Vandaag de eerste gezien, een grijze met zwart dak ... De 20inch velgen staan er wel knap onder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Scenic (2016)
Collapse
X
-
Raar dat er met die rlink zoveel problemen zouden zijn.
Bij mijn Megane heb ik tot op heden geen enkel probleem met de rlink.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik ook niet2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Héél in het begin een probleempje gehad met de internetconnectie die meer niet dan wel werkte; een update laten doen en sindsdien bijna 2 jaar geen probleem meer met de R-link 2 in Espace.
Radioproblemen, voorkeuzes die wegvallen en een Bose die een 'ramp' zou zien: niks van dit alles.
integendeel, ik ben nooit een Bose-aanhanger geweest, maar in de nieuwe Espace valt mij die reuze mee. Uiteraard zijn er betere systemen, maar rekening houdende met het feit dat dit het standaard ingebouwde muzieksysteem is in de Initiale-versie... ik heb al véél slechtere brol gehoord.
Het Bose systeem dat in Scénic 3 gemonteerd zit bijvoorbeeld, is een lachertje.
R-link 2 de hemel inprijzen zou ik nu ook niet bepaald doen: het systeem is zeker voor verbetering vatbaar, maar werken doet het wél.
Comment
-
Wij zijn op zoek naar een nieuwe auto, onze Honda Civic van 2012 willen we vervangen daar een familie wagen met een kindje van 3 is dit het logische vervolg om voor een Renault Grand Scenic te kiezen.
Ik lees af en toe hier het forum maar over de Scenic ben ik wat teleurgesteld, 90% gaat over de 20'' velgen.
Na een testrit ben ik meer en meer overtuigd van de nieuwe Grand Scenic. Het uiterlijk van de wagen springt ertussenuit van de rest van de grijze massa. Jong modern en sportief. Toch zit je hoger dan een andere monovolume. Ik vind het een combinatie tussen een SUV en een MPV met als voordeel meer ruimte en multifunctioneler.
Het interieur is modern en fris met een groot scherm waarmee je heel de auto kan bedienen, mensen die er tegen zijn kan ik begrijpen maar binnen een paar jaar zal iedere auto zo zijn. Je kan het vergelijken met een gsm met toetsen die heb je ook niet meer.
Wij hebben met een 130pk Bose edition gereden en is enorm goed bevallen zeer comfortabel. De Bose radio is top en klinkt zeer goed niet van op aan te merken. Wij twijfelen nog maar de kans is groot dat het deze zal worden.
Comment
-
Scenic en Grand Scenic zijn nu ook te krijgen als Initiale Paris. Wel lekker met die 20" eifeltorenvelgen
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMooi is het wel hee... Bedoeling was dat hier ene Espace en ene Scenic initiale voor de deur stonden. Maar heeft niet mogen zijn. Jammer... nog steeds verliefd op het interieur vooral.
Had een prachtig zicht geweest, vooral in dat Noir Améthyste, een Espace en een Scénic, broederlijk naast elkaar.
'k Zou het toch doen als ik u was.
Comment
-
Ik blijf voorlopig wel bij Renolt zenne
ze zijn goed bezig... ik zou veel modellekes nog op mijn oprit willen.
Megane RS
Talisman sedan Initiale Paris
Espace tce 225
Koleos manueel 4x4 2.0 dci
Twingo GT
ne Zoë 400km
en zo ne Scenic Initiale mag ook (de korte versie)2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Initiale Paris , beetje de opvolger van de Baccara
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Voor de nieuwe bedrijfswagen van mijn vrouw in dilemma tussen een Fiat 500X en de Scenic korte versie.
Zij gaat voor de Fiat, vooral voor de looks uiteraard, maar bij de Scenic krijg je wel erg veel value for money, vind ik persoonlijk.
Bovendien vind ik hem er wel leuk uit zien met die grote velgen ook.
Alleen begrijp ik nog steeds niet waarom die grote passe partout rond dat navi scherm moest.
Dat verknoeit het interieur toch wel voor een stuk.
Zou er een NOG groter scherm op komst zijn mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVoor de nieuwe bedrijfswagen van mijn vrouw in dilemma tussen een Fiat 500X en de Scenic korte versie.
Zij gaat voor de Fiat, vooral voor de looks uiteraard, maar bij de Scenic krijg je wel erg veel value for money, vind ik persoonlijk.
Bovendien vind ik hem er wel leuk uit zien met die grote velgen ook.
Alleen begrijp ik nog steeds niet waarom die grote passe partout rond dat navi scherm moest.
Dat verknoeit het interieur toch wel voor een stuk.
Zou er een NOG groter scherm op komst zijn mss?
En waarom de keuze tussen een 500X en scenic, laatste is toch pak groter? Zou de 500X eerder tegen een Captur zetten.
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
De 500X is wel degelijk een stuk groter dan de Captur hoor, zeker qua binnen afmeting.
Captur : 4122x1778x1566 mm
500 X : 4278x1796x1609 mm
scenic : 4407x1866x1645 mm
Hij zit dus tussen de 2 in.
Ruimte is in haar geval ook geen issue, want ze zit toch 95% van de tijd alleen in de wagen en wil ook geen grote auto.
Gaat hem meer om de looks en het comfort.
Afwerking van de Fiat is tegenwoordig ook zeker op niveau, vind ik, maar de Renault heeft voor mij zo'n beetje meer "je ne sais quoi".
Budget is 25K en bij Renault geven ze echt wel mega kortingen op de business modellen.
Comment
Comment