Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Z4 M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ieder z'n goesting hé gTa'ke...

En dat onze meningen verschillen dat wisten we al hé...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zou trouwens nog twijfelen tussen interlagos en monaco, eigenlijk. Dat eerste is sportiever, maar naar mijn mening soms een beetje erg fel. Monaco is dan iets discreter, en toch, in de zon, met z'n CSL 19" sloefjes, staat 'ie érg vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ieder z'n goesting hé gTa'ke...

En dat onze meningen verschillen dat wisten we al hé...
        Niet altijd, hé.

Heb je dat carbonleder al in 't echt gezien? En heb je de verschillende andere interieurlijsten al live gezien/gevoeld? Dat carbon, b.v.? Of eentje met pianolak? Dat laatste b.v. is zéér indrukwekkend om te zien...

Comment

• Ik zou bij 'n blauwe waarschijnlijk het uitgebreide Sepang Brons leder nemen, met de OEM carboninterieurlijsten (niet het "carbonleder", dus). Ofwel 'n Individual interieurtje ... maar dat hoeft eigenlijk niet.

Edith zegt dat ze zich nu plots net het Individual amarone herinnert. Yummie. Lijkt goed op 't standaard leder in Sepang bruin, echter. En da's "gratis", itt. dat Individual. 't Zou dus gaan tussen gewoon standaardleder Sebang bruin en uitgebreid leder Sepang brons.
          Last edited by ; 06/01/2007, 13:32.

Comment

• Ik heb al verschillende keren in een Z4 M gezeten met dat 'carbonleder'. Ik vind het wel mooi. Andere afwerkingslijsten heb ik nog niet gezien, neen.

Bij Van Osch in Hasselt staat al een tijdje een zwarte Z4 M coupé met bruin leder en die 'carbonleder' afwerking. Qua kleurencombinatie vind ik het een mooie wagen, maar je weet dat ik veel liever de roadster zie...

Ik heb daar trouwens met m'n GSM een fotooke van getrokken...
            OO 00 OO

Comment

• Van dat bruin leder? Zalig!! Posten!!

Comment

• U vraagt, wij draaien...

Bijgevoegde Bestanden
                OO 00 OO

Comment

• Dat lederkleur bedoel ik dus!!!

Zo mag m'n interlagosje komen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    Is dit montego of monaco blauw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
                      Is dit montego of monaco blauw?
                      geen van beide,
                      das interlagosblauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                        geen van beide,
                        das interlagosblauw
                        is dit een individual kleur?

Comment

• Neen, Interlagosblauw is enkel te verkijgen op bepaalde M-modellen...
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Neen, Interlagosblauw is enkel te verkijgen op bepaalde M-modellen...
                            Dus niet te krijgen op een Z4 coupe 3.0...

Comment

Met Individual zal dat wel gaan, I guess. En anders laat je hem zelf maar overspuiten bij een carrossier.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Neen, zelfs niet met Individual...

Kijk hier maar eens naar de Individual Visualizer.
                                OO 00 OO

Comment

• Tuurlijk wel. Of dacht je dat Individual alléén maar de kleuren levert die je daar ziet staan? Ze doen écht nog wel maatwerk ook, hoor. Dit is het hapklare-zogezegd-geïndividualiseerde-maar-eigenlijk-gewoon-superduur-betaalde-standaardkleurenreeks-gedeelte van Individual.

Hoezo rijden er anders E46 M3 rond in oude M-kleuren? Ik ben bijvoorbeeld compleet gek van egeisch blauw metallic, en dat kan ik nog krijgen, als ik daar wil voor betalen.

Comment

• Een beetje meer toelichting.

Comment

• ik vind die Z4 M QP eigenlijk lekkerder in titaanzilver met die CSL-velgies
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Fotoooo !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Tuurlijk wel. Of dacht je dat Individual alléén maar de kleuren levert die je daar ziet staan? Ze doen écht nog wel maatwerk ook, hoor. Dit is het hapklare-zogezegd-geïndividualiseerde-maar-eigenlijk-gewoon-superduur-betaalde-standaardkleurenreeks-gedeelte van Individual.

Hoezo rijden er anders E46 M3 rond in oude M-kleuren? Ik ben bijvoorbeeld compleet gek van egeisch blauw metallic, en dat kan ik nog krijgen, als ik daar wil voor betalen.
                                          Ah, OK. Dat wist ik dus niet. Hoewel ik al zeer slim ben, heb ik toch weer iets bijgeleerd...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X