedDie 190 ziet er zalig uit
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedLijkt mij inderdaad bezig deze zoektocht te verplaatsen naar een apart topic:
Voila! http://www.autoforum.be/showthread.p...59#post5673759
Kijken jullie vooral eens naar de laatste wagen in het eerste bericht? Deze persoon zou vanavond nog langskomen om de 250d te showen
Leave a comment:
-
Guest repliedSommigen vragen inderdaad echt wel veel geld.
Je vind er natuurlijk wel roestvrije voor minder geld, gewoon rustig doorzoeken.
Soms lijken ze echt nog nieuw.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenZou je niet beter een nieuw topic openen bij 'gezocht', nu de w124 ook in aanmerking komt?
http://www2.kapaza.be/vi/97483961.htm
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door il_re_leone Bekijk BerichtenIs de staat van deze wagens echt slecht of moet ik mijn verwachtingen toch wat lager leggen?
Leave a comment:
-
Beide laten staan ! Zeker voor die prijs ! Dat is dan nog maar de zichtbare roest!
Je moet snel zijn voor de goede exemplaren. Reken erop dat je een 200D voor €2500 kunt vinden die goed gaat zijn.
Al naar die 190D van €3000 gaan kijken ?
Leave a comment:
-
Staat is slecht. Zijn geld zeker niet waard.
Ongelofelijk eig hoeveel wrakken er op internet staan die op foto best oke lijken.
Leave a comment:
-
Guest repliedAls je echt goed zoekt vind e wel een een goeie hoor
heb ik ook gedaan
Leave a comment:
Leave a comment: