Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in de laatste autogids was er een trio test tussen de Cayman S, nissan 350Z en de z4 M coupe. De Cayman won het hier heel duidelijk en er stond zelf voor mij onverwacht slechte commentaar over de Z4 zoals...
De motor van de Z4 is krachtig, ongetwijfeld iets te krachtig, want de rijprecisie is veel minder overtuigend dan de Cayman. het al snel opvallende gebrek aan schokdemping geeft hem een soort zweverigheid bij overganfases. dat leidt ook tot wat we onderstuurcrissen zouden kunnen noemen. de andere teleurstellings is het gebrekkige uithoudingsvermogen van de remmen. dat is zelf merbaar op de openbare weg...
dus voor autogids overderduidelijk de Cayman
Dat wisten we al allemaal. De lelijke krokodil aan de top!
in de laatste autogids was er een trio test tussen de Cayman S, nissan 350Z en de z4 M coupe. De Cayman won het hier heel duidelijk en er stond zelf voor mij onverwacht slechte commentaar over de Z4 zoals...
Idd, ik was er ook van verschoten
Gek, als je weet dat ze in elk ander magazine/programma een duidelijke voorkeur voor de BMW hebben ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik weet niet hoe het komt, maar blauw voor een wagen zou ik nooit nemen.
Niet dat ik het lelijk vind, maar ik zou het zelfs niet overwegen.
Imola of sepang zie ik wel zitten.
"spent a very enjoyable evening today chewing the fat with Richard Meaden. Richard popped over in his new 964RS and we then proceeded to drive my Z4M Coupe and CSL over the local B-roads.
Richard's comment about the looks of my Z4M Coupe were that if BMW supplied them looking like that in the first place then they would fly out of the showrooms. It really shows what a cack-handed job BMW do sometimes.
I was eager to gain Richard's views on the change of tyres/strut brace particularly considering he had slated the Z4M Coupe in this months EVO. I'm glad to say that he agreed with me that all the issues have been resolved, by some simple an obvious measures that BMW could (and should) have taken in the first place.
Now, the only reason for choosing Cayman or Z4M Coupe is down to individual preference, which is what I have said all along.
Expect to see a sidebar article in EVO during the next issue showing what can be achieved by dipping into BMW's accessories catalogue."
edit: Het gaat over deze wagen , de eigenaar spreekt ook over "BMW aerokit side skirts", I see no difference...
Zoals de eigenaar van dat bakje ook zegt, als BMW de Z4M af fabriek zo zou leveren, hij zou de deuren uit vliegen.
De berichten van vreemdsoortig weggedrag lijken enkel en alleen aan de standaardbanden te liggen, en de looks zijn er enorm op vooruit gegaan.
Hopen dat BMW luistert, voor zo'n Z4 zou ik een Cayman S wel links laten liggen
Comment