Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Eigenlijk vind ik de 5-deurs knapper dan. Bij deze versie is deze hoge kont meer 'verantwoord'...

Eigenlijk wordt de clipper de mooiste Mondeo.
    Same opinion!

Comment

• Klein filmpje van de prima geluidsinstallatie van buitenaf

KLIK

Comment

• mooie foto's! Alleen ik vind de afwerking wat minder.Vooral het dashbourdkastje en de armsteunbakje.Ik hoop toch dat dit verbetert is! de auto si wel erg goed geisoleerd ,je hoort niks van de muziekinstallatie op dat filmpje

top werk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten

Het nieuwe tanksysteem, vergissen is niet meer mogelijk
          waarom is vergissen niet meer mogelijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            waarom is vergissen niet meer mogelijk ?
            citaat:
            De Mondeo is het eerste productiemodel dat is uitgerust met het bekroonde Ford Easyfuel Capless Refuelling-systeem. Het systeem beschermt tegen het tanken van de verkeerde brandstof door middel van een detectiemechanisme dat, afhankelijk van het type motor, alleen het tankpistool van een benzine- of dieselpomp herkent. U hoeft dus nooit bang te zijn dat u per ongeluk diesel in plaats van benzine tankt, of vice versa. En het doploze design zorgt ervoor dat u niet per ongeluk brandstof op uw handen of, nog erger, op uw kleding morst.

Comment

• Knappe fotoreportage Ax!

Deze wagen heeft alles om hier een succes te worden!

Comment

• Hij ziet er maar triestig uit.

Comment

2.0 benzine Zal dadelijk nog eens wat foto's uploaden
                  aah oké
                  mercikes van de foto's allesinds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    aah oké
                    mercikes van de foto's allesinds
                    Ik zal zaterdag nog wat foto's maken als ik ga testrijden

Comment

Ik zal zaterdag nog wat foto's maken als ik ga testrijden
                      met dezelfde?
                      probeer anders eens foto's vast te krijgen van een titanium met x-pack en zonder gps.
                      want de 2.0 benzine hier heeft geen x-pack zie ik. (geen meedraaiende koplampen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        met dezelfde?
                        probeer anders eens foto's vast te krijgen van een titanium met x-pack en zonder gps.
                        want de 2.0 benzine hier heeft geen x-pack zie ik. (geen meedraaiende koplampen)

Nope, een andere Zal eens zien wat ik voor je kan doen

Comment

Nope, een andere Zal eens zien wat ik voor je kan doen

regel een 2.0tdci met titanium x-pack en kom effe naar hier gebold.

god zal het u lonen

oja god zet er nog bij dat het een clipper moet zijn.

Comment

• Ax dude, nieuw brilleke nodig dan is dit het moment

Comment

Dat is dan ook het interieur van de concept
                              De concept car vond ik zeer geslaagd. Dit interieur daarentegen...

Comment

• In 'Man Bijt Hond' waren ze deze week op het testcircuit van Ford. In het topic over de moeder die gaat kijken wat voor werk haar zoon doet. Reden daar oa met een zwarte Clipper...

Comment

• zenden ze dat vrijdag nog 'es opnieuw uit?

Comment

• bralo hoe zit het jong? moet ik eens aan uw oren komen trekken?

*haalt laddertje uit schuur*

Comment

• Zondag om 13u30 hebben we een testrit met de nieuwe Mondeo. Over motor of uitvoering heb ik geen idee.
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Kan aan de foto liggen, maar die middenconsole in dat Titanium, ziet er zo echt wel kitsherig uit, naar mijn idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nieuwemondeo Bekijk Berichten
                                          citaat:
                                          De Mondeo is het eerste productiemodel dat is uitgerust met het bekroonde Ford Easyfuel Capless Refuelling-systeem. Het systeem beschermt tegen het tanken van de verkeerde brandstof door middel van een detectiemechanisme dat, afhankelijk van het type motor, alleen het tankpistool van een benzine- of dieselpomp herkent. U hoeft dus nooit bang te zijn dat u per ongeluk diesel in plaats van benzine tankt, of vice versa. En het doploze design zorgt ervoor dat u niet per ongeluk brandstof op uw handen of, nog erger, op uw kleding morst.

Ik vind dit ergens verkeerd bekeken, omdat je niet morst met je dop, maar met de slang van de benzinepomp. Daar komt meestal nog een kleine hoeveelheid brandstof uit die je morst. Niettegenstaande vind ik dat detectiesysteem wel de moeite waard, ze hadden dit véél eerder moeten invoeren!

Comment

Working...
                                          X