Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
De achterkant is zeer geslaagd. De voorkant is iets te druk met die lijnen, en wat te sportief voor wie een 5 als klassieke berline wil.
Inderdaad - Maar voor Sjonnies zoals ik die een stapje hoger willen gaan spelen ideaal
Maw, misschien gaat het doelpubliek gemiddeld een jaartje of 3-5 jonger zijn. Anderzijds, zoooooooo sportief zijn de looks nu ook weer niet. Blijft een lange slee met veel luxe...
We zullen de komende 6 maanden wel zien: hij gaat overal verschijnen op onze Vlaamse wegen! Ik kijk er al naar uit
Even back on topic:
Deze 5 lijkt me een dikke bak die het logge uiterlijk van de (nochtans mooie) vorige generatie achter zich heeft gelaten.
Ook toffe nieuwe technologische snufjes in opties , afgaande op het filmpje op hun website.
Nog even sparen, eventueel de 5-GT afwachten, en ook wachten op goedkeuren van het mobiliteitsbudget door de regering, zodat we nog wat meer korting kunnen afdwingen...
Me want one!
Voor order66 is een s54 ook superbetrouwbaar zoals een n55 omdat het in zijn wagen steekt en niemand er iets slechts over mag zeggen . Waauw 58d km wat een prestatie zeg . Hier is op het forum ook ééntje die beweerd dat de n47 machtig is .
Zolang mensen uit eigen ervaringen iets positief vertellen en er niet over liegen, zie ik het probleem niet?
Ik heb hier een m47 en een n47, en hoor de ketting iets duidelijker bij de m47... of mag ik dat hier niet vertellen?
ik ben tot dusver supertevreden over deze motor, ik laat je weten wanneer ik kosten heb...
Voor order66 is een s54 ook superbetrouwbaar zoals een n55 omdat het in zijn wagen steekt en niemand er iets slechts over mag zeggen . Waauw 58d km wat een prestatie zeg . Hier is op het forum ook ééntje die beweerd dat de n47 machtig is .
Kan je eens zeggen wie gezegd heeft dat een N47 'machtig' is? Je mag gerust antwoorden hoor, negeren hoef voor een keertje eens niet.
Mvg
Leave a comment:
Guest replied
Voor order66 is een s54 ook superbetrouwbaar zoals een n55 omdat het in zijn wagen steekt en niemand er iets slechts over mag zeggen . Waauw 58d km wat een prestatie zeg . Hier is op het forum ook ééntje die beweerd dat de n47 machtig is .
Deze motoren draaien toch tot 7-8000tpm, niet te verwaarlozen toch. Deze wordt geregeld gebruikt waar hij is voor gemaakt, mits de nodige snelheidrestricties en motortemperatuur te respecteren. Het lijkt me logisch dat snellopers sneller verslijten dan traaglopers, die langer zullen meegaan zonder kosten. Dat wist ik al toen ik klein was, mijn Aprilia RC 50 draaide 12000tpm
Dan ben jij een flinke fietser toch en een meester in overdrijven
Hopelijk kijk je ook wat verder dan dit forum. Iedere motor heeft zijn problemen natuurlijk, maar die van de N55 zijn verwaarloosbaar.
ik doe max 150k met mijn wagens, dus ik zal het wel nooit weten dan
30km enkel, dan heb je dat op 4 jaartjes zo bij mekaar.
58k... dat hebben sommige fietsers op een paar jaar.
als het nu 580 k was vond ik het wel relevante info..
Dan ben jij een flinke fietser toch en een meester in overdrijven
Hopelijk kijk je ook wat verder dan dit forum. Iedere motor heeft zijn problemen natuurlijk, maar die van de N55 zijn verwaarloosbaar.
ik doe max 150k met mijn wagens, dus ik zal het wel nooit weten dan
58k... dat hebben sommige fietsers op een paar jaar.
als het nu 580 k was vond ik het wel relevante info..
Zo een motor mag je niet gaan vergelijken met motoren die je in taxi's terugvindt... 100000 km is ben voor bmw m motoren die echt gebruikt worden al veel... om zonder grote kosten door te komen... doe er dan nog een tuning bij...
58k en counting op mijn N55 (waar de enkele issues van de N54 zijn uitgehaald), geen enkel probleem gehad. Een zalige en betrouwbare motor. Maar jij hebt er vast meer ervaring mee dat je het beter weet
58k... dat hebben sommige fietsers op een paar jaar.
als het nu 580 k was vond ik het wel relevante info..
Hij is iets te sportief voor mij. Een 5 mag wel iets statiger zijn zoals huidig model.
Een auto kan je maar beoordelen in basisuitrusting. Als een auto zelfs mooi is in een kale versie is het een echt mooie auto vind ik
Weer meer van hetzelfde. Het zal wel een steengoede auto zijn, maar het is jammer dat bmw niks echt durft te veranderen aan het uiterlijk. Saai...
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Het is waar... zowel exterieur alle interieur. Als je dan de overstap bekijkt tussen de E60 en de F10, wat een verschil! Natuurlijk kan ik de subtiele overgang als F10 bezitter alleen maar toejuichen, aangezien ik nog vele jaren met mijn wagen wens te rijden
Leave a comment: