Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke bedoel je?

Titanium Blue
    of Titanium Blue met Titanium X Pack
    of Titanimum S:

Ze zijn alle 3 al te krijgen
    Last edited by ; 14/05/2008, 22:31.

Comment

• deze met het zwarte interieur ( zwarte (carbonachtige?) plastiek rondom de radio enz)

Comment

• De titanium S dus: is al sinds begin maart te bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
          die titanium blue is dus eigenlijk sportiever en meer voor jongere mensen als ik het goe versta. Spijtig dat er daar dan geen fleet gps inzit.

de optie
          PHP Code:
          Dashboard grote display+commaudio/nav
          als ik die pak op de ghia, dan heb ik ook dat kleuren display ding aan mijn stuur veronderstel ik?

Ik zie wel ni direct een optie om die houten middenkolom van de ghia te vervangen

edit: zit op de fleet gps dan ne radio/cd/(mp3) bij? Sta nerges ni vermeld op die site van kbclease
          neen. je krijgt gewoon een groter schermpje tussen 2 wijzerplaten. hetgeen jij wilt is enkel voor de titanium voorbehouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmieboy Bekijk Berichten
            deze met het zwarte interieur ( zwarte (carbonachtige?) plastiek rondom de radio enz)
            Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
            De titanium S dus: is al sinds begin maart te bestellen.
            maar enkel als 2.2dtci, geen 1. of 2.0 dtci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              neen. je krijgt gewoon een groter schermpje tussen 2 wijzerplaten. hetgeen jij wilt is enkel voor de titanium voorbehouden.
              Is nu ook op de trend en ghia te krijgen voor 450 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Gisteren ook gehoord in de garage, spijtig want de opties op de Ghia packs lijken mij interessanter. Ben is gaan rijden met nen 1.8 trend 5-deurs en dat leek mij wel in orde qua rijstijl. enkel de zetels von ik ni zo comfi, maar ik veronderstel dat die op de ghia met leder een beetje anders zijn.
                Er stond ook een titanium blue in de showroom en ik was niet echt onder de indruk van dat interieur... de fake alu look was mij te fake. Volgende week maggik is gaan kijken naar zo ne Ghia:

Lijkt me wel mooi zo, is die navi niet groter dan 5" op deze foto btw?

Comment

• Convers+ Dashboard met grote display en communicatie voor audio en navigatie O O O S S 450
                  staat op de laatste prijslijst: is dus wel beschikbaar op de ghia... (zie ford.be)

De GPS op jouw foto is de:
                  Premium DVD navigatiesysteem met 7" kleurenscherm, aanraakscherm, incl. Radio/CD/MP3-speler, bediening aan het stuur (DVD West-Europa), dubbele automatische airco, Bluetooth & Voice Control

en niet de:
                  Navigatiesysteem Travel Pilot met 5" kleurenscherm en SD-kaart voorziening, Radio/CD met MP3-aansluiting, 6 luidsprekers en bediening aan het stuur (CD Benelux)
                  Last edited by ; 21/05/2008, 13:02.

Comment

• wat is convers?

Comment

wat is convers?

Convers+ is de naam voor het centrale infoscherm dat bij de duurdere versies van oa de Mondeo, S-Max en Galaxy aanwezig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
                        Convers+ Dashboard met grote display en communicatie voor audio en navigatie O O O S S 450
                        staat op de laatste prijslijst: is dus wel beschikbaar op de ghia... (zie ford.be)

De GPS op jouw foto is de:
                        Premium DVD navigatiesysteem met 7" kleurenscherm, aanraakscherm, incl. Radio/CD/MP3-speler, bediening aan het stuur (DVD West-Europa), dubbele automatische airco, Bluetooth & Voice Control

en niet de:
                        Navigatiesysteem Travel Pilot met 5" kleurenscherm en SD-kaart voorziening, Radio/CD met MP3-aansluiting, 6 luidsprekers en bediening aan het stuur (CD Benelux)
                        dus met die optie van 450€ hebt ge dat kleuren display tussen uw wijzers? dat wisten ze mij bij ford niet echt te zeggen. Het is dat of klimaatzetels

Comment

dus met die optie van 450€ hebt ge dat kleuren display tussen uw wijzers? dat wisten ze mij bij ford niet echt te zeggen. Het is dat of klimaatzetels
                          En ik heb ergens gelezen dat dat schermpje tussen de wijzers redelijk storend is 's nachts wegens te helder. Ik weet niet of anderen dit kunnen ontkennen/bevestigen?
                          BMW 420dA : >>>

Comment

idd, gewoon convers+ aanvinken: het scherm kan je ook dimmen

klimaatzetels gebruiken gewoon lucht van onder je zetel en niet de airco. Mij werden ze afgeraden omdat je van een zwetende rug en koude lucht ziek zou worden: ik heb het op de verwarmbare zetels gehouden

Comment

• Zou er iemand mij kunnen bevestigen welke kleur het interieur van de mondeo titanium s met s-pack heeft omdat ik op het internet een zwarte en een grijze uitvoering vind. Ik heb zelf naar ford genk gebeld en al wat ze kunnen zeggen is dat er alleen zwart bestaat maar ze kunnen mij geen echte foto geven.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De Titanium Blue (de gewone) heeft een grijze middenconsole.
                                De Titanium S heeft een zwarte middenconsole en rode stiksels. Jouw foto's zijn beide van de Titanium S.

Comment

• Ja maar er is toch een vershil van kleur tussen de 2 fotos. De ene is zwart en de andere grijs. De zwarte is wat men bij alle artikels over de titanium s terug vind en de grijze is van iemand die zelf een foto van zijn titanium s genomen heeft (gevonden op een duitse forum). Dus mijn vraag was : Welke interieur zou ik krijgen als ik een titanium s in België zou bestellen want die grijze is niet echt aantrekkelijk.

Comment

• Dat is allebei hetzelfde hoor. De eerste is gewoon wat overbelicht.

Comment

• Dus zal het interieur grijs zijn en niet zwart zijn zoals ze mij bij ford vertellen. Ik vind het toch erg dat ze zo'n schone zwarte interieur op foto tonen en dat je dan iets helemaal anders krijg als je bestel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TIT-SPack Bekijk Berichten
                                        Dus zal het interieur grijs zijn en niet zwart zijn zoals ze mij bij ford vertellen. Ik vind het toch erg dat ze zo'n schone zwarte interieur op foto tonen en dat je dan iets helemaal anders krijg als je bestel.
                                        IRL is het wel zwart hoor...
                                        Heb 't zelf al gezien..

Mvg,
                                        =================
                                        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                          IRL is het wel zwart hoor...
                                          Heb 't zelf al gezien..

Mvg,
                                          Wat is IRL?

Comment

Working...
                                          X