Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou bij 'n blauwe waarschijnlijk het uitgebreide Sepang Brons leder nemen, met de OEM carboninterieurlijsten (niet het "carbonleder", dus). Ofwel 'n Individual interieurtje ... maar dat hoeft eigenlijk niet.
Edith zegt dat ze zich nu plots net het Individual amarone herinnert. Yummie. Lijkt goed op 't standaard leder in Sepang bruin, echter. En da's "gratis", itt. dat Individual. 't Zou dus gaan tussen gewoon standaardleder Sebang bruin en uitgebreid leder Sepang brons.
Hoezo rijden er anders E46 M3 rond in oude M-kleuren? Ik ben bijvoorbeeld compleet gek van egeisch blauw metallic, en dat kan ik nog krijgen, als ik daar wil voor betalen.
Hoezo rijden er anders E46 M3 rond in oude M-kleuren? Ik ben bijvoorbeeld compleet gek van egeisch blauw metallic, en dat kan ik nog krijgen, als ik daar wil voor betalen.
Ah, OK. Dat wist ik dus niet. Hoewel ik al zeer slim ben, heb ik toch weer iets bijgeleerd...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment