Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de zetels schreeuwen wel om lederbekleding, iedere foto van stoffen interieurs bevalt me niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      't Zijn geen uitzonderingen die hem boven de passat positioneren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
        de zetels schreeuwen wel om lederbekleding, iedere foto van stoffen interieurs bevalt me niet

zijn er dan al foto's van stoffen bekledingen? ik heb tot nu toe enkel leder-alcantara gezien.

Comment

• ik hoorde zaterdag dat er bij garage Devos-Dewanckel geregeld BMW-klanten gaan informeren naar de mondeo.

Comment

• ik heb een stoffen alcantara test gezeten. En dat viel nog goed mee.
            het leder en alcantara heb ik ook enkel op foto gezien, maar lijken me goed mee te vallen. ook achteraan komen ze sportief over.

Comment

• Ziet dit er dan slecht uit?

KLIK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                ik hoorde zaterdag dat er bij garage Devos-Dewanckel geregeld BMW-klanten gaan informeren naar de mondeo.
                lap
                tgaat al beginnen.

dat ze eens met hun eigen merk blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                  Maar VW zal z'n Passats wel goedkoper maken in lease zodanig dat bedrijven die qua budgettering krap zitten er niet omheen kunnen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                  Ziet dit er dan slecht uit?

KLIK
                  Ik vind dat er zelfs heel goed uitzien.

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  lap
                  tgaat al beginnen.

dat ze eens met hun eigen merk blijven.
                  Hoor hém

Comment

M.

Hoor hém
                    slecht voor ford. want nu gaan er veel mondeo's beginnen gatplakken en zonder boe of ba (en zonder pinkers) van vak veranderen enzo

Comment

De eerste indrukken zijn in vrijwel alle bladen uitermate positief. Zowel afwerking als wegligging behoren tot de absolute top. De motoren worden zeer degelijk bevonden.

logisch ook als je op het platform van een s80 staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        logisch ook als je op het platform van een s80 staat
                        De vorige mondeo was qua onderstel ook al een uitblinker, beter dan de passat. Alleen krijg je dat er maar niet in...ook weeral door de leaseprijzen die lager gesteld worden...

Langs de andere kant is de underdog positie niet altijd een slechte positie.

Comment

Maar VW zal z'n Passats wel goedkoper maken in lease zodanig dat bedrijven die qua budgettering krap zitten er niet omheen kunnen.
                          heeft u daar bronnen van jonge heer
                          ps. ik meen dat mijn afkeer voor stoffen interieurs verantwoordelijk is voor voormelde anti-stof-post

Comment

De vorige mondeo was qua onderstel ook al een uitblinker, beter dan de passat.
                            das waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                              heeft u daar bronnen van jonge heer
                              ps. ik meen dat mijn afkeer voor stoffen interieurs verantwoordelijk is voor voormelde anti-stof-post
                              Ervaring mijn beste, ervaring. Een beetje zoals Renault momenteel doet laat ons zeggen.

En trouwens, ik denk dat wij helemaal niet zoveel in leeftijd verschillen.

Comment

• Heb net de nieuwe Autowereld al ontvangen en daar zijn ze ook zeer positief over de nieuwe Mondeo.
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                                  Heb net de nieuwe Autowereld al ontvangen en daar zijn ze ook zeer positief over de nieuwe Mondeo.
                                  Niets tegen de nieuwe Mondeo, maar wat had je anders verwacht?

Comment

• Ik denk dat sommige BMW, Volvo en Audi rijders op z'n minst eens gaan kijken naar de Mondeo. Die break zal voor mij echt de mooiste in z'n klasse zijn.

Comment

• Passat rijders ook. De break is niet echt lelijk maar is nog steeds een beetje moeilijk door te slikken.

Comment

De eerste indrukken zijn in vrijwel alle bladen uitermate positief. Zowel afwerking als wegligging behoren tot de absolute top. De motoren worden zeer degelijk bevonden.

Op het vlak van rijgedrag liet de vorige Mondeo de vorige generatie Passat ook al achter zich, net zoals een Focus I fijner stuurde dan een Golf IV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat sommige BMW, Volvo en Audi rijders op z'n minst eens gaan kijken naar de Mondeo. Die break zal voor mij echt de mooiste in z'n klasse zijn.
                                          Dat zei onze dealer ook al toen met de S-max. Dat veel van die mensen die leasen toch eens komen kijken naar de S-max omdat ze daar voor een redelijk bedrag een goed uitgeruste, ruime wagen kunnen krijgen. Terwijl dat ze bij hun 'premium'-merk een model hebben waardat ze automatische airco, een radio en metaalkleur kunnen nemen met hun budget (bij wijze van spreke). En ik denk dat dit met deze Mondeo juist hetzelfde gaat zijn.
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Working...
                                          X