Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • jef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.
    Wacht tot je dit interieur uitrust met Bamboo wooden inleg!

    Leave a comment:


  • Vitus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik antwoordde gewoon op onderstaande post van u. Ik bevestig ook niets, ik veronderstel wel.

    Weet ik ze, probeer maar de discussie gaande te houden

    Leave a comment:


  • Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.
    ja, het embleem van een 5 opgekleefd, dat heeft een 3 niet

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Ok, waarop slaat de kritiek van het kopiëren van modellen (zoals Audi) van hierboven dan, als het niet over de (huidige) 3 gaat waar je toch wel gelijkenis (in neus en achterkant ziet). Ik dacht niet direct aan de nieuwe 7 toen ik deze 5 zag. Achterkant is volledig anders, zelfs de hockeystick is volledig anders verwerkt in dit model.
    Ik antwoordde gewoon op onderstaande post van u. Ik bevestig ook niets, ik veronderstel wel.

    Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.

    Leave a comment:


  • Vitus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Neen, nog niets van gezien. Ik zeg gewoon dat je deze nieuwe 5 niet moet vergelijken met de huidige 3. Gewoon omdat het ontwerp van de huidige 3 (al) dateert van 2012
    Ok, waarop slaat de kritiek van het kopiëren van modellen (zoals Audi) van hierboven dan, als het niet over de (huidige) 3 gaat waar je toch wel gelijkenis (in neus en achterkant ziet). Ik dacht niet direct aan de nieuwe 7 toen ik deze 5 zag. Achterkant is volledig anders, zelfs de hockeystick is volledig anders verwerkt in dit model.

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Heb je daar dan al beelden van gezien? En indien niet, ben je nu al zeker dat die nieuwe 3 een kopie wordt?
    Neen, nog niets van gezien. Ik zeg gewoon dat je deze nieuwe 5 niet moet vergelijken met de huidige 3. Gewoon omdat het ontwerp van de huidige 3 (al) dateert van 2012

    Leave a comment:


  • Vitus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Je moet deze G30 5-reeks gaan vergelijken met de opvolger van de huidige 3-reeks (F3x) die eind 2017 begin 2018 op de markt gaat komen.
    Heb je daar dan al beelden van gezien? En indien niet, ben je nu al zeker dat die nieuwe 3 een kopie wordt?

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.
    Je moet deze G30 5-reeks gaan vergelijken met de opvolger van de huidige 3-reeks (F3x) die eind 2017 begin 2018 op de markt gaat komen.

    Leave a comment:


  • Vitus
    replied
    Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Bij Audi doet die tendens zich al wat langer voor dan bij BMW. We moeten nog even wennen aan de eenheidsworst bij BMW. Maar dat komt wel goed hoor.
    Had het toch Vorsprung durch Inspiration moeten zijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
    Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
    Bij Audi doet die tendens zich al wat langer voor dan bij BMW. We moeten nog even wennen aan de eenheidsworst bij BMW. Maar dat komt wel goed hoor.

    Leave a comment:


  • erik219
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.

    Alle gekheid op een stokje, ze zullen weer als warme broodjes over de toonbank gaan die gekopieerde F10-en en F-11-ers als er niet te veel veranderd aan het bedrijfswagenpolicy circus.
    Ik ben net voorstander van dat sobere interieur. Als je veel in je wagen zit is het laatste dat je wil een flashy interieur dat je na 6 maand beu bent...
    less is indeed more...
    Ik vind zelfs het interieur een beetje 'druk' naar mijn normen, maar dat kan zijn door de combo beige leder met zwarte dashboard... ik neem alles gewoon zwart meestal...

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Het probleem is bij Audi is niet enkel dat ze hun modellen kopiëren, maar (vooral) dat ze vrij conservatie designs, soms wat inspiratieloze designs hebben.
    Een S, een C en een E zijn kopieën van elkaar, maar de basis is wel een vrij mooi elegant model.
    Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.

    Alle gekheid op een stokje, ze zullen weer als warme broodjes over de toonbank gaan die gekopieerde F10-en en F-11-ers als er niet te veel veranderd aan het bedrijfswagenpolicy circus.

    Leave a comment:


  • Vitus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
    Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
    Het probleem is bij Audi is niet enkel dat ze hun modellen kopiëren, maar (vooral) dat ze vrij conservatie designs, soms wat inspiratieloze designs hebben. Persoonlijk stoor ik me daar bij Audi minder aan, maar ik begrijp wel de kritiek.
    Een S, een C en een E zijn kopieën van elkaar, maar de basis is wel een vrij mooi elegant model.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Tja, dan zullen ze genoodzaakt zijn hun leasingvoorwaarden toe te kennen aan particulieren om hun verkoopscijfers in stand te houden.
    Klopt, zie het al zo voor me bij de Lidl...

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Ik maakte maar een grapje hoor

    Vind het zelf een mooie wagen, heb er met veel interesse naar gekeken en was één van de kanshebbers toen ik in juli wagen kocht
    Jaja, had het wel gelezen hoor.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
    en terecht zeker.

    Leave a comment:


  • Vitus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
    Tja, dan zullen ze genoodzaakt zijn hun leasingvoorwaarden toe te kennen aan particulieren om hun verkoopscijfers in stand te houden.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    Bah, een 1,6miljoen verkochte exemplaren van het vorig lelijk kind lijkt me inderdaad een hoofdvogel te zijn.
    Ik maakte maar een grapje hoor

    Vind het zelf een mooie wagen, heb er met veel interesse naar gekeken en was één van de kanshebbers toen ik in juli wagen kocht

    Leave a comment:


  • Tomski
    replied
    wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers

    Leave a comment:

Working...
X