Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar verder... Nee. Ik ben verstrokt MINI-lover, maar die nieuwe moeten ze mij echt niet geven. Mijn eigen witte bromtol boven een 'nieuwe' CS Works, anyday...
Ik heb meerdere malen met de nieuwe Clio RS gereden.
Een echte funwagen, maar in zekere mate toch wel teleurstellend.
Ikzelf rijd met een 2.0TFsi, dus ook 200pk en de sensatie van het accelereren is in
mijn Audi eerlijk gezegd groter dan in de Clio.. maar hey... het IS een topkarretje
Ik heb ook al gereden met een Audi TT (1ste model), een 180pk versie. En hoewel de boost in lage toeren zonder meer indrukwekkend is, vind ik mijn eigen sax veel sportiever rijden en moet ik zelfs niet veel toegeven op de Audi (met toch 60pk minder).
Wat het verschil maakt, is dat wanneer de audi dood valt (rond de 5000tpm) mijn sax net op gang komt en vlot doortrekt tot 7000tpm. Het nadeel aan de Audi vind ik dus dat er geen eindsprint in zit, hij voelt meer als een dikke diesel dan als een sportieve wagen...
Comment