Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Ja, dat zit samen in het zichtpakket dacht ik..

By the way, hoeveel km heb je al? Na hoeveel km moet je hem binnen doen voor een eerste kleine onderhoud. (na de break-in periode)?
    heeft al een 6500 km

die moet belange nog niet binnen, ik dacht nog een 15k?? ( ik heb er geen benul van, moet eens kijken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      heeft al een 6500 km

die moet belange nog niet binnen, ik dacht nog een 15k?? ( ik heb er geen benul van, moet eens kijken )
      Moest je hem niet binnen doen voor een klein onderhoudje na dat hij ingereden was? olie verversen ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Moest je hem niet binnen doen voor een klein onderhoudje na dat hij ingereden was? olie verversen ofzo?
        It's a MINI

In theorie moet je er ( indien nodig ) wat olie bijkappen ( bij mij niet nodig => goeie bestuurder )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
          Wat betreft mooi of lelijk: smaken & kleuren hé.

Mini is trendy omdat BMW een uitstekende marketingmachine aan het werk heeft gezet, wedden dat VW groen uitslaagt van jaloezie als ze kijken naar hun eigen Beetle? Ze waren zelfs een trendsetter in europa met de reïncarnatie van dat model. En kijk waar ze staan, het is zelfs niet zeker dat er nog een opvolging komt. Da's zelfs jammer te noemen, want er zit meer in.
          Dat de britten trouwens maar eens denken aan de werkgelegenheid dat het model verschaft in hun fabrieken. Er zijn al genoeg slachtoffers gevallen in de britse auto-industrie, nietwaar?
          Uw reden van "nu kan men zeggen dat men een bmw heeft" is écht wel niet serieus te nemen hoor. Ik zou beschaamd zijn om dergelijke uitspraak te doen. Da's al hetzelfde als een M-badge op een 320d hangen of AMG op een 220cdi. Het is een Mini die zijn succes te danken heeft aan het geld en de know-how van de duitsers, maar toch een heel andere boodschap predikt. Smart is trouwens Mercedes, dus jij verklaart het "succes" ook op die simpele wijze?
          Zie jij 1 smart staan bij je eigen Mercedesdealer? Niet NNC hé. Bij mijn dealer alleszins toch niet en uiteraard over het model op zich zullen we maar zwijgen.

Zoals jezelf zegt, BMW heeft dit goed aangepakt en het gevolg daar van kennen we. En ja, dat deze naast de andere BMW modellen staat helpt zeker en vast. Hoeveel Mini's zouden er rondrijden denk je mocht bv. Daewoo krak dezelfde auto uitgebracht hebben, met dezelfde marketing!
          Het verklaart niet alles uiteraard, zoals ik zelf al eerder schreef, dat autootje rijdt echt prettig. Heb het zelf ook enkele keren als vervangauto gehad.
          En schamen doe ik mij daar zeker niet over, net zoals ik bv. een 1 een wannebee BMW vindt die het prestige van de hogere modellen naar beneden haalt. Hoe groter een constructeur wordt hoe meer prestige hij zal moeten in boeten, wegens te modaal. Of vind jij een BMW 3 nog iets uitzonderlijks? (Behalve de M3)

Tja, de Beetle: nooit een mooie wagen gevonden, te verwijfd.

maar zoals je zei: over smaken en kleuren valt niet de discussiëren.

Comment

• Ze hadden hem naar mijn mening nog iets groter mogen maken want dit formaat is nog steeds niet groot genoeg voor een ( klein) gezin

Comment

• Gevonden op het net:

Shoppen met een Clubman:

Yeah

Comment

Gevonden op het net:

Shoppen met een Clubman:

Yeah

er kan dus toch nog iets in

Comment

• Hehe ... kan best wat shopping materiaal verdragen blijkbaar!

Wel raar zicht die achterlichten als de koffer open staat.

Comment

Gevonden op het net:

Shoppen met een Clubman:

Yeah
                    Fuck daar gaat veel in.
                    Ik moet al serieus proppen om dat allemaal in de Saxo te krijgen
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Die winkelkar lijkt wel iets kleiner dan de gewone Delhaize-winkelkar, maar bon. De Clubman zal wel een stuk meer kunnen slikken dan de gewone.

Comment

Optische bedrog ! Dat is waarschijnlijk zo'n 45 cm hoog winkelkarretje voor klein mannen !

Comment

• Tis er eentje van de Colruyt, en die zijn meestal wat kleiner (bovenaan toch).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            Die winkelkar lijkt wel iets kleiner dan de gewone Delhaize-winkelkar, maar bon.
                            Het was mij ook opgevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Spotted op dijk in Knokke (waarschijnlijk voor publiciteit ofzo)

Deze had beter een zwart dakje genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                Optische bedrog ! Dat is waarschijnlijk zo'n 45 cm hoog winkelkarretje voor klein mannen !
                                Dan is dat ook mini-toiletpapier voor barbie & co?

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Tis er eentje van de Colruyt, en die zijn meestal wat kleiner (bovenaan toch).
                                Idd eentje van de colruyt, maar bij ons zijn die net groter dan de doorsnee delhaizekar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Deze had beter een zwart dakje genomen.
                                  Vind ik ook, enkel op dat blauwe vind ik dat zilveren dakje + C-stijl kunnen.

Als je wilt kan je je dak ook in koetswerkkleur laten spuiten, net zoals de spiegels.

Comment

• En ook de lijsten aan je achterlichten ?

Dan lijkt het mij toch mogelijk om van een Clubman een zeer uniek wagentje te maken !

Full black ? Mét rood leder zou ik zeggen, al is dat spijtig genoeg nietmeer beschikbaar voor de Clubman, enkel nog voor de Hatch !

Comment

• Nope, de C-stijl is altijd contrasterend.

Dat knappe Redwood leder is niet te krijgen op de Clubman, dat is vervangen door Hot Chocolate.

Comment

• Can't wait can't wait can't wait

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ik vind die achterkant toch echt niet geslaagd, te veel speelgoed. De voorkant is wel mooi natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X