Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio Sport MKIII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Same here !

Ik verkies 'em absoluut boven een MINI CS MkII ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
      Same here !

'k Wou net een polleke maken
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Poll away mate !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
          Same here !

Ja, zelfs boven de Cooper S? Wow. Sterk.

@ Lotuzzz : maak dat polleke maar, maar definieer goed de bedoeling. Want van mij zou 't verschil uitmaken : als enige auto kies ik wel de MINI, maar als funbakje dat niet voor dagelijks gebruik moet dienen metéén de Renault.

Comment

• Ja, als tweede wagen ? Echt wel die RS.

De nieuwe CS bekoort mij langs geen kanten.

Als 't een 'oude' Cooper S is, dan wordt 't een andere zaak natuurlijk.

Comment

• De MINI Mk.I vind 'k ook zoveel meer hebben dan die nieuwe baby-potvis.

Comment

• I agree.

Nieuwe is opgeblazen. Niks duivels meer aan. Volgens mij getekend door de designers van Tonka. Ik kan er écht geen goed woord over zeggen, behalve 't interieur dat ik dan weer wel subliem vind.

Maar verder... Nee. Ik ben verstrokt MINI-lover, maar die nieuwe moeten ze mij echt niet geven. Mijn eigen witte bromtol boven een 'nieuwe' CS Works, anyday...

Comment

• Bwoah, tot ze daar staan met de sleutels : nu, metéén te beslissen. Ik zou toch twijfelen. Zo'n friggin' expensive full option Mk.II Cooper S met volledig JCW-kit (incl. motor).

Hoort thuis in de "krijgen of weigeren"-poll.

Comment

• Als ik daarvoor m'n knappere One moet thuislaten ?? Nee.

Comment

• In deze klasse heb ik slechts twee favorieten: Clio RS en MCS. Die laatste oogt mij ook wat te bol, maar als hij imo beter rijdt dan een Clio, zou ik hem wel durven kopen. Ik zou in ieder geval zwaar twijfelen.
                      Als we louter naar de prijs kijken, zou een Golf GTI ook nog in aanmerking kunnen komen, zeker als de wagen moet dienen voor dagelijks gebruik.
                      Binnenkort komt ook de Corsa OPC uit, maar die is pas écht lelijk. In vergelijking daarmee is de nieuwe Mini nog mooi. Geen Opel dus in deze categorie.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Die diffusor met die pijpjes is zo zalig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

De MINI Mk.I vind 'k ook zoveel meer hebben dan die nieuwe baby-potvis.

Ze insinueren trouwens zelf dat het een potvis-achtige is.

In die flashanimatie op hun site wordt hij netjes vergezeld van een grote vis.

Die clio staat bij mij ook op 1, maar ik wacht nog af tot de Punto abarth uitkomt, met nog grover vuurwerk.

maar zij die denken dat je dit beestje voor 20k in huis haalt zijn ferm verkeerd heb ik al gezien in polls tot 20k ...

Comment

• Poll is onderweg hoor
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik had nog wat foto's van op't autosalon:

Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb meerdere malen met de nieuwe Clio RS gereden.
                                Een echte funwagen, maar in zekere mate toch wel teleurstellend.
                                Ikzelf rijd met een 2.0TFsi, dus ook 200pk en de sensatie van het accelereren is in
                                mijn Audi eerlijk gezegd groter dan in de Clio.. maar hey... het IS een topkarretje
                                hoor de Clio, ondanks mijn negatieve noten.
                                Wat me meer kon bekoren, was de Mégane RS. Ook daar heb ik een paar keer mee
                                gereden: die is pas lekker. Was wel een genummerde serie (1500), zwart met zwarte
                                velgen, blauwe kuipzetels, dikke Brembo's en de bestickering van het F1-team.
                                Toch zou ik het nooit kopen: het is en blijft een Renault.
                                Ik heb enkele maanden met een Clio Pack GT gereden, en die wagen helde meer over
                                in de bochten dan de borsten van Wendy van Wanten.
                                Ach.. ik begrijp jullie standpunt eigenlijk wel hoor; als funkar is het dik ok

Edit: de sound van de Clio was wel erg lekker
                                Last edited by ; 01/02/2007, 22:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
                                      Ik heb meerdere malen met de nieuwe Clio RS gereden.
                                      Een echte funwagen, maar in zekere mate toch wel teleurstellend.
                                      Ikzelf rijd met een 2.0TFsi, dus ook 200pk en de sensatie van het accelereren is in
                                      mijn Audi eerlijk gezegd groter dan in de Clio.. maar hey... het IS een topkarretje
                                      Ik heb ook al gereden met een Audi TT (1ste model), een 180pk versie. En hoewel de boost in lage toeren zonder meer indrukwekkend is, vind ik mijn eigen sax veel sportiever rijden en moet ik zelfs niet veel toegeven op de Audi (met toch 60pk minder).
                                      Wat het verschil maakt, is dat wanneer de audi dood valt (rond de 5000tpm) mijn sax net op gang komt en vlot doortrekt tot 7000tpm. Het nadeel aan de Audi vind ik dus dat er geen eindsprint in zit, hij voelt meer als een dikke diesel dan als een sportieve wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        ???
                                        Da's een lampje in het dashbord dat gaat branden wanneer het tijd is om te schakelen (gaat branden net voor de rode zone begint).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                                          Da's een lampje in het dashbord dat gaat branden wanneer het tijd is om te schakelen (gaat branden net voor de rode zone begint).
                                          Ik denk eerder dat hij doelt op de "kinderachtige" voorstelling. Het lijkt wel speelgoed.

Comment

Working...
                                          X