Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• stelt u voor
    kheb zoiets voorgehad eh
    khad mijne astra gtc binnengebracht voor herstellingen van een accidentje
    ik kwam hem halen, auto mooi gemaakt, picobello
    maar er vielen mij er paar dingetjes op
    auto was vuil (duidelijk van mee te rijden)
    mijn dieselpeil was naar beneden
    en er was 15 km op de teller bijgekomen
    en de garage doen alsof ze van niks weten he

kameraad van mij , beter gekend als davy hier op het forum met zijne astra G met witte strepen, had een twintop gekregen van de garage voor een dag te testen, die koffer ging niet toe, hij moest die effectief toeslaan!
    ik snap niet dat een garagist een auto die afgeleverd word, meegeeft aan iemand

nu ontopic: nice car , tuscani, kzal jaloers zijn op die van u
    kan er iemand hier eens de verschillende prijzen neerpennen met korting eraf van de mondeo 5deurs/sedan , met de lichtste diesel in het aanbod

kan ik eens zien of ik er mijn gtc'ke voor zou wegdoen of niet

Comment

• Smiley's zijn geen leestekens, je hoeft niet elke zin te eindigen met een smiley.

Comment

• koopjes zijn voorbij vrees ik. hun packs zijn al 200€ duurder geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
          stelt u voor
          kheb zoiets voorgehad eh
          khad mijne astra gtc binnengebracht voor herstellingen van een accidentje
          ik kwam hem halen, auto mooi gemaakt, picobello
          maar er vielen mij er paar dingetjes op
          testritje he meneer
          Lekker met koude motor volgas knallen, yeah

Zo hebben Ax_dude en ik ook al een Alfa 159 die pas van de vrachtwagen kwam met de plastic nog erop testgereden. "wel niet meer dan 50km doen liefst, want dan valt 'ie uit"

Tsja...

Comment

• Precies of die alfa's vallen anders niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
              Smiley's zijn geen leestekens, je hoeft niet elke zin te eindigen met een smiley.
              Ik zie 2 zinnen zonder smiley. Jouw opmerking trekt nergens op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Precies of die alfa's vallen anders niet uit.
                Toch slim gezien van die mannen, niet?

Trouwens, jouw Mondeo wordt sowieso testgereden, niks aan te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Ik zie 2 zinnen zonder smiley. Jouw opmerking trekt nergens op!
                  Ik zie zelfs geen echte zinnen, enkel woordjes na elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
                    Dat gebeurt nog wel is hoor, ze doen dat om die auto te testen en te zien of alles wel werkt (zeker na een accident), maar 15 km is inderdaad wat veel van het goeie. Mijn vader heeft ook is zoiets meegemaakt, een aantal jaar geleden bracht hij zijn auto binnen voor een of andere reparatie en een paar weken later kreeg hij een boete in de bus, bleek dat er een van de mensen was mee gaan rijden en werd geflitst.
                    Last edited by ; 20/06/2007, 15:43.

Comment

• of mijn broer die zijn TDI (150pk) terug krijgt met scheve voorbumper en vol maar dan ook vol met modder.

Niets mee gebeurd krijgt hij dan te horen.

Comment

• wat doen ze eigenlijk met de mondeo's die ze nu testrijden? Als ge in de buurt van de ford rondrijdt ziet ge de ene mondeo na de andere. Worden die naderhand als testritauto's gebruikt of wordt gewoon de kilometerstand terug op nul gezet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                          wat doen ze eigenlijk met de mondeo's die ze nu testrijden? Als ge in de buurt van de ford rondrijdt ziet ge de ene mondeo na de andere. Worden die naderhand als testritauto's gebruikt of wordt gewoon de kilometerstand terug op nul gezet?

Daar word niks aan gedaan, worden gewoon verkocht als nieuwe wagen
                          Ik heb het verleden week al eens aangehaald dar men momenteel problemen heeft met de servopompen van de nieuwe Mondeo. Vermits 1 op de 15 pompen een gebrek vertoond moet iedere wagen een testrit van 30km ondergaan, dit om er zeker van te zijn dat de pomp "goed" is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                            Ik heb het verleden week al eens aangehaald dar men momenteel problemen heeft met de servopompen van de nieuwe Mondeo. Vermits 1 op de 15 pompen een gebrek vertoond moet iedere wagen een testrit van 30km ondergaan, dit om er zeker van te zijn dat de pomp "goed" is.
                            ok, tnx

Comment

• dat is toevallig. de ghia in de showroom stond op 32km

Comment

Rebel.
                                zoek eens tussen uw paperassen achter een zwarte titanium met bussines x-pack, 18inch velgen en verdonkerde ruiten. Levering voor van de bossche zottegem normaal.
                                Stuur me uw chassisnr via PM aub - anders kan ik weinig betekenen voor u..

Mvg,
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                  Mij is verteld dat ze de nog resterende stock van servopompen van het vorig model in bouwen.
                                  En sommige van die pompen gaan lekken, vandaar dat ze er 30 km mee test rijden, als ze dan niet lekken zouden ze niet meer stuk gaan.

Comment

• @Tuscani: haal uw beste duits maar boven

Comment

• Sinds deze namiddag rij ik met een Ford Mondeo 2.0TDCI Titanium Blue rond in 5-deurs uitvoering.

Ik heb nog niet veel gereden maar toch enkele indrukken:

- Zeer goede stoelen
                                      - Kwaliteit ligt hoog
                                      - Motor zit nog vast (slechts 3.800km op de teller)
                                      - Kinderziekte: Interieurverlichting achteraan links blijft continue branden, wss defect in schakelaar. Met een papiertje tussen te prutsen blijft het lampje nu uit.

Na 't weekend meer ('k zeg wel niet wanneer na 't weekend )

Comment

• ik kan niet wachten, ik kan niet wachten.

Comment

ik kan niet wachten, ik kan niet wachten.
                                          Hoeveel slapeloze nachten nog ?

Comment

Working...
                                          X