Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Z4 M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie
    in de laatste autogids was er een trio test tussen de Cayman S, nissan 350Z en de z4 M coupe. De Cayman won het hier heel duidelijk en er stond zelf voor mij onverwacht slechte commentaar over de Z4 zoals...

De motor van de Z4 is krachtig, ongetwijfeld iets te krachtig, want de rijprecisie is veel minder overtuigend dan de Cayman. het al snel opvallende gebrek aan schokdemping geeft hem een soort zweverigheid bij overganfases. dat leidt ook tot wat we onderstuurcrissen zouden kunnen noemen. de andere teleurstellings is het gebrekkige uithoudingsvermogen van de remmen. dat is zelf merbaar op de openbare weg...

dus voor autogids overderduidelijk de Cayman
    Dat wisten we al allemaal. De lelijke krokodil aan de top!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie
      in de laatste autogids was er een trio test tussen de Cayman S, nissan 350Z en de z4 M coupe. De Cayman won het hier heel duidelijk en er stond zelf voor mij onverwacht slechte commentaar over de Z4 zoals...
      Idd, ik was er ook van verschoten

Gek, als je weet dat ze in elk ander magazine/programma een duidelijke voorkeur voor de BMW hebben ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vrijdag reed ik voorbij de plaatste BMW-boer en wat zag ik daar in de vitrine staan ... Jep, een Z4M coupé.
        Nu heb ik toevallig zaterdag een nieuw kiekjesmachien gekocht, dus ik daarstraks na het werk naar ginder. Waren ze toch wel net de uitleg aan het geven zeker, dus heb er eerst maar snel een foto van kunnen maken in niet al te beste omstandigheden.

Ze gingen tanken en achteraf kwamen ze terug wist de verkoper me te vertellen.
        Heb dan nog wat fotokes mogen nemen achteraan in de garage.

Ik zal me ook nog eens een degelijke flits moeten kopen ...

Comment

• prachtig,hier word ik stil van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
            prachtig,hier word ik stil van
            Dat werd ik ook, zeker toen ik hem hoorde starten

Comment

• Dat kleur is zo zalig
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

prachtig,hier word ik stil van
                Eindelijk!

Ja, das wel mijn droom ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                  Eindelijk!

Ja, das wel mijn droom ...
                  nu moet mijn droom nog uitkomen

Comment

nu moet mijn droom nog uitkomen
                    Goh man, die natte droom komt nog wel, geen zorgen maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                      Dat wisten we al allemaal. De lelijke krokodil aan de top!

De Cayman is wel mooier en stijlvoller dan een Z4 M coupé.

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Idd, ik was er ook van verschoten

Gek, als je weet dat ze in elk ander magazine/programma een duidelijke voorkeur voor de BMW hebben ...
                      Voor het merk of...

De meeste kicks haal je met de Z4 M, maar het weggedrag van de Cayman is nu éénmaal schitterend.

Comment

• Die kleur, die velgen,.. gewoon perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                          Die kleur, die velgen,.. gewoon perfect
                          Ik weet niet hoe het komt, maar blauw voor een wagen zou ik nooit nemen.
                          Niet dat ik het lelijk vind, maar ik zou het zelfs niet overwegen.
                          Imola of sepang zie ik wel zitten.

Comment

• Dijk van een wagen.

Comment

• Een Z4M Coupé eigenaar over zijn wagen mét 19" CSL-velgen

"spent a very enjoyable evening today chewing the fat with Richard Meaden. Richard popped over in his new 964RS and we then proceeded to drive my Z4M Coupe and CSL over the local B-roads.

Richard's comment about the looks of my Z4M Coupe were that if BMW supplied them looking like that in the first place then they would fly out of the showrooms. It really shows what a cack-handed job BMW do sometimes.

I was eager to gain Richard's views on the change of tyres/strut brace particularly considering he had slated the Z4M Coupe in this months EVO. I'm glad to say that he agreed with me that all the issues have been resolved, by some simple an obvious measures that BMW could (and should) have taken in the first place.

Now, the only reason for choosing Cayman or Z4M Coupe is down to individual preference, which is what I have said all along.

Expect to see a sidebar article in EVO during the next issue showing what can be achieved by dipping into BMW's accessories catalogue."

edit: Het gaat over deze wagen , de eigenaar spreekt ook over "BMW aerokit side skirts", I see no difference...

Last edited by ; 21/10/2006, 01:21.

Comment

• prachtige ketels, die M coupés ...
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

prachtige ketels, die M coupés ...
                                  he meuht herust zin!

Comment

• Zoals de eigenaar van dat bakje ook zegt, als BMW de Z4M af fabriek zo zou leveren, hij zou de deuren uit vliegen.
                                    De berichten van vreemdsoortig weggedrag lijken enkel en alleen aan de standaardbanden te liggen, en de looks zijn er enorm op vooruit gegaan.

Hopen dat BMW luistert, voor zo'n Z4 zou ik een Cayman S wel links laten liggen

Comment

• Perfect

Comment

• Vind het maar niks, zo'n Z4M Coupé... Veel te lelijke kont... Een Z4M Roadster daarentegen is al veel harmonieuzer qua lijnen en staat me erg aan.

De CSL velgen hierboven doen al veel (nog beter wss. met de BBS CH), maar intrinsiek is de auto niet erg mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                          Vind het maar niks, zo'n Z4M Coupé... Veel te lelijke kont... Een Z4M Roadster daarentegen is al veel harmonieuzer qua lijnen en staat me erg aan.
                                          Doen!

Ik bied me aan om hem eens te komen kuisen in ruil voor een testritje

Comment

Working...
                                          X