Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mooie foto's! Alleen ik vind de afwerking wat minder.Vooral het dashbourdkastje en de armsteunbakje.Ik hoop toch dat dit verbetert is! de auto si wel erg goed geisoleerd ,je hoort niks van de muziekinstallatie op dat filmpje
citaat:
De Mondeo is het eerste productiemodel dat is uitgerust met het bekroonde Ford Easyfuel Capless Refuelling-systeem. Het systeem beschermt tegen het tanken van de verkeerde brandstof door middel van een detectiemechanisme dat, afhankelijk van het type motor, alleen het tankpistool van een benzine- of dieselpomp herkent. U hoeft dus nooit bang te zijn dat u per ongeluk diesel in plaats van benzine tankt, of vice versa. En het doploze design zorgt ervoor dat u niet per ongeluk brandstof op uw handen of, nog erger, op uw kleding morst.
Ik zal zaterdag nog wat foto's maken als ik ga testrijden
met dezelfde?
probeer anders eens foto's vast te krijgen van een titanium met x-pack en zonder gps.
want de 2.0 benzine hier heeft geen x-pack zie ik. (geen meedraaiende koplampen)
met dezelfde?
probeer anders eens foto's vast te krijgen van een titanium met x-pack en zonder gps.
want de 2.0 benzine hier heeft geen x-pack zie ik. (geen meedraaiende koplampen)
Nope, een andere Zal eens zien wat ik voor je kan doen
In 'Man Bijt Hond' waren ze deze week op het testcircuit van Ford. In het topic over de moeder die gaat kijken wat voor werk haar zoon doet. Reden daar oa met een zwarte Clipper...
citaat:
De Mondeo is het eerste productiemodel dat is uitgerust met het bekroonde Ford Easyfuel Capless Refuelling-systeem. Het systeem beschermt tegen het tanken van de verkeerde brandstof door middel van een detectiemechanisme dat, afhankelijk van het type motor, alleen het tankpistool van een benzine- of dieselpomp herkent. U hoeft dus nooit bang te zijn dat u per ongeluk diesel in plaats van benzine tankt, of vice versa. En het doploze design zorgt ervoor dat u niet per ongeluk brandstof op uw handen of, nog erger, op uw kleding morst.
Ik vind dit ergens verkeerd bekeken, omdat je niet morst met je dop, maar met de slang van de benzinepomp. Daar komt meestal nog een kleine hoeveelheid brandstof uit die je morst. Niettegenstaande vind ik dat detectiesysteem wel de moeite waard, ze hadden dit véél eerder moeten invoeren!
Comment