Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb de mijne besteld op 7 Mei - was eerst voorzien voor einde september
    net effe naar de garage gebeld - wordt geleverd op 14 Juli !!

ze hebben een extra ploeg ingeschakeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

Voor degene die op Genk werken: Hoelang duurt een levering als de wagens al op de parking staan?

Ligt eraan, als je de parking in Tongeren bedoeld of de parking op Ford zelf? Ik vermoed Tongeren dus laten we zeggen +- 1 a 2 weekjes Heb je geen chassisnummer? Rebel kan dat voor je nakijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
        Ligt eraan, als je de parking in Tongeren bedoeld of de parking op Ford zelf? Ik vermoed Tongeren dus laten we zeggen +- 1 a 2 weekjes Heb je geen chassisnummer? Rebel kan dat voor je nakijken
        ik hoop ik hoop dat het iets sneller kan.
        Want men garage sluit op 6 juli en gaat maar terug open op 22juli.
        Kzit nu al zo foefelen om op men werk te geraken, en tzou helemaal erg zijn als je weet dat er een maand lang een wagen van u slechts 5km van uw deur staat.

Comment

ik hoop ik hoop dat het iets sneller kan.
          Want men garage sluit op 6 juli en gaat maar terug open op 22juli.
          Kzit nu al zo foefelen om op men werk te geraken, en tzou helemaal erg zijn als je weet dat er een maand lang een wagen van u slechts 5km van uw deur staat.

Staat hij al bij de dealer? Reken dan maar op een paar dagen Ten laatste volgende week ergens

Comment

Staat hij al bij de dealer? Reken dan maar op een paar dagen Ten laatste volgende week ergens
            neen hij stond gisteren op de parking van ford.

Comment

neen hij stond gisteren op de parking van ford.

De parking van Ford Genk zelf of de parking in Tongeren?

Comment

De parking van Ford Genk zelf of de parking in Tongeren?
                Dat weet ik niet.
                De garage sprak nu van levering 30juni ofzo kan dit

Comment

• Mag je die niet zelf gaan afhalen?

Comment

• wat is het verschil tussen de parking van Ford en die in Tongeren ? Ligt productiehal niet in Genk ?

Comment

Dat weet ik niet.
                      Dat geeft toch nog 6 dagen 'risicomarge'.

Comment

Dat weet ik niet.
                        De productienummer ken je niet zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                          De productienummer ken je niet zeker?
                          kan je ventje hem dan rapper laten leveren?
                          anders hoor ik er eens achter

Comment

kan je ventje hem dan rapper laten leveren?
                            anders hoor ik er eens achter
                            Dat heb ik niet gezegd, maar hij kan misschien eens proberen uit te vissen waar uw krel zich momenteel bevindt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
                              wat is het verschil tussen de parking van Ford en die in Tongeren ? Ligt productiehal niet in Genk ?
                              Productie gebeurt in Genk, uitlevering ook.
                              Soms maken de wagens ook een tussenstop via de compound van de transporteur (in Tongeren)

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Garage belt juist dat hij 3 mondeo's toegekregen heeft vandaag voor uitlevering 26/6. ze zitten dus op schema en hij verwacht de mijne dan ook volgende week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                  Productie gebeurt in Genk, uitlevering ook.
                                  Soms maken de wagens ook een tussenstop via de compound van de transporteur (in Tongeren)

Mvg,
                                  Rebel.
                                  zoek eens tussen uw paperassen achter een zwarte titanium met bussines x-pack, 18inch velgen en verdonkerde ruiten. Levering voor van de bossche zottegem normaal.

Comment

• Vorig weekend waren 't batjes in Izegem, en op de Grote Markt (= een naam die weinig te maken heeft met de échte grootte van de markt) is 't dan altijd "autosalon". De lokale Ford-dealer stond er ook met z'n hoop ijzer. Er stonden twee Mondei : een 5-deurs in some-kind-of-basic/sport-version (grijs met grijs stof/leder en alu binnenin), en een Clipper Ghia (zwart met beige leder en hout).

Die zwarte is toch écht wel 'n knappe auto. Ook 't interieur is best wel knap, op de middenconsole na... de vormgeving ervan vind ik op z'n zachtst gezegd zéér ongelukkig, en het namaakhout is inderdaad om te walgen. Voor de rest toch dik in orde, afwerking ziet er goed uit, 't geheel voelt grosso modo puik en stevig aan. De Mondeo heeft alles om 't te maken, vind ik. En ruim...

Die grijze was binnenin zeer triest. 'Ie had, in tegenstelling tot de Ghia, zo'n groot scherm met een halve toerentellerklok, en dat was wel nog oké (had 't wel 'es willen zien als 't contact aan lag). Maar voor de rest... dat grijs interieur (de plastic oogt dan zeer goedkoop), en 't alu-inleg kon toch ook mooier (maar 't is in ieder geval véél beter dan dat fake hout).

Die Mondeo, awel: 'k zou er ook zeker mee willen rijden! Voor mij zou 't een Ghia mogen zijn, in 't zwart met dat chroom, beige leder ... en dat namaakhout laat ik dan wel overspuiten in hoogglanszwart.

Comment

• als de grijze een halve toerenteller had. was hij normaal allesbehalve standaard uitgerust. want die set-up is er enkel voor de titanium blue (dus sportversie)

ik heb gisteren een zwarte ghia met beige leder proefgezeten en twas idd zonde van dat hout deels ook omdat er in de deuren nog alu profielen zitten aan de armeuning (zoals bij de titanium).
                                      Beter daar ook hout, want nu was het een mengeling van soorten. en die koffer gaat snel vuil zijn vrees ik. Want die was ook helemaal in beige stof
                                      Last edited by ; 20/06/2007, 14:51.

Comment

• Overmorgen mag ik de mijne halen

Om gedurende een week te testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Overmorgen mag ik de mijne halen

Om gedurende een week te testen
                                          lap sebiet is het de mijne

Comment

Working...
                                          X