Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz C 63 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDa's nog geen 100pk/l... ik zou liever hebben dat deze eens géén drukvulling heeft. En het lijkt me ook niet noodzakelijk.
Dat is inderdaad nog geen 100pk/liter. Maar je moet wel kijken naar wat die motor er nu uitperst, en dat is 514pk in het beste geval. Dus zomaar eventjes 90pk erbijlappen, zonder drukvulling, dan moet je al sérieuse veranderingen doorvoeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is inderdaad nog geen 100pk/liter. Maar je moet wel kijken naar wat die motor er nu uitperst, en dat is 514pk in het beste geval. Dus zomaar eventjes 90pk erbijlappen, zonder drukvulling, dan moet je al sérieuse veranderingen doorvoeren.
Als de vroegere DTM 2.5-16's al 'gemakkelijk' aan 130-140pk/l geraakten, zonder drukvoeding, moet dat nu ook lukken
Uiteraard is bij een racewagen de levensduur minder van belang. Maar technisch moet dik 600 atmosferische pk zeker haalbaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwelk circuit is dat? ziet er naaaaaiz uit !
paar keer op gereden met de moto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtendeze zaligheid
Een auto van (met opties) 90.000 EUR verkopen waarin je 't interieur gestoken hebt dat je (qua kwaliteit en materialen) terugvindt in een Skoda Octavia, je moet 't maar durven.
Comment
-
Ik heb er in Frankfurt ook ingezeten en heb eigenlijk niet zo gelet op de kwaliteit van de afwerking. Mij is enkel opgevallen dat het dashboard inderdaad opgebouwd is uit harde plastiek die ook ruw van structuur is. Wel waren de zetels zo hemels dat ik het spijtig vond dat ik uit deze wagen moest stappen...
Eigenlijk zou ik durven zeggen dat ik zo'n slechte interieurkwaliteit ondertussen wel gewend ben. Een interieur dat rammelt, tikt, piept en kraakt tijdens rijden is voor mij iedere dag schering en inslag. Ik rijd met een één van de eerste BMW's e60 weet je wel... Ik heb me er in 't begin mateloos aan geërgerd. Getuige hiervan de posts in mijn topic. Toch heb ik er mij moeten bij neerleggen. Ik merk wel nog steeds het gepiep, gekraak en getik, maar ik erger mij al minder aan, hoewel ik toch durf zeggen dat ik het schandalig vind...
Wel mag gezegd worden dat qua mechaniek en rijplezier onze 530d een schitterende wagen is. Dit rijplezier compenseert voor een groot deel de povere afwerkingskwaliteit.
Dus... ik zal volgende keer eens wat beter opletten als ik in zo'n C zit, maar ik denk echt niet dat het nog veel slechter kan dan bij onze 530d...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWel waren de zetels zo hemels dat ik het spijtig vond dat ik uit deze wagen moest stappen...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDus... ik zal volgende keer eens wat beter opletten als ik in zo'n C zit, maar ik denk echt niet dat het nog veel slechter kan dan bij onze 530d...Prepare for a surprise.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, en hoe! Check this, baby.
Een auto van (met opties) 90.000 EUR verkopen waarin je 't interieur gestoken hebt dat je (qua kwaliteit en materialen) terugvindt in een Skoda Octavia, je moet 't maar durven.
Comment
-
Ik vind nochtans een C klasse ook niet zoooo slecht qua afwerking...
Het ziet er allemaal belachelijk goedkoop uit ja, maar het dashboard op zich voelde toch niet zo hard als een baksteen aan, was vrij zacht zelfs.
Nuja, heb dan ook niet overal aan zitten draaien en klommelen, maar op het eerste zicht was het niet zo bagger vond ik
Wel de verdoken plastic delen waren keihard en dat ding van de GPS trekt al helemaal op de ballen...
Volgende keer toch eens beter inspecteren dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet zit echt wel diep preciesHeb jij dat niet, dan?
Comment
-
Zou zoen banoalen bak twiemeljoenenolf kosten?
Mja, die knoppen dat ziet er inderdaad ronduit slecht uit. Hopelijk wordt het opgelost zoals bij de Q7. Maar of ze dat gaan kunnen doen zonder noemenswaardige prijsstijgingen, vraag ik me af.
Ik vond het eigenlijk ook al meteen raar van de 'lage' prijs van de C 63...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenJa, maar toch
Comment
-
Wel, ondanks het feit dat alle motoren nog niet verkrijgbaar waren van het begin vind ik toch dat je de wagen al dikwijls opmerkt in het dagelijks verkeer en zonder Z-platen voor de duidelijkheid. Het succes van de W203 zal hoogstwaarschijnlijk wel niet zo snel of misschien zelfs helemaal niet geëvenaard worden maar dat zit er bij de E90 en E46 ook nog niet direct aan te komen.
Als je het over de C63 alleen hebt denk ik wel dat de verkoopsaantallen van de C55 makkelijk gaan overschreden worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, en hoe! Check this, baby.
Nu er eindelijk eens een mod overweegt een AMG te kopen, ga jij hem dat afraden
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrepare for a surprise.
Ik heb ook een paar keer met nog één van de eerste E60's gereden... en ik was eigenlijk aangenaam verrast (na wat ik had gelezen in tests ed.).
't Kan natuurlijk zijn da'k niet zoveel gewoon ben (een G is ook niet het toppunt van verfijning, al is het wel stevig en rammelt er niets), maar dat ding rammelde alleszins niet, kraakjes heb ik nooit gehoord, en de knoppen voelden vrij aangenaam aan (vooral dan de lichtknop, en de weerstand die de pinkerhendel ed. hadden... op dat vlak voelde hij zelfs veel beter aan dan onze E39).
maar hey... who gives a fuck als dat ding al eens een beetje zou kraken, net alsof je dat nog hoort met zo'n brullend monster onder de motorkap
Comment
-
Vraagje : ik ga mij volgend jaar een nieuwe wagen kopen en ik heb heel veel zin om mij een C63 aan te schaffen (rij nu met een 220CDI sportcoupe), maar is deze wagen eigenlijk wel geschikt voor woon/werkverkeer (huisarts) of gaat de benzine hiervan niet te betalen zijn voor korte ritten.
Ik heb tevens gelezen dat ie niet zo comfortabel is voor medepassagiers....
Wat gaat zo'n model per jaar kosten (belasting/verzekering...).
En als't deze niet wordt, zal't een 320 (of misschien de nieuwe GLK zijn).
Enig advies ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenVraagje : ik ga mij volgend jaar een nieuwe wagen kopen en ik heb heel veel zin om mij een C63 aan te schaffen (rij nu met een 220CDI sportcoupe), maar is deze wagen eigenlijk wel geschikt voor woon/werkverkeer (huisarts) of gaat de benzine hiervan niet te betalen zijn voor korte ritten.
Ik heb tevens gelezen dat ie niet zo comfortabel is voor medepassagiers....
Wat gaat zo'n model per jaar kosten (belasting/verzekering...).
En als't deze niet wordt, zal't een 320 (of misschien de nieuwe GLK zijn).
Enig advies ?Alles over auto’s op één site. Tests, autonieuws, prijzen nieuwe wagens, waardebepaling, 100.000 tweedehands zoekertjes en nog meer
zo'n 2.630€ (jaarlijkse) tax, 5000€ BIV, verzekering is zeker niet min en op korte ritjes waarschijnlijk rond de 20L/100km..... maar je krijgt er wel iets voor terug
enne... een 320 maken ze (al een tijdje) niet meer. De 350 wel, eveneens een schitterende motor.
Comment
Comment