Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
    Is nooit fijn... Wagens die in de fabriek of bij een toeleverancier een ongeluk krijgen, worden ook hersteld en gelevers als nieuw.
    meen je dat?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Ik geef Tuscani gelijk. De dealer maakt een fout, de dealer zal ze rechtzetten. Ik zou ook geen aftermarketcoating verkiezen buiten een fabriek-af.

Ik stel me grote vragen bij je dealer. Je hebt de wagen nog niet eens in je bezit en 't zijn al troubles troef. Of de fout nu bij hem ligt of bij Ford maakt voor jou immers geen reet uit. Jij bent bij hem klant, de relatie met zijn leveranciers moet hij zelf maar oplossen. Allemaal gelul, schandelig dat er nog moet gesproken worden over een korting. Hij zou 't zelf moeten voorstellen.

'k Vind het grappig, je hebt de wagen nog niet en 't is al ambras, dat belooft.
      aftermarket mag er niet op van mij. ik heb van ford brussel een bericht gekregen dat de wagen besteld geweest is met zonneschermen ipv verdonderde ruiten. van den bossche wil echter geen nieuwe ruiten op zijn kosten installeren. zijn betoog was, deze pakken zoals hij er staat of een nieuwe bestellen.
      Wel ik heb gekozen voor een nieuwe. Tzal hem in verhouding wel meer kosten dan de "oude" ombouwen. want er is een prijsverhoging op het bussines-pack en ik wil er parkeersenoren bij. En het bedrag op de getekende bestelbon blijft geldig. Hij moet het zelf maar weten.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Een nieuwe bestellen kan geen kwaad, Wim. Het is nu aan de dealer om een toegeving te doen i.v.m. de aangekomen wagen. Doet hij die niet, dan moet hij maar zien dat hij je wagen kwijt geraakt.
      Hell, ik zou zelfs gewoon naar een andere dealer stappen. Er zijn er genoeg die Ford verdelen.
      Voor alle duidelijkheid, ik heb geen problemen met mijn garagist. Er is een fout gebeurd tussen de bestelling van van den bossche naar ford.
      mijn garage besteld immers zijn wagens bij van den bossche.
      Tis gewoon een merde dat ik waarschijnlijk nog eens 2maand kan gaan wachten, voor de juiste geleverd wordt.

Comment

• zal ik zoeken naar een santa fe voor die 2 maanden op te vullen?

Comment

meen je dat?!
          Tuurlijk... wagens die tijdens het productieproces schade oplopen, worden hersteld en geleverd. Zolang de schade niet te erg is, natuurlijk, maar neem nu dat de wagen ergens is tegen gereden, dan wordt die uit het productie of leveringsproces gehaald en hersteld.

Comment

zal ik zoeken naar een santa fe voor die 2 maanden op te vullen?
            begin niet hé.

kzit nu al men kas op te fretten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              aftermarket mag er niet op van mij. ik heb van ford brussel een bericht gekregen dat de wagen besteld geweest is met zonneschermen ipv verdonderde ruiten. van den bossche wil echter geen nieuwe ruiten op zijn kosten installeren. zijn betoog was, deze pakken zoals hij er staat of een nieuwe bestellen.
              Wel ik heb gekozen voor een nieuwe. Tzal hem in verhouding wel meer kosten dan de "oude" ombouwen. want er is een prijsverhoging op het bussines-pack en ik wil er parkeersenoren bij. En het bedrag op de getekende bestelbon blijft geldig. Hij moet het zelf maar weten.

Voor alle duidelijkheid, ik heb geen problemen met mijn garagist. Er is een fout gebeurd tussen de bestelling van van den bossche naar ford.
              mijn garage besteld immers zijn wagens bij van den bossche.
              Tis gewoon een merde dat ik waarschijnlijk nog eens 2maand kan gaan wachten, voor de juiste geleverd wordt.

Dan heb je correct gehandeld, vind ik. Hopelijk heb je de Hyundai nog, zoadat je jezelf gesjareld hebt.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                Dan heb je correct gehandeld, vind ik. Hopelijk heb je de Hyundai nog, zoadat je jezelf gesjareld hebt.
                euhm, men hyundai is al 2maanden geleden verkocht.

Comment

begin niet hé.

kzit nu al men kas op te fretten
                  'k herinner mij nog een reply van mezelf...

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                  ...achteraf niet komen klagen he...

Comment

• ja pa.

Comment

Je hebt de wagen nog niet eens in bezit en 't zijn al vodden. Dat belooft!

***denkt spontaan terug aan die stoere Santa Fe's***
                      leedvermaak is laag

Comment

euhm, men hyundai is al 2maanden geleden verkocht.
                        Didn't know that. Anyhow, now you're fucked, man!
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Didn't know that. Anyhow, now you're fucked, man!
                          bwoah ik heb de kever en de clio nog. en de jazz van men moeder mag ik ook gebruiken, en anders ga ik wel te voet. 3km is ze ver niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                            leedvermaak is laag
                            achnee, geen leedvermaak.
                            Wim weet best dat dit enkel wat plagen is.

Ik ben al blij dat 'ie de kloten aan z'n lijf had de BMW-hype voorbij te gaan en niet merkblind te werk te gaan.

De Ford is hem gegund, ook mét troubles.

Comment

Ik ben al blij dat 'ie de kloten aan z'n lijf had de BMW-hype voorbij te gaan en niet merkblind te werk te gaan.

als dit de enige probs zullen zijn mag hij zich zeer tevreden stellen !

Nog eventjes geduld en je hebt hem ( naar uw goesting ! )

Comment

Als er na de levering geen troubles zijn met de wagen zelf, zal alles rap vergeten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                  als dit de enige probs zullen zijn mag hij zich zeer tevreden stellen !
                                  't Kunnen niet allemaal japanners zijn he, joris

De Ford is door verschillende gerenomeerde autobladen als de beste in z'n klasse beschreven. Beter dan de vermaarde Passat. En eer die bladen dat schrijven moet het er al héél dik opliggen, men doet niet graag iets verkeerd aan het heilige duitsland.

'Ie zal er wel plezier aan beleven, al raad ik hem aan zéér punctueel te werk te gaan met z'n garagist. Fouten als deze zijn eigenlijk ontoelaatbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Als er na de levering geen troubles zijn met de wagen zelf, zal alles rap vergeten zijn
                                    inderdaad.

Comment

• wel respect dat je uw dealer zo keihard in de zeik zet door koud een nieuwe te bestellen
                                      vraag dat aan 100 mensen en er zullen er maar 5 zijn die zo redeneren denk ik, de andere 95 nemen de folieprul

Comment

• Ack, ik kwam hier al effe om te zien of hij ondertussen geleverd was ... niet dus

Manman, wat een bende kloefkappers sommige garagisten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                          Tuurlijk... wagens die tijdens het productieproces schade oplopen, worden hersteld en geleverd. Zolang de schade niet te erg is, natuurlijk, maar neem nu dat de wagen ergens is tegen gereden, dan wordt die uit het productie of leveringsproces gehaald en hersteld.

Moest je nog ooit de kans hebben om op Ford Genk te komen dan moet je zeker in de C-hal eens kijken aan de lijn die volledig tegen het kanaal ligt. Daar is er een aparte afdeling die zich enkel en alleen bezighoud met het herstellen van wagens waar schade aan is, er staat zelfs een aparte spuitcabine... Ook lakfouten die te laat opgemerkt worden, worden hier hersteld. (alhoewel de wagens de laatste maanden ontzettend slecht gespoten zijn, dit doordat er teveel nieuwe spuiters zijn aangesteld).

Comment

Working...
                                          X