Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.
Wacht tot je dit interieur uitrust met Bamboo wooden inleg!
Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.
ja, het embleem van een 5 opgekleefd, dat heeft een 3 niet
Ok, waarop slaat de kritiek van het kopiëren van modellen (zoals Audi) van hierboven dan, als het niet over de (huidige) 3 gaat waar je toch wel gelijkenis (in neus en achterkant ziet). Ik dacht niet direct aan de nieuwe 7 toen ik deze 5 zag. Achterkant is volledig anders, zelfs de hockeystick is volledig anders verwerkt in dit model.
Ik antwoordde gewoon op onderstaande post van u. Ik bevestig ook niets, ik veronderstel wel.
Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.
Neen, nog niets van gezien. Ik zeg gewoon dat je deze nieuwe 5 niet moet vergelijken met de huidige 3. Gewoon omdat het ontwerp van de huidige 3 (al) dateert van 2012
Ok, waarop slaat de kritiek van het kopiëren van modellen (zoals Audi) van hierboven dan, als het niet over de (huidige) 3 gaat waar je toch wel gelijkenis (in neus en achterkant ziet). Ik dacht niet direct aan de nieuwe 7 toen ik deze 5 zag. Achterkant is volledig anders, zelfs de hockeystick is volledig anders verwerkt in dit model.
Heb je daar dan al beelden van gezien? En indien niet, ben je nu al zeker dat die nieuwe 3 een kopie wordt?
Neen, nog niets van gezien. Ik zeg gewoon dat je deze nieuwe 5 niet moet vergelijken met de huidige 3. Gewoon omdat het ontwerp van de huidige 3 (al) dateert van 2012
Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.
Je moet deze G30 5-reeks gaan vergelijken met de opvolger van de huidige 3-reeks (F3x) die eind 2017 begin 2018 op de markt gaat komen.
Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.
Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
Bij Audi doet die tendens zich al wat langer voor dan bij BMW. We moeten nog even wennen aan de eenheidsworst bij BMW. Maar dat komt wel goed hoor.
Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.
Alle gekheid op een stokje, ze zullen weer als warme broodjes over de toonbank gaan die gekopieerde F10-en en F-11-ers als er niet te veel veranderd aan het bedrijfswagenpolicy circus.
Ik ben net voorstander van dat sobere interieur. Als je veel in je wagen zit is het laatste dat je wil een flashy interieur dat je na 6 maand beu bent...
less is indeed more...
Ik vind zelfs het interieur een beetje 'druk' naar mijn normen, maar dat kan zijn door de combo beige leder met zwarte dashboard... ik neem alles gewoon zwart meestal...
Het probleem is bij Audi is niet enkel dat ze hun modellen kopiëren, maar (vooral) dat ze vrij conservatie designs, soms wat inspiratieloze designs hebben.
Een S, een C en een E zijn kopieën van elkaar, maar de basis is wel een vrij mooi elegant model.
Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.
Alle gekheid op een stokje, ze zullen weer als warme broodjes over de toonbank gaan die gekopieerde F10-en en F-11-ers als er niet te veel veranderd aan het bedrijfswagenpolicy circus.
Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
Het probleem is bij Audi is niet enkel dat ze hun modellen kopiëren, maar (vooral) dat ze vrij conservatie designs, soms wat inspiratieloze designs hebben. Persoonlijk stoor ik me daar bij Audi minder aan, maar ik begrijp wel de kritiek.
Een S, een C en een E zijn kopieën van elkaar, maar de basis is wel een vrij mooi elegant model.
wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
Tja, dan zullen ze genoodzaakt zijn hun leasingvoorwaarden toe te kennen aan particulieren om hun verkoopscijfers in stand te houden.
wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
Leave a comment: