Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Z4 M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
    Doen!

Ik bied me aan om hem eens te komen kuisen in ruil voor een testritje

Lijkt me een onrealistisch scenario.

Denk niet dat ie een 3e wagen bijneemt.

De 500 gaat nooit buiten behalve voor een W124 AMG of een betere 500, en de Jag heeft ie nu eenmaal nodig voor job

Comment

• Nee nee, de enige BMW die hier binnenkomt, wordt een ragbak..

Kameraad en ik gaan wss een E30 325i halen om een circuitautootje van te maken.

Comment

• Eerste deftige foto die 'k zie van het bruine interieur. Niet mis.

(hopelijk werkt 'ie)

Al is 't cocoa van Porsche nog knapper, maar dit is helemaal niet mis.

Comment

• En een coupé in 't brons. Knap!

Zou dat die zijn, die al is gespot op Zolder?

Comment

• Zo een zwarte, witte, of van dat lekker donkerblauw

Comment

• Erg knap inderdaad, dat bruine interieur.

Na de (klein) foto's te hebben gezien in AG was deze kleur reeds mijn favoriet op de Z4M.

Een zwarte met dit bruin interieur voor mij aub .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                En een coupé in 't brons. Knap!

Ik vind em toch vetter dan een gewone Z4 hoor! Hij heeft mss geen verbrede wielkasten zoals een M3 ze wel heeft, maar heeft een Z4 echt nog bredere heupen nodig???

Een spoiler ofzo heeft em ook al niet nodig aangezien de koffer zoiezo al een csl look-a-like is... Wat heeft zo'n kar nog meer nodig???

Het enige vind ik dat ze de achterlichten verneukt hebben ...

19" op een Z4? Met 18" heb je al zoveel last van spoorvorming ... Gewoon iets lager leggen

mcs clubman

Comment

• Comment

• Knappe foto die laatste!

Comment

• Vorige week achter een donker blauwe z4 m achtergereden...enorm knappe auto!

Comment

• Ik ben er zo zot van . Ook de coupé vind ik habba

Comment

• Die coupé is AFFF!!

Comment

• Die Coupé in het Brons, is subliem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Expect to see a sidebar article in EVO during the next issue showing what can be achieved by dipping into BMW's accessories catalogue."

edit: Het gaat over deze wagen , de eigenaar spreekt ook over "BMW aerokit side skirts", I see no difference...

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Zoals de eigenaar van dat bakje ook zegt, als BMW de Z4M af fabriek zo zou leveren, hij zou de deuren uit vliegen.
                              De berichten van vreemdsoortig weggedrag lijken enkel en alleen aan de standaardbanden te liggen, en de looks zijn er enorm op vooruit gegaan.

Hopen dat BMW luistert, voor zo'n Z4 zou ik een Cayman S wel links laten liggen

Zoals dus een paar maand geleden beloofd, een artikel in EVO over de Z4M Coupé zoals hij had moeten zijn.

Het artikel is getiteld "Owner improves Z4M's handling using BMW's parts"

Het gaat dus om bovenstaand exemplaar met 19" CSL's geschoeid met Michelin PS2 (onafgeveerd gewicht -7kg + meer grip op de vooras + véél betere looks), een veerpootbrug uit de optielijst en zijschorten (natuurlijk puur cosmetisch) uit de M Sport optielijst.

+ More like te M-car we hoped for
                              - Still not perfect on rough tarmac

Comment

• Die CSL's staan 'm zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                  Die CSL's staan 'm zo goed
                                  Inderdaad! Dé velg voor onder die auto !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Inderdaad! Dé velg voor onder die auto !!
                                    Zonder twijfel, dit is gewoonweg af, pure klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      En een coupé in 't brons. Knap!

Deze staat te koop bij Beliën in Neerpelt, rijdt geregeld rond met Z platen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
                                        Deze staat te koop bij Beliën in Neerpelt, rijdt geregeld rond met Z platen.

Die wil ik dan ook wel eens tegenkomen..

(Al zal ik me nu wel 2 weken moeten afschermen in huis, exaampjes komen eraan..)

Comment

• BMW Z4 M Coupé Motorsportversion

Comment

Working...
                                          X