Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenGa je nu toch een Santa Fé kopen?
SITREP PLZ!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrc99belgium Bekijk BerichtenWat kost het stylingpack zonder de 18" velgen eigenlijk !
Jempi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWat is je wachttijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichteneen pak beter als de vorige automaat alleszins
gaat binnenkort ook veranderen naar 140pk trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendaarnet nog eens naar ford gebeld.
Ze bellen me straks terug, maar er zou "iets" van positiefs nieuws zijn.
wie weet krijg ik witte pinkertjes
verrassing, t'is weer de verkeerde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenGa je nu toch een Santa Fé kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenwaarschijnlijk wil hij toch graag een nieuwe auto voor z'n geslaagde spermacel zijn of haar 18e verjaardag bereikt
Nog een beetje verder zoeken want wil een donkerrode of zwarte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenkheb een donkergrijze santa op het oog.
Nog een beetje verder zoeken want wil een donkerrode of zwarte.
Die donkergrijze zijn nochtans al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten't Werd zowat tijd zou ik zeggen. Zal ik effe meezoeken?
Die donkergrijze zijn nochtans al
een zwarte of dat kersendingk is sportiever
prijs 26.000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenis wel mooi maar zo saai oud.
een zwarte of dat kersendingk is sportiever
prijs 26.000€
das maximumprijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk zou eerder zeggen 'tijdloos oud', maar das ieder z'n smaak.
das maximumprijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenongeveer toch. kheb bv. vorige maand een zwarte van 25000 tegengekomen.
Comment
Comment