Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Om de nieuwe Civic Type R extra in het zonnetje te zetten, organiseert Honda een bijeenkomst voor de fans op de Nordschleife van de Nürburgring.

Begin deze maand werd-ie dan eindelijk officieel uit de doeken gedaan: de nieuwe Honda Civic Type R, goed voor 310 pk, 400 Nm en een nieuw ronderecord voor voorwielaandrijvers op de Nordschleife, waarmee de heetgebakerde Japanner de Renault Mégane RS Trophy onttroonde.
    Honda organiseert van 15 tot en met 17 mei een bijeenkomst voor Civic Type R-fans op de Nürburgring, waar dan de ADAC Zurich 24-uursrace wordt verreden. Ook het WTCC doet op die dagen (voor het eerst) de Nordschleife aan; Honda is vertegenwoordigd met Gabriele Tarquini en Tiago Monteiro.
    Fans kunnen voor 175 euro een kaartje voor drie dagen kopen. Inbegrepen in de prijs zijn een vippas met toegang tot de paddock, drie dagen eten en drinken, een rondleiding door de Honda-garage, een plaats op de camping waar je je Civic Type R 'souvenirtent' kunt opzetten en natuurlijk een 'meet & greet' met de nieuwe Type R zelf.

Meer info? Klik hier.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Had dit ook al gezien .... ik ga er vanuit dat ge niet verplicht zijt in zo'n tentje te slapen :p
      Lijkt mij wel fun !
      2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
      2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
        Was da nu !! Leetijd pfff, ge zijt zo jong als ge u voelt. Al de rest is zever imo.
        Als ge die tof vind KOPEN !!!
        Ik zou deze ook veel liever hebben dan de andere hot hatches.
        Heeft iets speciaals dit machientje...
        Ik volg u volledig. Ik ben er ook 50 en dit wordt hoogstwaarschijnlijk mijn volgende wagen. Ben al eens gaan informeren bij plaatselijke dealer en heb reeds de prijzen mee gekregen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
          Ik volg u volledig. Ik ben er ook 50 en dit wordt hoogstwaarschijnlijk mijn volgende wagen. Ben al eens gaan informeren bij plaatselijke dealer en heb reeds de prijzen mee gekregen
          dan mag je deze ook delen hier met ons
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
            dan mag je deze ook delen hier met ons
            Die waren al langer bekend hé ... €34.000 voor het 'instap' model en €36.500 met opties à la gps en zo

Comment

Al meer bekend over belgische lanceerdatum ?
              Allé bedoel wanneer kan je er hier 1tje treffen in een showroom/test?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                Al meer bekend over belgische lanceerdatum ?
                Allé bedoel wanneer kan je er hier 1tje treffen in een showroom/test?
                Dixit mijn dealer zullen er GEEN in de showroom of ter test aangeboden worden; enkel 'klant-verkochte' R's ....

Eerste zou geleverd moeten worden in september, ben benieuwd ....

Comment

Geen testmodel? Zijn die zot ofwa?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                    Dixit mijn dealer zullen er GEEN in de showroom of ter test aangeboden worden; enkel 'klant-verkochte' R's ....

Eerste zou geleverd moeten worden in september, ben benieuwd ....
                    lol, dan zullen ze aan mij ook GEEN verkopen
                    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

En ze verkopen nu al geen wagens. Arm Honda toch. Zo veel know how en voor mij mss de beste motorenbouwer ter wereld maar ze slaan de bal weer mis. Ale hier in Europa toch. In andere continenten doen ze het nog wel goedw

Comment

Kan ook een verkoopstrukje zijn die uitleg zodat je sneller besteld.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

ik zou toch ook er eerst eens mee gereden willen hebben

de dealer kan zelfs geen R inschrijven op de garage zodat hij zelf de tests zou kunnen organiseren

nu, om eerlijk te zijn, hoeveel R's zouden er in België verkocht kunnen worden ? Een paar honderd? en dan ben ik nog optimistisch ....

Comment

Heel optimistisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                              lol, dan zullen ze aan mij ook GEEN verkopen
                              Dat denk ik er ook van.
                              is dat echt niet mogelijk : jammer dan.
                              Maar ik denk dat een testrit altijd kan, is het niet via dealer dan wel via/door de invoerder...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                                Dat denk ik er ook van.
                                is dat echt niet mogelijk : jammer dan.
                                Maar ik denk dat een testrit altijd kan, is het niet via dealer dan wel via/door de invoerder...
                                Op autoweek.nl journaal hoorde ik vandaag toch dat ze volgende maand een eerste test gingen doen met een Type R, dus die moeten ze toch ergens halen hé

Comment

Wachten op een 2e hands en er een testrit mee gaan doen, om vervolgens bij de garage er 1 te bestellen :p

Comment

Je kan je ook de vraag stellen is een testrit wel nodig na wat je al weet over de wagen?
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

tuurlijk wel!
                                      een wagenliefhebber gaat steeds op zoek naar beleving, en die is voor iedereen anders.

Comment

Megane rs trophy of wachten op deze?
                                        Twijfels twijfels...

Comment

• Ik zou es voor de type r gaan

Comment

Working...
                                          X