Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Z4 M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
    Wanneer mag je hem de jouwe heten?
    Pakweg eind juni begin juli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
      Mij hebben ze in elk geval al afgesnoept.
      Het verschil tussen de BMW en de Porsche is enorm
      Vind hem wel knap ze de Z4 Coupe maar nee toch liever een Porsche.
      Je leest toch overal dat de Z4 M in vergelijking met de Cayman S véél meer de driver's car is. Veel meer TVR, om 't 'es anders te zeggen.

En aangezien ik vermoed dat je nog niet met de Z4 M hebt gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Je leest toch overal dat de Z4 M in vergelijking met de Cayman S véél meer de driver's car is. Veel meer TVR, om 't 'es anders te zeggen.

En aangezien ik vermoed dat je nog niet met de Z4 M hebt gereden...
        Ja volledig gelijk krijg je
        Maar toen ik de bon van de Porsche ondertekende deed het me veel meer dan de BMW.

Comment

• Dat kan ik geloven.

Ik zou ook liever een Cayman S hebben dan een Z4 M Coupé, hoor. Al zou mijn Cayman wél dik 20.000 EUR duurder zijn dan de BMW. Een Porsche die niet vollédig compleet is uitgerust (full carbon pack, alles in leder, echt gewoon zot alles) vind ik vaak zo ... pijnlijk (voor mij). Ik ben liefhebber, en als ik dan zoiets wil, wil ik 't goed doen.

Comment

• BMW Z4 M-coupe

Als het topic al bestaat mag het verwijderd worden, ik heb de zoekfunctie gebruikt en vond het niet.

Gisteren voor het eerst IRL de Z4 M-coupe gezien. Hier enkele pics.

Comment

• Comment

• Mooi.

Comment

• Zowel de Coupé als de "dakloze" kunnen me bekoren

Comment

• Topicje bestaat inderdaad al : klik. Misschien best dit topic met het andere samenvoegen.

Comment

• Mooi, maar ik had hem graag een pak breder gezien !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Topicje bestaat inderdaad al : klik. Misschien best dit topic met het andere samenvoegen.
                        In mijn ogen verdient de coupe een nieuw topic
                        ik had dit topic niet gezien, anders had ik hem er wel bij gezet

Comment

• Gisteren passeerde ik voorbij Peter Daeninck. Er stond een blauwe Z4 M Coupé in de showroom. Moest ik niet op tijd bij 'n maat van me in Latem moeten geweest zijn, en moest ik al niet te laat zijn geweest, en moest de garage open zijn geweest, ik was gestopt om 'es enkele pics te gaan nemen.

Identiek dezelfde wagen als op bovenstaande foto's, dus, en identiek dezelfde als deze in Genève.

Comment

• Enkele dagen geleden passeerde er mij ook eentje, mooie verschijning!
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Als het topic al bestaat mag het verwijderd worden, ik heb de zoekfunctie gebruikt en vond het niet.

Gisteren voor het eerst IRL de Z4 M-coupe gezien. Hier enkele pics.

Bescheiden heupen in vergelijking met (jouw) M coupé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
                                Ja, dat is ook mijn indruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
                                  Ik vind de kont anders prima ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                                    geheel gezien is't een heel mooie wagen...
                                    vraag mij enkel af waarom BMW met de facelift persé andere lichtblokken moest steken, 'k vind ze afschuwelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                                      'k vind het ook een prachtige wagen, maar als je vergelijkt met de Z3 Mcoupé, die kont was toch van een geheel ander kaliber...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                                        geheel gezien is't een heel mooie wagen...
                                        vraag mij enkel af waarom BMW met de facelift persé andere lichtblokken moest steken, 'k vind ze afschuwelijk
                                        Ik vind ze nu juist mooier. Nu staan ze eindelijk in symmetrie! De vorige(Europese versie) had je 1 wit achteruitrijlicht en 1 mistlamp!

Comment

• in de laatste autogids was er een trio test tussen de Cayman S, nissan 350Z en de z4 M coupe. De Cayman won het hier heel duidelijk en er stond zelf voor mij onverwacht slechte commentaar over de Z4 zoals...

De motor van de Z4 is krachtig, ongetwijfeld iets te krachtig, want de rijprecisie is veel minder overtuigend dan de Cayman. het al snel opvallende gebrek aan schokdemping geeft hem een soort zweverigheid bij overganfases. dat leidt ook tot wat we onderstuurcrissen zouden kunnen noemen. de andere teleurstellings is het gebrekkige uithoudingsvermogen van de remmen. dat is zelf merbaar op de openbare weg...

dus voor autogids overderduidelijk de Cayman

Comment

Working...
                                          X