de zetels schreeuwen wel om lederbekleding, iedere foto van stoffen interieurs bevalt me niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten't Zijn geen uitzonderingen die hem boven de passat positioneren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtende zetels schreeuwen wel om lederbekleding, iedere foto van stoffen interieurs bevalt me niet
zijn er dan al foto's van stoffen bekledingen? ik heb tot nu toe enkel leder-alcantara gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenik hoorde zaterdag dat er bij garage Devos-Dewanckel geregeld BMW-klanten gaan informeren naar de mondeo.
tgaat al beginnen.
dat ze eens met hun eigen merk blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenlap
tgaat al beginnen.
dat ze eens met hun eigen merk blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenM.
Hoor hém
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDe eerste indrukken zijn in vrijwel alle bladen uitermate positief. Zowel afwerking als wegligging behoren tot de absolute top. De motoren worden zeer degelijk bevonden.
't Zijn geen uitzonderingen die hem boven de passat positioneren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlogisch ook als je op het platform van een s80 staat
Langs de andere kant is de underdog positie niet altijd een slechte positie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenMaar VW zal z'n Passats wel goedkoper maken in lease zodanig dat bedrijven die qua budgettering krap zitten er niet omheen kunnen.
ps. ik meen dat mijn afkeer voor stoffen interieurs verantwoordelijk is voor voormelde anti-stof-post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDe vorige mondeo was qua onderstel ook al een uitblinker, beter dan de passat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenheeft u daar bronnen van jonge heer
ps. ik meen dat mijn afkeer voor stoffen interieurs verantwoordelijk is voor voormelde anti-stof-post
En trouwens, ik denk dat wij helemaal niet zoveel in leeftijd verschillen.
Comment
-
Heb net de nieuwe Autowereld al ontvangen en daar zijn ze ook zeer positief over de nieuwe Mondeo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenHeb net de nieuwe Autowereld al ontvangen en daar zijn ze ook zeer positief over de nieuwe Mondeo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDe eerste indrukken zijn in vrijwel alle bladen uitermate positief. Zowel afwerking als wegligging behoren tot de absolute top. De motoren worden zeer degelijk bevonden.
't Zijn geen uitzonderingen die hem boven de passat positioneren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk denk dat sommige BMW, Volvo en Audi rijders op z'n minst eens gaan kijken naar de Mondeo. Die break zal voor mij echt de mooiste in z'n klasse zijn.
Comment
Comment