Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ieder zijn eigen smaak waarvoor alle respect !!!
Maar wanneer je een testrit achter de rug hebt met de 3.0V6 TDI zul je wel anders praten en zeker wanneer je de factor prijs/kwaliteit en exclusiviteit erbij neemt, wat trowuens in dit segment belangrijk is. En ja hij begint doordat laatste zeer geliefd te worden als jonge tweedehands...
Trouwens de Phaeton blijft verrassen door zijn details!
Daarjuist wilde ik voor de fop eens een Phaeton configureren op vw.de
Je moet daar eens gaan kijken!
Die prijzen bijvoorbeeld van die individuele lakken!
De Phaeton verdwijnt van de Amerikaanse markt.
Dit wegens tegenvallende resultaten...
Grappig. Want toen de Phaeton gelanceerd werd, verwachtte men net dat hij op de Amerikaanse markt wel redelijk goed zou verkopen. In Europa zouden ze 'm minder smaken. En net in de VS verdwijnt hij van de markt ...
Daarjuist wilde ik voor de fop eens een Phaeton configureren op vw.de
Je moet daar eens gaan kijken!
Die prijzen bijvoorbeeld van die individuele lakken!
De Phaeton verdwijnt van de Amerikaanse markt.
Dit wegens tegenvallende resultaten...
Ja en de Phaeton krijgt geen opvolger, dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet,...
Zou graag de bron weten, heb er helaas wel iets van opgevangen een maand of 6 geleden (zoals 25-30% korting) maar nog geen bevestiging van gezien.
Ja en de Phaeton krijgt geen opvolger, dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet,...
Zou graag de bron weten, heb er helaas wel iets van opgevangen een maand of 6 geleden (zoals 25-30% korting) maar nog geen bevestiging van gezien.
Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.
Ik vind de Phaeton behoorlijk knap, maar door zijn onsportieve karakter, zou ik hem niet moeten. Perfecte wagen voor iemand die veel luxe wil, maar het toch iets discreter wil dan een MB S-klasse, lijkt mij.
Ik vind de Phaeton behoorlijk knap, maar door zijn onsportieve karakter, zou ik hem niet moeten. Perfecte wagen voor iemand die veel luxe wil, maar het toch iets discreter wil dan een MB S-klasse, lijkt mij.
Mij lijkt de vorige S-klasse toch een pak discreter dan een Volkswagen van meer dan 5 meter lang ...
Mij lijkt de vorige S-klasse toch een pak discreter dan een Volkswagen van meer dan 5 meter lang ...
Ik denk dat velen de Phaeton goedkoper inschatten dan de S-klasse, vooral door de naam. Weinigen zullen de Phaeton meten, dus niet veel mensen weten dat de Phaeton langer is dan de vorige S.
Comment