Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie er elke dag hopen rijden, maarja kwoon ook op 5 km van Ford Genk dus De clipper is idd het mooiste!

Comment

• Ik vind de Passat Variant één van de meest geslaagde VW-modellen van het moment maar naast deze Mondeo is het echt wel een saaie verschijning...
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Idem hier. De Vectra is vooraan niet echt geslaagd, achteraan wel, waardoor de Passat nét voor de vectra komt te staan.

Maar de Mondeo er nu naast gezien laat de Passat mijlenver achter. Veel betere verhoudingen, de stijlkenmerken passen veel beter bij elkaar, de overhang is beter, ziet er dynamischer uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Tot je de eerste bandenfaktuur krijgt ;-)

Wel mooi in black...
          mja, ik heb op men coupé -waarmee ik toch niet kalm gereden heb- na 4jaar nieuwe banden gelegd. (40.000km)
          dus valt allemaal wel nog mee.

Comment

• iemand foto van de velgen in het Titanium X Pack ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
              @bud wijzer: nu moet je toch met spijtgevoelens zitten?
              Ik ben niet zeker of Bud Wijzer een Variant besteld heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
                iemand foto van de velgen in het Titanium X Pack ?
                ze staan hier overal.
                op de grijze break bv.

hier nog eens de tabel

de 2de in rij worden standaard geleverd bij een titanium blue met x-pack.
                op een gewone titanium blue zitten 16inch velgen.
                Last edited by ; 02/06/2007, 09:09.

Comment

• Ik vind vooral die 20duims geweldig eigenlijk

Comment

• Daarstraks met de Mondeo gaan rijden. Het was een Clipper in Ghia-uitvoering met de 2.0 TDCI 140 pk erin. Reed heel goed! Je merkt wel dat de Mondeo die 140 pk echt nodig heeft om het tempo erin te kunnen houden. De motor voelde wel tammer aan als mijn pa zijn (oude) Mondeo met 130 pk maar dat had waarschijnlijk ook wel te maken met het feit dat de wagen nog maar 250 km had.

Het interieur ziet er echt prachtig uit en is perfect afgewerkt. Juist dat de houttrim uit de ghia mij absoluut niet aanstaat maarja. Het voelt ook allemaal nog degelijker aan als in mijn pa zijn Mondeo die al zeer goed is afgewerkt.

Ook het comfort is zeer goed. De wagen was uitgerust met de 18 duims velgen maar daar merkte je dus totaal niks van. Je merkte wel dat hij strak is afgeveerd maar qua comfort moest je niks inboeten en je zou denken dat je met 16" velgens onderweg bent.

Tuscani, er stond buiten een zwarte clipper in titanium uitvoering met donkere achterruiten en de 18 duims velgen maar die reed net weg toen wij aankwamen en toen we terug kwamen was hij ook weer weg want anders had ik wat foto's met mijn gsm genomen Maar je hebt de juiste keuze gemaakt!
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Comment

• Voor geintresseerden.
                        vanaf morgen staat er een mondeo in de garage in aalst.

Comment

• In Oudenaarde kan je terecht bij Garage Mortier - staat sinds maandag in de showroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            Voor geintresseerden.
                            vanaf morgen staat er een mondeo in de garage in aalst.

Voor jou een zwarte clipper Titanium Blue:

Comment

• 't Interieur van de nieuwe mondy kan me wel bekoren
                              't Exterieur nog niet...

Kben ze zelfs al beu gezien

Comment

• Afgelopen vrijdagavond stonden er 2 opleggers vol Mondeo's op de parking langs de E40 Brussel-kust in Wetteren (shell-station)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                  Voor jou een zwarte clipper Titanium Blue:

mercikes doedel.
                                  nu nog eentje zoeken op die parking met de 18inch velgen en zwarte ruiten

Comment

• staan daar nu een hele hoop Hyundai's op de parking van ford?

Comment

• als ze nu eens het interieur van een passat in de carrosserie van een mondeo zouden rammen, dan heb ik mijn favoriete auto gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        't Interieur van de nieuwe mondy kan me wel bekoren
                                        't Exterieur nog niet...

Kben ze zelfs al beu gezien
                                        Ik heb ook zoiets met de neus, ik vind het precies al 6 jaar oud, al pasée

Die gaat zeer snel een facelift nodig hebben denk ik

Comment

• dan is de neus van een passat ook passé? Ze lijken erg op mekaar.

Comment

Working...
                                          X