interieur leder licht Sepang brons
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Z4 M
Collapse
X
-
Duitse prijzen bekend. De Z4 M Coupé gaat € 55.900 kosten, dat is exact € 2.000 minder dan de roadster.
Z'n énige echte concurrent, de Porsche Boxster Cayman S, kost nieuw € 58.529, en dat voor een duidelijk kariger uitrusting ... en dan heb ik 't enkel over de objectieve verschillen, subjectief moet elk voor zich uitmaken.
Laat het heen- en weergewauwel over welke van de twee nou de "beste" is, beginnen.
Comment
-
Hoop er maar niet op, en daarmee bedoel ik niet dat jij geen fenomenale ringmachine mag hebben over enkele jaren, maar dat 'ie enorm goed zal verkopen.
't Blijft een dure auto, de Z4 slaat niet zo denderend aan, de Z4 Coupé is nóg specialer van design en voor een auto met een vast dak "geplaagd" met een érg pover "dagelijks nut"... dus dit wordt nog veel meer dan de roadster een auto puur voor de fans. Met gevolgen voor een "overaanbod" binnen enkele jaren op de tweedehandsmarkt.
De Cayman S zal 'm qua verkoopcijfers gewoonweg de grond inboren, verwacht ik.
Comment
-
Ik was maar even aan het dromen.
Dit type wagens zijn zoals je zelf zegt idd pure driver-cars... De Cayman S zal ferm wat potentieël cliënteel in beslag nemen voor dit type, daar twijfel ik geen seconde aan! Toch vind ik die Z4 mooier dan die Porsche! Alhoewel ik een Z4 Coupé nog niet IRL heb aanschouwd...
Ik loop gewoon heet voor dit type wagens! een coupé met achterwielaandrijving dat heel wat in z'n mars heeft en er best wel incognito uitziet. HEERLIJK!
Comment
-
Voor Z4 M ( of was het Aero ? ) en andere-adepten:
Fifth gear test video van de Z4M
Ook voor andere BMW liefhebbers natuurlijk.
Kbegin hem best mooi te vinden achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SegaIk was maar even aan het dromen.
Dit type wagens zijn zoals je zelf zegt idd pure driver-cars... De Cayman S zal ferm wat potentieël cliënteel in beslag nemen voor dit type, daar twijfel ik geen seconde aan! Toch vind ik die Z4 mooier dan die Porsche! Alhoewel ik een Z4 Coupé nog niet IRL heb aanschouwd...
Ik loop gewoon heet voor dit type wagens! een coupé met achterwielaandrijving dat heel wat in z'n mars heeft en er best wel incognito uitziet. HEERLIJK!
, daar stond een z4 coupé, irl is het ook mooie wagen ze.
Comment
-
Comment
-
Het verschil tussen de BMW en de Porsche is enorm
Vind hem wel knap ze de Z4 Coupe maar nee toch liever een Porsche.
Comment
Comment