Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idem hier. De Vectra is vooraan niet echt geslaagd, achteraan wel, waardoor de Passat nét voor de vectra komt te staan.
Maar de Mondeo er nu naast gezien laat de Passat mijlenver achter. Veel betere verhoudingen, de stijlkenmerken passen veel beter bij elkaar, de overhang is beter, ziet er dynamischer uit.
Daarstraks met de Mondeo gaan rijden. Het was een Clipper in Ghia-uitvoering met de 2.0 TDCI 140 pk erin. Reed heel goed! Je merkt wel dat de Mondeo die 140 pk echt nodig heeft om het tempo erin te kunnen houden. De motor voelde wel tammer aan als mijn pa zijn (oude) Mondeo met 130 pk maar dat had waarschijnlijk ook wel te maken met het feit dat de wagen nog maar 250 km had.
Het interieur ziet er echt prachtig uit en is perfect afgewerkt. Juist dat de houttrim uit de ghia mij absoluut niet aanstaat maarja. Het voelt ook allemaal nog degelijker aan als in mijn pa zijn Mondeo die al zeer goed is afgewerkt.
Ook het comfort is zeer goed. De wagen was uitgerust met de 18 duims velgen maar daar merkte je dus totaal niks van. Je merkte wel dat hij strak is afgeveerd maar qua comfort moest je niks inboeten en je zou denken dat je met 16" velgens onderweg bent.
Tuscani, er stond buiten een zwarte clipper in titanium uitvoering met donkere achterruiten en de 18 duims velgen maar die reed net weg toen wij aankwamen en toen we terug kwamen was hij ook weer weg want anders had ik wat foto's met mijn gsm genomen Maar je hebt de juiste keuze gemaakt!
Comment