Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    kZal ze hier ook nog eens zetten.

Een sportpack op de mondeo?
    Best mooi. al lijken de optionele 18duims velgen maar juist gepast.
    Kleiner gaat precies wat tegenvallen met de grote wielkasten.

welke kit is deze
    kan je deze ook op de clipper hebben
    komt soms de kit van de concept niet uit want die achterbumper vind ik wel vet van de clipper

de velgen staan prachtig onder de wagen alleen een beetje duur
    wel brede banden 245/../20

die chromen omlijsting is bij de mondeo toch niet helemaal rond of is dat alleen op de concept

komen deze achterlichten soms ook uit in aftermarket? want deze zijn hot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Ah, ok.
      het was een donker grijze hatch als ik me niet vergis
      motorversie weet ik niet
      maar de mondeo stond op de juiste plaats voor over te steken
      maar ik heb het niet zien gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
        het was een donker grijze hatch als ik me niet vergis
        motorversie weet ik niet
        maar de mondeo stond op de juiste plaats voor over te steken
        maar ik heb het niet zien gebeuren
        Ah, nu snap ik het.

Comment

• Iemand een idee of er een goede iPod interface gepland is samen met het Prem. Audio/Nav systeem van Ford ? Dus iets meer dan de AUX-ingang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Hier Tuscani zen Mondeo nog op de camion (Credits to dédé)

Ze hebben gemist bij de bestelling. Is die gele geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
              Iemand een idee of er een goede iPod interface gepland is samen met het Prem. Audio/Nav systeem van Ford ? Dus iets meer dan de AUX-ingang

Ik denk het niet. Ik heb de manual van het navigatiesysteem eens snel doorgelezen (http://fordfcsd.wunderman.be/NL/Audi...l_12-2006.pdf), en heb er niets over teruggevonden...

Comment

• Ben nog steeds aan het wachten.
                Kreeg net bericht dat het pas levering rond de 7de zal zijn. aangezien hij zelf de 6de vertrekt wordt er duchtig achter een goede oplossing gezocht.

Comment

Ben nog steeds aan het wachten.
                  Kreeg net bericht dat het pas levering rond de 7de zal zijn. aangezien hij zelf de 6de vertrekt wordt er duchtig achter een goede oplossing gezocht.
                  Nog 2 uurkes voor mij

Comment

Dat is ambetant. Kan er niet geleverd worden via een collega-garage die later in verlof gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Dat is ambetant. Kan er niet geleverd worden via een collega-garage die later in verlof gaat?
                      Dat is momenteel de oplossing idd. in het slechtste geval wordt hij in zottegem geleverd.

Comment

Bel eens naar je garage en maak eens goed van je oren, help dit niet kan je altijd eens bellen naar de hoofdzetel. Ik vind het schandalig dat je al zolang aan het wachten bent terwijl de wagen al lang geproduceerd is. Als je het chassisnummer aan Rebel doorgeeft kan hij zien of je wagen klaar staat voor transport of dat die al bij de dealer staat

Comment

Dat is momenteel de oplossing idd. in het slechtste geval wordt hij in zottegem geleverd.
                          Dan is het toch opgelost. Is toch goed?

Comment

• kheb mijn stoute schoenen aangetrokken en eens naar ford zelf gebeld. ze gaan het nakijken en bellen me terug. Ze vinden het zelf ook raar dat een wagen die 2 weken geleden al klaar stond nog steeds niet geleverd is.
                            ze ging ook het nummer opvragen. dus dan kan ik dat ook eens doorgeven aan rebel.

Comment

kheb mijn stoute schoenen aangetrokken en eens naar ford zelf gebeld. ze gaan het nakijken en bellen me terug. Ze vinden het zelf ook raar dat een wagen die 2 weken geleden al klaar stond nog steeds niet geleverd is.
                              ze ging ook het nummer opvragen. dus dan kan ik dat ook eens doorgeven aan rebel.
                              Tuscani, van welke regio ben je ?

Comment

Tuscani, van welke regio ben je ?
                                aalst, oostvlaanderen.
                                hij zou normaal moeten toekomen in zottegem

Comment

• dringend gezocht, foto's van titanium blue MET de verdonkerde ruiten.

dank u.

Comment

kheb mijn stoute schoenen aangetrokken en eens naar ford zelf gebeld. ze gaan het nakijken en bellen me terug. Ze vinden het zelf ook raar dat een wagen die 2 weken geleden al klaar stond nog steeds niet geleverd is.
                                    Je hebt de wagen nog niet eens in bezit en 't zijn al vodden. Dat belooft!

***denkt spontaan terug aan die stoere Santa Fe's***

Comment

dringend gezocht, foto's van titanium blue MET de verdonkerde ruiten.

dank u.
                                      Heb net mijne auto, en ik moet zeggen..... hij rijdt subliem.... (Kom van een Volvo XC70)

rijdt alsof je me een sportbak op de baan bent, kleeft gewoon aan de baan. Zithouding is meer dan goed.... ben dik tevreden....

Comment

Heb net mijne auto, en ik moet zeggen..... hij rijdt subliem.... (Kom van een Volvo XC70)

rijdt alsof je me een sportbak op de baan bent, kleeft gewoon aan de baan. Zithouding is meer dan goed.... ben dik tevreden....

Foto's maken en voorstellen in Mijn Auto

Comment

• Ik ben gisteren naar de Ford dealer geweest om eens te kijken, ik mag namelijk een nieuwe leasewagen bestellen.

Die mannen (Deckx in Mol of Balen, wat is dat daar juist) wisten me te vertellen dat de levertermijn ondertussen zo'n 4 à 5 maanden bedraagt wegens overdonderend succes van de Mondeo!!!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X